Sperăm la încă o autostradă în România

Proiectul prin care Sibiul va fi legat de Brașov printr-un drum de mare viteză a făcut miercuri primul pas.

Sperăm la încă o autostradă în România

Proiectul prin care Sibiul va fi legat de Brașov printr-un drum de mare viteză a făcut miercuri primul pas.

Proiectul prin care Sibiul va fi legat de Brașov printr-un drum de mare viteză a făcut miercuri primul pas.

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, și un constructor turc au semnat contractul pentru începerea lucrărilor la tronsonul 3, de 17,6 km. Termenul contractual este de 48 de luni. Constructorul susține că și-a propus să termine mult mai repede.

Primul contract de proiectare și execuție pentru Autostrada Sibiu – Făgăraș, de 68 de km, a fost semnat cu constructorul turc Makyol și vizează tronsonul 3, cuprins între Arpașu de Jos și Sâmbata de Sus, care are 17,6 km. O zonă foarte aglomerată, unde au loc foarte multe accidente.

Valoarea contractului este de 1,77 miliarde de lei, fără TVA.

Durata contractului este de 12 luni pe proiectare, 36 de luni pe execuție. Sper să restrângem toate aceste termene, deși relieful nu e unul simplu în acea zonă, spre deosebire de alte zone„, a spus Grindeanu.

Cu o medie de 26,5 kilometri de autostradă construită pe an, România a amânat iar, pentru septembrie, deschiderea porțiunii de 13,5 kilometri prin care va depăși 1.000 de km de autostrăzi.

Distribuie articolul pe:

14 comentarii

  1. DOM’ MINISTRU,

    NE poti spune cinstit, scurt, clar ca un Fost OLIMPIC ce erai, DE CE nu avem Autorstrazi ?
    IN principiu STIM :

    Lifte GRELE din Strainezia A REA, NU vrea !
    Da’ Alde MATALE si Restuu’ GUVERNULUI CE ne ziceti ?

    Orice ne veti zice despre ADEVAR, vom crede !

    Numai ca ZICETI odata !
    NU ca Dom’Pnta in urma cu ceva Ani, care se facuse PISIC in Fatza Domnului Coldea …

    LIFTA este oricare INDIVID din Strainezia sau dintre … ROMANI Renegati SI MINORITATI care NE uraste SINCER si PSIHOPAT, pe NOI, Romanii.

  2. Evident tot ce e autostrada trebuie musai in transilvania, ca asa vine de la ambasade. Ce conteaza ca sunt mai mult goale, sunt acolo la ei. Doar nu o sa faca grupul de la cluj ploiesti brasov unde se sta 6 ore in trafic…

  3. Gunoaiele penale din guvernul RO care cheltuiesc bani pe armament si cu viermii de ucraineni in loc sa faca spitale ,scoli si sosele

  4. toate aceste otrepe trebuie sa dispara din clasa politica. vreti normalizarea vietii in Romania? o Tara a romanilor pentru romani? LIBERTATEA CASTIGATA DE AMARATII IMPUSCATI IN 1989? CURATATI TARA DE TRADATORI SI CRIMINALI SI PAIATZELE LOR! 90% din „politicieni” si sefi de institutii publice trebuie maturati acum! toti! este o caracatita enorma peste Romania. Romania a devenit o familie de mafioti. crima-organizata! de la vladica la opinca toate aceste otrepe sunt inrudite. vad ca-l protejati pe tudose. pretinu lui ancuta alexandrescu – de care imi placea…dar a inceput si ea sa-si arate INTERESELE! LOVESTE „DECAT” LA COMANDA SECURICILOR DIN SPATELE EI! CINE VA PAPUSEAZA DU-OAMNA???? TOTI SUNTETI ACEEASI MIZERIE! TOTI!

  5. Daca erai de isprava faceai Comarnic brasov. Dar nu esti. Sluga lu ioha face drum la Sibiu. Rusine nesfârșită securiștilor trădători de tara ! E ordin pe unitate pentru Campania electorala ?

  6. Este invers: Comarnic-Predeal sau Bucuresti-Brasov sau Pitesti-Sibiu. Ora exacta se da de la Bucuresti chiar daca unguretilor nu le-a placut si nu le place. Sa le fie de bine! Ceausescu ar fi facut in cinci ani pe bani infimi tot ce au facut acesti neispraviti in 30. Sa ne uitam cine au fost ministri la transporturi: unii ca Petrov (de trei ori!!!),Boagiu si Berceanu (de cate doua ori!!), ORBAN, Rus, Sova, BODE, Drula,GRINDEANU. Niste cazaturi profesionale dar raspunzand disciplinati la comenzi. ‘Transporturile’ a fost ministerul cu cei mai multi bani de jumulit.

  7. 4 ani pentru 17,6 Km ? Si te lauzi cu asa ceva? Si asta se cheama performanta? Ne rad si curcile ! Aduceti-i pe chinezi ca o sa-l faca in 6 luni. N.B. Dar, romanii , de ce nu pot face ei, singuri, acest amarat, de tronson ? Nu se putea face licitatia , doar, pentru firme romanesti ? Nuuuu, n-avem tehnologie, n-avem specialisti (sic!)! Oare?

  8. Citez:” Sper să restrângem toate aceste termene, deși relieful nu e unul simplu în acea zonă, spre deosebire de alte zone”. Domnul ministru care relief este cel mai convenabil dumneavoastra? Ca la Timisoara? Cunoasteti zona? Este albia Oltului si intre Arpas si Sambata este aproape ca la Timisoara. Numai sa nu doriti sa faceti traseul peste dealurile de la poalele muntilor Fagaras.

  9. Sunt povesti de ghebos pesedist securist. Sluga asta de Sorinel vrea sa faca repede de tot autostrazi doar in Ardeal. Pentru ele gaseste mereu bani. Dar ghinion, nu le va mai face pentru ca banii europeni sau evaporat. Aia abia se mai pot c__a pe ei de foame.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.