Băteam drumurile patriei cu Radio România Actualităţi. Aşa am aflat de programul „City break”. Ia o pauză, române, că şi aşa ai muncit prea mult! Super-ofertă! Descoperă şi tu Timişoara! Ministerul Dezvoltării şi Turismului te invită să descoperi România! În cadrul programului Regio. Şi Sighişoara! Un oraş de vis. Ministerul Dezvoltării şi Turismului te invită să descoperi România! Şi Bucovina! Ministerul Dezvoltării şi Turismului te invită să descoperi România! Minute întregi de publicitate pe Radio România Actualităţi. Greu de spus cât din această promovare este derulată în favoarea unui loc frumos din ţara noastră şi cât în favoarea ministerului condus de Elena Udrea.
Mărturisesc că din secundele spoturilor publicitare numele ministerului condus de Coana Joiţica e mai insistent decât oricare dintre oraşele importante din România. Şmecheria este simplă. Sub pălăria promovării unor locuri frumoae din ţara noastră, pe banii programului Regio, se derulează un şi mai agresiv program de popularizare a ministerului-vedetă al regimului Băsescu. Minute întregi de emisie sunt ocupate de pomenirea obsedantă şi inutilă a numelui unui minister dominat mai ales de tocurile şi genţile titularei. Ce activitate importantă derulează madam? Cheltuieşte bani europeni pentru a invita populaţia să călătorească prin locuri speciale din România. Adică invită la turism cu specific. Cu cât la sută va creşte procentul turiştilor români prin România? Răspunsul este imposibil de dat, cel puţin în acest moment. Vom putea număra la sfârşitul anului. Cât priveşte creşterea în popularitate a ministerului hermafrodit amintit, cu siguranţă cu după această enervantă pomenire naţională va sălta şi el cu câteva procente.
Ei şi? Cum a fost, aşa rămân! Şi ministerul, şi titulara, şi turismul, şi Regio şi drumul spre Pătârlagele!