Purcoi de bani pentru televiziunile de știri de la Nicușor Dan

V-ați întrebat, oare, în aceste două săptămâni dintre cele două tururi, de ce toate televiziunile de știri s-au aliniat campaniei lui Nicușor Dan?

De (I.R.)
Purcoi de bani pentru televiziunile de știri de la Nicușor Dan

V-ați întrebat, oare, în aceste două săptămâni dintre cele două tururi, de ce toate televiziunile de știri s-au aliniat campaniei lui Nicușor Dan?

”V-ați întrebat, oare, în aceste două săptămâni dintre cele două tururi, de ce toate televiziunile de știri, cu excepția Realitatea PLUS TV, s-au aliniat campaniei lui Nicușor Dan? Ei, bine, n-a fost iubire sinceră, n-a fost vorba de principii, ci de bani. Foarte mulți bani”, arată jurnalistul Patrick André de Hillerin.
Jurnalistul a prezentat cât au primit mai exact televiziunile:

– 𝗔𝗻𝘁𝗲𝗻𝗮 𝟯 𝗮 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗶𝘁 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗰𝗮𝗺𝗽𝗮𝗻𝗶𝗮 𝗹𝘂𝗶 𝗡𝗶𝗰𝘂𝘀̦𝗼𝗿 𝗗𝗮𝗻 𝟮.𝟭𝟴𝟵.𝟬𝟬𝟬 𝗱𝗲 𝗹𝗲𝗶;
– 𝗔𝗻𝘁𝗲𝗻𝗮 𝗧𝗩 𝗚𝗿𝗼𝘂𝗽 (𝗔𝗻𝘁𝗲𝗻𝗮 𝟭) 𝗮 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗶𝘁 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗰𝗮𝗺𝗽𝗮𝗻𝗶𝗮 𝗱𝗼𝗺𝗻𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗗𝗮𝗻 𝟱𝟮𝟭.𝟴𝟰𝟭,𝟴𝟵 𝗱𝗲 𝗹𝗲𝗶;
𝗔𝘀𝘁𝗳𝗲𝗹, 𝘁𝗲𝗹𝗲𝘃𝗶𝘇𝗶𝘂𝗻𝗶𝗹𝗲 𝗹𝘂𝗶 𝗗𝗮𝗻 𝗩𝗼𝗶𝗰𝘂𝗹𝗲𝘀𝗰𝘂 𝗮𝘂 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗶𝘁 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗡𝗶𝗰𝘂𝘀̦𝗼𝗿 𝗗𝗮𝗻 𝟮.𝟳𝟭𝟬.𝟴𝟰𝟭,𝟴𝟵 𝗱𝗲 𝗹𝗲𝗶.
– 𝗥𝗧𝗩, 𝘁𝗲𝗹𝗲𝘃𝗶𝘇𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 „𝗶𝗻𝗳𝗿𝗮𝗰𝘁𝗼𝗿𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗳𝘂𝗴𝗮𝗿” 𝗦𝗲𝗯𝗮𝘀𝘁𝗶𝗮𝗻 𝗚𝗵𝗶𝘁̦𝗮̆, 𝗮 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗶𝘁 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗡𝗶𝗰𝘂𝘀̦𝗼𝗿 𝗗𝗮𝗻 𝟯.𝟯𝟬𝟱.𝟰𝟵𝟱,𝟯𝟭 𝗱𝗲 𝗹𝗲𝗶;
– 𝗕𝟭 𝗧𝗩, 𝘁𝗲𝗹𝗲𝘃𝗶𝘇𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗮̆ 𝘀̦𝗶 𝘂𝗻𝘂𝗹 𝗱𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗰𝗲𝗶 𝗺𝗮𝗶 𝘃𝗼𝗰𝗮𝗹𝗶 𝘀𝘂𝘀𝘁̦𝗶𝗻𝗮̆𝘁𝗼𝗿𝗶 𝗽𝗲 𝗙𝗮𝗰𝗲𝗯𝗼𝗼𝗸 𝗮𝗶 𝗱𝗼𝗺𝗻𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗗𝗮𝗻, 𝗮 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗶𝘁 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗡𝗗 𝟭.𝟮𝟲𝟮.𝟮𝟮𝟱,𝟲𝟮 𝗱𝗲 𝗹𝗲𝗶;
– 𝗗𝗶𝗴𝗶 𝟮𝟰 𝗮 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗶𝘁 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗰𝗮𝗺𝗽𝗮𝗻𝗶𝗮 𝗹𝘂𝗶 𝗡𝗶𝗰𝘂𝘀̦𝗼𝗿 𝗗𝗮𝗻 𝘀𝘂𝗺𝗮 𝗱𝗲 𝟵𝟰𝟳.𝟰𝟯𝟮,𝟯𝟭 𝗱𝗲 𝗹𝗲𝗶.

Distribuie articolul pe:

28 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.