(VIDEO) S-a deschis un ciot de autostradă construit de chinezi

Joi s-a deschis circulația pe primul tronson al Lotului 3 Nord al Autostrăzii Bucureștiului A0, construit de compania chineză China Civil Engineering Construction Corporation (CCECC), au confirmat oficialii Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Conexiunea dintre lotul 2 A0Nord și DN2 este asigurată începând de astăzi!
Lucrările au avansat într-un ritm bun în acest an și astfel se poate asigura legătura cu DN2.
Practic din acest moment se poate circula pe lotul 2 și parțial pe lotul 3 al A0 Nord, între DN1, A3 și DN2.
Constructorul chinez (China Civil Engineering Construction Corporation) continuă lucrărlie până la finalizarea, anul viitor a întregului lot 3 (Afumați – Pantelimon) al A0 Nord.
Stadiul fizic pe întregul șantier este acum de 25%, iar termenul de finalizare pentru acest contract este finalul lui 2025.
Contractul pentru finalizarea secțiunii Lot 3 #Afumați – Pantelimon (8,60 km) are o valoare de 397,99 milioane lei ( fără TVA) și este finanțat prin Programul Transport (PT), a transmis Cristian Pistol, director CNAIR.
.
Recomanda 1
Cosmin Pam Matei 5008 Articole
Author

8 Comentarii

  1. „BELGRAD, Serbia — Prăbușirea mortală a unui acoperiș de beton la o gară din Serbia a ridicat tensiuni în Balcani, alimentând furia larg răspândită față de guvern și protestele după ce eșecul s-a soldat cu 15 vieți în orașul Novi Sad, din nord. Gara, un nod important, a fost recent renovată ca parte a unui parteneriat sârbo-chinez. Criticii susțin că corupția, supravegherea slabă și lucrările de construcție inadecvate au contribuit la tragedia de 1 noiembrie. Oficialii au oferit informații contradictorii dacă acoperișul a făcut parte din renovare, iar întreținerea lui este în curs de examinare.”

  2. Probabil că useriştii şi liberali nu vor circula pe ea, că e făcută de chinezi, şi e pro rusă, pro Putin, ca şi Tik-Toc.

  3. „PODGORICA – Conform planului inițial întocmit în 2014, cei 41 de kilometri inițiali ai podului, care au fost finanțați printr-un împrumut de la Export-Import Bank of China și construit de China Road and Bridge Corporation (CRBC), urmau să facă parte dintr-o autostradă de 163 km pentru a lega orașul-port din Muntenegru Bar cu vecina Serbia. Proiectul a promis să transforme țara într-un nod de transport pentru regiunea mai largă și să susțină activitatea economică în acest proces.
    Dar autostrada s-a oprit în munte și încă se confruntă cu întrebări persistente despre dacă cei 122 km de drum rămași, dacă și când vor fi finalizați vreodată.”

  4. Vorba lui Bulă de la cotroceni,românia pas cu pas…😂😂😂…

  5. presedintele, premierul, grindeanu, soborul de preoti! Televiziunile, famfara, repede!
    Bulgarii fac autostrazi cu 4-5mil/km, noi dublu, triplu, avem bani garla!

  6. aveti in tot guvernul un topograf care sa va deseneze o harta a drumurilor? Ce se intelege acum despre mult trambitata A0?
    Care sunt tronsoanele terminate si la restul care sunt termenele de finalizare? Ce tot dati filmulete dim autoturismele ageamiilor?
    Aduceti o data numai ingineri de drumuri, daca se poate cu studii terminate afara, nu prin padurile Bucurestiului!
    Sunteti buni doar de fanfaronada si panglici!

  7. Bechtel-ul ar fi construit tronsonul in vreo doi ani.Vorbesc de proiect.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.