Rispostă la injurii. Șofer Uber lovește intenționat un biciclist

Un șofer de Uber din București a fost reținut după a lovit intenționat cu mașina un biciclist, potrivit B1Tv.

Vira la stânga spre Obor, venind dinspre Lizeanu, iar șoferul spune că a trecut când culoarea la semafor era verde.  Un biciclist i-ar fi creat însă probleme.

Spune că i-a  acordat acestuia prioritate, i-a făcut și semn să treacă, numai că biciclistul ar fi  început să îi adreseze injurii.

Injuriile, spune însă biciclistul, i le-ar fi adresat tocmai pentru că nu i s-a acordat prioritate. A fost momentul în care șoferul a întors mașina, l-a urmărit și a intrat în el.

Un echipaj medical a ajuns la fața locului pentru a-i acorda îngrijiri victimei.

Acesta  fost ulterior transportată la spital pentru tratament medical de specialitate, potrivit Ziare.com.

Surse din anchetă au menționat că șoferul conducea o mașină Uber, iar incidentul s-a produs la virarea spre stânga către Obor. Mașinea venea dinspre Lizeazu și se îndrepta către Ștefan cel Mare.

Bărbatul de 55 de ani a fost reținut și se află sub control judiciar pentru 60 de zile într-un dosar penal pentru săvârșirea infracțiunii de lovire sau alte violențe

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2

12 Comentarii

  1. am mai auzit varianta asta, cum ca unii sofri ar lovi intentionat biciclistii etc.. dar am intalnit si multi biciclisti care voiau sa ne loveasca pentru ca nu le respectam banda de pe trotuar. de multe ori eram cu persoane in varsta care nu isi dadeau seama de „banda”. tin minte ca intr-o dimineata, in drum spre doctor, un nene cu trotineta era sa ne loveasca, ne-a si injurat. nici o intentie de a opri. oamenii se degradeaza pe zi ce trece spiritual, odata cu avansarea unoi tehnologii neintelese, adusa impotriva lor…si nu isi dau seama.

  2. Folosirea autoturismului ca arma, cu intentia de a lichida oameni, este tot mai intalnita in Rromanistanul Epocii de Aur. Mai zilele trecute a mai fost un caz cu un dement care l-a lovit intentionat pe un consatean cu un copil in brate, iar apoi s-a intors cu masina incercand sa-l mai loveasca o data.
    Sunt niste fapte grave care ar trebui pedsepsite drastic. In Rromanistan nici macar nu li se anuleaza dreptul de a conduce pe toata viata, nu li se confidca autoturismul si primesc pedepse modice cu suspendare.
    Cum sa nu-i confisti autoturismul folosit in scopul de a ucide? Arma folosit ptr a ucide nu o confisti? O lasi in continuare pe mana criminalului?
    Halal justitie(j)!……[Rumburak]

  3. ”Romanistan”, insa Macaristan, da, exista oficial, asa ca suspinati in taină.

  4. Foarte multi biciclisti nu respecta culoarea de la semafor. Ma enerveaza foarte mult uberistii care opresc in intersectii, blocheaza benzile ca sa-si astepte clientii, alti tampiti pt ca nu inteleg cum poti sa-ti pui viata in pericol si sa te dai jos din masina oriunde iti trazneste, dar in cazul asta cred ca trebuia sa-l calce de la inceput nu sa-l lase sa treaca si nu mai ajungea la arest. Pun pariu ca imbeciulul biciclist a trecut pe rosu. Astia cu bicicletele sunt ca lgbdistii. Au senzatia ca este ceva dumnezeiesc sa ti-o tragi in dos sau sa mergi cu bicicleta.

  5. Oho! Multi șoferi au ucis bicicliști cu mașina si au scapat basma curată.România e țara in care doar mașinile au drepturi pentru că sunt multe și contează la vot.Ia să- i vezi acum cum sar toti soferii drogati impotriva bicicliștilor ! Chiar și parlamentul lucrează la o lege ca să- i taxeze.Rușine bă,coada Europei!

  6. Te-ai fi așteptat ca o persiană de vârsta impricinatului să dea dovada de responsabilitate. Singura explicație pe care o găsesc face referire la faptul ca, probabil, a urmat un curs de instruire oferit obligatoriu de firma sub umbrela căreia acționa respectivul…

  7. Eu folosesc bicicleta din ce în ce mai rar pentru că Bucureștiul s’a aglomerat și a devenit de la o zi la alta mortal de periculos…
    Șoselele iarăși: periculoase !
    Unde ne putem duce … ? Sânt mult, mult, mult prea multe mașini ! Nu mai e loc !!!

  8. Conducerea unui vehicul pe drumurile publice, fara permis de conducere, este interzisa. Bicicletele, trotinetele electrice nu sunt vehicule? Sunt jucarii? Biciclistii, trotinetistii, circula pe carosabil fara a avea cele mai elementare cunostinte despre regulile de circulatie. Le e greu si sa ridice bratul cand schimba directia. Dar le-a fost indusa ideea ca au numai drepturi, ca salveaza planeta si soferii au numai obligatii sa-i fereasca. La fel se intampla si la trecerile de pietoni, tu, ca sofer, trebuie sa visezi ca el vrea sa traverseze. Merge pe trotuar si dintr-o data face stanga si traverseaza. Nimeni nu le spune ca au obligatia de a se asigura inainte de a traversa. Doar soferii au obligatii. Si sa nu-mi raspunda nimeni ca sunt soferi care nu respecta aceste reguli. Sunt, dar din numarul total de soferi acestia sunt doar o minoritate.

  9. DINCOLO de ALTE Povestiri SI Povesti NeMuritoare,
    in ACEST CAZ precis, Soferul A LOVIT clar pe Bitzicklist CU INTENTIE!
    Ca ALA a fost Cockallar si l-a injurat este o Alte Gasca in Alta Traista.
    NU se poate admite UCIDEREA Cuiva in CAZ ca te insulta!
    NU manevrezi intentionat o ARMA (Masina este o ARMA, cand lovesti pe Careva).
    ASTA probeaza InStabilitae EMOTIONALA, adica o Afectiune InCompatibila cu SOFATUL.
    Pedepasa?
    “ADIO Ma! Permisule … 🙂
    IO NU ma mai POT ridica la Inaltimea Necesara Posesiei asupra TA!” … 🙂
    Am luat-o RAZNA, Alzheimer, Parkinson, Betie CONTINUA chiar SI Far’ de Alcool in Sange, sunt SI Cazuri de acestea, cand Betivuu’ bea tot Timpul LIBER.
    Se deterioreza Nervii …

  10. Odata ce in satul Bucuresti si in toata colonia Roimanica nu exista piste de biciclete pe care sa circule si trotinete, soferii trebuie sa stie ca si biciclistii au dreptul la a circula. Soferii sa respecte Legea Rutiera care spune sa treci pe langa biciclisti respectiv trotinetisti, la 1,5 metri. Dar cum multi soferi si-au luat permisul cu spaga nu stiu Legea Rutiea si sunt si multi dintre ei sunt niste cretini cu permis, iar de nesimtire nu mai vorbim. Am vazut multe situatii in care retardatii de la volanul unor SUV-uri trec razant pe langa biciclisti pentru ca ,,ei este smecheri ” adica IDIOTI NESIMTITI, cu nesimtirea direct proportionala cu marimea tractorului cu care circula prin oras crezand ca acela este autorurism. Eu conduc de peste 25 de ani si cand merg cu bicicleta sunt foarte atent la cretinii de la volan si vad cum trebuie sa circule un biciclist in aceste conditii: sa circule ca si cum ar fi la volan chiar mai atent si in cunostinta de cauza. Este adevarat ca multi biciclisti sunt VARZA si nu stiu nici macar despre prioritatea de dreapta. Daca ar fi dupa mine ar trebui ca si biciclistii sa aiba permis de conducere A1 ca sa cunoasca regulile minime de circulatie in trafic. Dar vina principala este a ,,statului” roman CRIMINAL si JEFUITOR care prin INALTA TRADARE a JEFUIT colonia Romania cu accepul gloatei numita popor, formata din IDIOTI, si nu a investit in infrastructura rutiera. In Olanda, o tara cu 17 milioane de locuitori, sunt vandute catre populatie 22 de milioane de biciclete care circula pe 2500 km de piste de bicicleta, alaturi de trotinete si scutere electrice si pe benzina, pana ce posesorii lor obtin permis de conducere ca sa circule in trafic.

  11. Indiferent cine e de vina, ar trebui trimisi amandoi la un curs de stapanire a furiei/violentei!

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.