Podul prăbuşit în SUA. Numărul victimelor date ca moarte

Căutarea supravieţuitorilor a fost suspendată marţi seară la Baltimore, după prăbuşirea podului în portul acestui oraş din estul Statelor, cele şase persoane date dispărute fiind presupuse moarte, a anunţat un responsabil al pazei de coastă, scrie AFP.

„Pe baza duratei căutării (…), a temperaturii apei, în prezent nu credem că vom găsi aceşti indivizi încă în viaţă”, a declarat viceamiralul Shannon Gilreath în cursul unei conferinţe de presă.

Grupul Synergy Marine a declarat că nava de transport ‘Dali’, sub pavilion singaporez, a lovit unul din pilonii podului Francis Scott Key. Proprietarul înregistrat al navei este Grace Ocean Pte. Ltd., iar managerul este Synergy Marine.

Podul Francis Scott Key, ce are o lungime de 2,57 kilometri, a fost dat în funcţiune în 1977; costurile construirii sale au fost estimate la 60,3 milioane de dolari.

 

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

11 Comentarii

  1. Cererea si oferta cererea mare multa foame elita conducatoare domne creaza o problema majora pe care o rezolva no problem dar sa stati in banca voastra de sarantoci ca elita conduce camionu. Steag fals domne miroase a blat astia vor depresie economica dolaru e praf aparat de nato ce dolar domne de la 1913 la 2024 cit mai au tilharii timp sa fire? Zeul lor e moloch pe steagul ucrainei domne

  2. Cererea si oferta cererea mare multa foame elita conducatoare domne creaza o problema majora pe care o rezolva no problem dar sa stati in banca voastra de sarantoci ca elita conduce camionu. Steag fals domne miroase a blat astia vor depresie economica dolaru e praf aparat de nato ce dolar domne de la 1913 la 2024 cit mai au tilharii timp sa fure? Zeul lor e moloch pe steagul ucrainei domne cine e moloch domne?

  3. Si nici macar nu era din piatra. Nici Basescu nu era la comanda navei……[Rumburak]

  4. „Nu credem că vom găsi acești indivizi încă în viață…”. Hm, câtă ‘empatie” pe tuta viceamiral. „Indivizi”, că nu putea spune oameni…

  5. Nu știu pe ce autostradă sau între ce făcea legătura acest pod, dar cine a avut ocazia să circule noaptea pe autostradă în Canada știe ce aglomerație grozavă pe 4 benzi în ambele sensuri este. La cât pod a căzut și până s-a blocat circulația ar trebui sa fie sute de mașini în apă, sau circulația era oprită pentru cârpit asfaltul și victime sunt numai muncitorii asfaltatori. Curios că nu erau ceva bariere la distanță de picioarele podului, ceva gen grinzile de beton pentu gabarit de trecerile sub podurile de cale ferată, că la 2 Milioane tone cât are un vas transportor de containere degeabs ar rezista piciorul că zguduitura transmisă e de gradul 9 Richter.

  6. de ce nu aveau piloni de protectie in jurul picioarelor podului?
    Sii, prea repede si usor a cazut podul, proiectantul treminase scolala pe la Balti??

  7. Care pod?…că pe harta celor din Ukraina nu există!…crimeea!…

  8. O SALVA de Drone si Rachete UCRAINENE importate din UE,au atacat si dus la DISTRUGEREA podului din Baltimore-SUA !…se presupune ca la actiunea de SABOTAJ asupra podului,au participat si mercenarii din CIA si NATO. RAZBUNAREA lui mos Joe Biden va fi pe masura faptei comise de SABOTORI !.(vom reveni in DIRECT !).

  9. Amiralul era un el. Iar S. Gilreath nu a spus ‘indivizi’, ci ‘men’, adica oa-men-i.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.