Lucrările au avansat într-un ritm bun în acest an și astfel se poate asigura legătura cu DN2.
Practic din acest moment se poate circula pe lotul 2 și parțial pe lotul 3 al A0 Nord, între DN1, A3 și DN2.
Constructorul chinez (China Civil Engineering Construction Corporation) continuă lucrărlie până la finalizarea, anul viitor a întregului lot 3 (Afumați – Pantelimon) al A0 Nord.
Stadiul fizic pe întregul șantier este acum de 25%, iar termenul de finalizare pentru acest contract este finalul lui 2025.
Contractul pentru finalizarea secțiunii Lot 3 #Afumați – Pantelimon (8,60 km) are o valoare de 397,99 milioane lei ( fără TVA) și este finanțat prin Programul Transport (PT), a transmis Cristian Pistol, director CNAIR.
.
„BELGRAD, Serbia — Prăbușirea mortală a unui acoperiș de beton la o gară din Serbia a ridicat tensiuni în Balcani, alimentând furia larg răspândită față de guvern și protestele după ce eșecul s-a soldat cu 15 vieți în orașul Novi Sad, din nord. Gara, un nod important, a fost recent renovată ca parte a unui parteneriat sârbo-chinez. Criticii susțin că corupția, supravegherea slabă și lucrările de construcție inadecvate au contribuit la tragedia de 1 noiembrie. Oficialii au oferit informații contradictorii dacă acoperișul a făcut parte din renovare, iar întreținerea lui este în curs de examinare.”
Probabil că useriştii şi liberali nu vor circula pe ea, că e făcută de chinezi, şi e pro rusă, pro Putin, ca şi Tik-Toc.
„PODGORICA – Conform planului inițial întocmit în 2014, cei 41 de kilometri inițiali ai podului, care au fost finanțați printr-un împrumut de la Export-Import Bank of China și construit de China Road and Bridge Corporation (CRBC), urmau să facă parte dintr-o autostradă de 163 km pentru a lega orașul-port din Muntenegru Bar cu vecina Serbia. Proiectul a promis să transforme țara într-un nod de transport pentru regiunea mai largă și să susțină activitatea economică în acest proces.
Dar autostrada s-a oprit în munte și încă se confruntă cu întrebări persistente despre dacă cei 122 km de drum rămași, dacă și când vor fi finalizați vreodată.”
Corect, se deschide o bretea de legatura din DN 2 la lotul 2 al A0
Vorba lui Bulă de la cotroceni,românia pas cu pas…😂😂😂…
presedintele, premierul, grindeanu, soborul de preoti! Televiziunile, famfara, repede!
Bulgarii fac autostrazi cu 4-5mil/km, noi dublu, triplu, avem bani garla!
aveti in tot guvernul un topograf care sa va deseneze o harta a drumurilor? Ce se intelege acum despre mult trambitata A0?
Care sunt tronsoanele terminate si la restul care sunt termenele de finalizare? Ce tot dati filmulete dim autoturismele ageamiilor?
Aduceti o data numai ingineri de drumuri, daca se poate cu studii terminate afara, nu prin padurile Bucurestiului!
Sunteti buni doar de fanfaronada si panglici!
Bechtel-ul ar fi construit tronsonul in vreo doi ani.Vorbesc de proiect.