
Prima de casare pentru Programul Rabla Plus ar putea fi mai mică de anul viitor. Ecobonusul de 10 mii de euro ar urma să fie redus cu două sau treii mii de euro. Anunţul a fost făcut chiar de ministrul Mediului la deschiderea Salonului Auto Bucureşti.
Programul Rabla Plus a avut anul acesta un buget record de 780 de milioane de lei, ceea ce a permis înmatricularea a 10.000 de mașini verzi și încă mai sunt fonduri pentru persoanele fizice. De partea cealaltă, prin programul Rabla Clasic, cu un buget de 560 milioane de lei, au fost înmatriculate anul acesta 27.000 de autoturisme noi. Intenția autorităților este ca, de la an la an, bugetul Rabla Clasic să scadă tot mai mult.
Să avem un nou record la Rabla Plus. Asta înseamnă un buget mai mare de 780 de milioane. Că va fi 800, că va fi 900, că va fi poate un miliard a spus Mircea Fechet, ministrul Mediului.
Rămâne de văzut dacă vor fi luate în calcul și modificări ale ecobonusului de 26.000 de lei, respectiv 29.000 de lei pentru mașinile hibrid plug in. În prima oră de la deschiderea Salonului Auto București cei mai mulți erau interasați de mașinile hibrid.
În prezent, la cumpărarea unei mașini electrice, statul oferă un sprijin financiar de 51.000 de lei, în schimbul casării unui autovehicul uzat și 54.000 de lei, în schimbul casării a două autovehicule uzate.
51000 lei, adica o pensie medie pe 2 ani si trei luni. Pentru obligatia statului de a plati pensii corespunzator nivelului contributiei nu sunt bani. Pentru pomeni date producatorilor auto sunt. Cumparatorul e doar intermediar.
Ne luăm mâna de pe economie. (furați cît puteți, îmbogățiți-vă!, nimeni nu vă face nimic dacă cotizați)
Orice subvenție e rea, trebuie oprită. (falimentăm să luăm noi)
Privatizăm tot chiar pe 1$. (șpăgi)
Liberalizăm tot. (scumpim și vă sărăcim)
Cîteva din lozincile anilor post-decembriști pe înțelesul tuturor.