Premieră pentru bolnavii din ATI

Un call center pentru rudele și aparținătorii pacienților din ATI COVID a fost deschis, în premieră, la Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta. Serviciul funcționează zilnic în câteva intervale orare.

Rudele și aparținătorii pacienților din secția ATI COVID-19 de la Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta pot afla zilnic informații despre starea de sănătate a celor internați. Acest lucru este posibil prin serviciul de call center implementat la inițiativa unității medicale pe o platformă complexă și cu suportul tehnic al Serviciului de Telecomunicații Speciale (STS).

Inițiativa unității medicale are o importantă utilitate, întrucât accesul străinilor nu este permis în spital.

„Consider extrem de importantă comunicarea pe care trebuie să o avem atât cu pacienții, cât și cu aparținătorii acestora, mai ales atunci când starea de sănătate a celor internați în spital este extrem de gravă. Este absolut firesc să putem să oferim toate informațiile în privința stării de sănătate a pacientului către persoana desemnată să țină legătura cu spitalul. Din păcate, în anumite situații, dar și în contextul actual, pandemic, în care volumul de muncă este foarte mare și mulți dintre noi, cei care facem parte din personalul medical, am ajuns aproape de epuizare, am observat o imposibilitate de a răspunde de fiecare dată prompt aparținătorilor acestor pacienți. Astfel, am decis să înființăm această linie telefonică de tip call center, pentru a veni cât mai aproape de rudele celor internați la Institutul Marius Nasta în stare gravă, în ATI COVID-19, și să le oferim toate detaliile despre pacienți. Înțelegem cât de greu este să ai pe cineva în stare gravă în spital, înțelegem suferința și înțelegem că pandemia a îngrădit accesul aparținătorului la ruda suferindă. Astfel am vrut să fim mai aproape de aparținători, să îi ajutăm și să îi asigurăm că facem tot ce ne stă în putință pentru ca totul să fie bine. Luptăm cu toate forțele pentru fiecare minut din viața pacienților noștri și vă asigur că acestea nu sunt doar vorbe” a declarat managerul Institutului de Pneumoftiziologie Marius Nasta din capitală, Beatrice Mahler.

Rudele și aparținătorii pot suna ori de câte ori au nevoie să afle informații despre starea de sănătate a celor internați în secția ATI COVID-19. Informațiile vor fi transmise exclusiv persoanei desemnate în acest sens de către pacient la momentul internării și aflată în fișa de observație a pacientului.

Call center-ul va funcționa 7 zile din 7, în intervalul orar 08:00-13:00 și 14:00-20:00 și va fi deservit de o echipă de voluntari, studenți ai Facultății de Medicină din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București. Studenții care deservesc call center-ul vor beneficia și de suportul unui grup de psihologi.

Programul implementat cu ajutorul STS este unul pilot în România și urmărește îmbunătățirea actului medical, prin oferirea de suport pacienților și familiilor acestora.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

2 Comentarii

  1. Bre,mai bine faceti stocuri de butelii de oxigem,paturi si medicamente daca nu vreti sa fiti prinsi cu nadragii pe vine ca indenii.Amu virusachele isi face ,,incalzirea,,la aia pe acolo,dar cum avem septelul de vreo 2-3 meloane de bruneti pantecosi,gusati cu aceleasi naravuri si obiceiuri..Faceti voi calcule,bre.Pas cu Pas.

  2. Extraordinar .Nemaipomenit .Ce metamorfoza. Pana acum iti luau si telefonul,sa nu mai comunici in exterior ,te bagau in sac la pielea goala ,si gata . Acum au devenit sentimentali si cooperanti !!! Fariseism,duplicitate… SCARBA…

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.