Pod nou peste Prut, la Albița. Se demolează cel actual

Guvernul României a aprobat trei memorandumuri privind negocierea și semnarea Acordului între (…)

Pod nou peste Prut, la Albița. Se demolează cel actual

Guvernul României a aprobat trei memorandumuri privind negocierea și semnarea Acordului între (…)

Guvernul României a aprobat trei memorandumuri privind negocierea și semnarea Acordului între Executivul român și Guvernul Republicii Moldova, care prevăd reabilitarea și consolidarea a 2 poduri rutiere, precum și reconstruirea unui pod, a anunțat Irinel Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor și Infrastructurii.

Acestea sunt:

1. Albița (România) – Leușeni (Moldova): lucrările presupun demolarea podului vechi și reconstruirea unui pod nou cu 4 benzi, care va corespunde cerințelor creșterii traficului de la punctul de trecere a frontierei între cele două localități, Albița și Leușeni.

2. Oancea (România) – Cahul (Moldova): pentru acest pod, sunt necesare lucrări de reabilitare și consolidare care să elimine deficiențele existente.

3. Sculeni (România) – Sculeni (Moldova): pentru acest pod sunt necesare lucrări de modernizare și consolidare.

Cele trei obiective de investiții au studiile de fezabilitate în curs de finalizare și urmează ca în perioada următoare sa intre în proceduri de aprobare.

Pentru realizarea acestor obiective de investiții, România și Moldova își vor coordona acțiunile la nivelul autorităților centrale și locale implicate.

Reabilitarea și reconstruirea acestor poduri rutiere va rezolva o parte din problemele strategice de interconectare în ceea ce privește infrastructura de transport, va îmbunătăți condițiile de trafic între cele două țări și va consolida relațiile cu frații noștri de peste Prut.

Până acum, a reabilitat oodul rutier Galați (România) – Giurgiulești (Moldova) și autoritățile de pe ambele maluri ale Prutului sunt în proceduri avansate și pentru construirea a 4 poduri noi:
– Pod nou Stanca (România) – Costești (Moldova)
– Pod nou Bumbăta (România) – Leova (Moldova)
– Pod nou Fălciu (România) – Leca (Moldova)
– Pod nou Ungheni (România) – Ungheni (Moldova), care va fi construit la nivel de autostradă.

Distribuie articolul pe:

4 comentarii

  1. Bani aruncati pe niste poduri fara importanta economica pentru Romania. Era suficient ” podul de flori „, sa-l treaca Tomac in ritm de kazacioc.

  2. PENTRU CINE LE CONSTRUIM-REABILITĂM ? ÎN CELE MAI FRUMOASE ȘI PATRIOTICE VISE-PENTRU MOLDOVENII TINERI ȘI-N PUTEREA VÂRSTEI CARE MUNCESC ACUM ÎN OCCIDENT SĂ LE FOLOSEASCĂ ,DACĂ LE-OR DA VOIE UCRAINENII (SAU RUȘII),CÂND VOR VENI LA MORMINTELE PĂRINȚILOR ȘI BUNICILOR (DACĂ VOR MAI AVEA MORMINTE CĂ NU ȘTIM INTENȚIILE „LIBER CÎNTĂREȚULUI”) IAR ÎN VISELE REAL-ÎNTUNECATE PENTRU RABLELE DE TANCURI RUSEȘTI! PENTRU „ĂȘTIA ” NICI NU ERA HIA DE PODURI CĂ ȘTIM DIN ISTORIE CĂ-N 1944 UNIISOLDAȚI TRECEAU PRUTUL PE SUB APĂ ȘI CU „PAPIROASA-N NAS-STRIGÎND :URA-NAȘA POBEDA-”!!!

  3. oare chiar va mai apuca „„beneficiarul zelenski să mai„beneficieze” de ele? i hope not!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.