Stațiile de carburanți provoacă îngrijorare. Poate că ar fi mai bine să le mutăm spre periferie?

Prefectul Capitalei pune în discuție cât de oportună mai este menținerea stațiilor de carburanți în zone aglomerate. Rareş Hopincă spune că poate ar fi mai bine ca acestea să fi mutate  la periferie, sens în care se impune modificarea legislației.

După cum a anunțat și premierul, prefectul reiterează dispozițiile privind controalele care urmeză să se desfășoare la toate staţiile de carburanţi şi GPL din oraş.  Măsura va fi aplicată la nivelul întregii ţări. Într-o intervenţie Tv. Hopincă s-a arătat surprins de probleme privind avizele. În acest context a făcut referire  la nevoia de a analiza legislația care permite  în acest moment existenţa unor astfel de obiective în zonele rezidenţiale aglomerate.

Până la sfârşitul săptămânii vor fi verificate toate aceste instalaţii

 ”Demarăm controale la toate punctele de distribuţie a gazului şi la toate benzinăriile de pe raza municipiului Bucureşti. Sunt undeva la aproximativ 400 de astfel de facilităţi. Până la sfârşitul săptămânii vor fi verificate toate aceste instalaţii. Toate aceste facilităţi funcţionează legal, conform legislaţiei în vigoare, dar de-a lungul timpului au existat solicitări din partea cetăţenilor pentru relocarea acestor staţii”.

Dezbatere privind legislația

”Trebuie să generăm o dezbatere legată de cadrul legal. Este oportun să mai menţinem aceste instalaţii în zona urbană aglomerată sau poate că ar fi mai bine să le mutăm spre periferie”, a conchis prefectul.

 

Recomanda

18 Comentarii

  1. Statul se pune in miscare dupa o tragedie. Sau se face ca se pune. Este de fapt acelasi stat mafiot si ticalos. Care va continua sa faca la fel, sa faca nimic. Cum i-a dat drumul la drogat fara sa-i ridice numerele de inmatriculare. Ei sunt mana in mana cu cei care incalca legea. Predoiu u si-a depus demisia. Si nici Arafat. Si nici ca si-o vor depune. Ordinari ce sunt.

  2. Suna fals cand sunt tintite benzinariile nu cisternele de benzina au fost cauza sau motorina ci gazul golit din ditamai cisterna in ditamai cisterna lipsa crasa de profesionalism. Cand benzinarii explodat ca-n filme. Zero. Cate GPL-arii reaclamata chiar de cei omorati in explozie, autoritatile au IGNORAT impasibile ani intregi de nereguli crase. Nu s-a ajuns c-a fumat un taximetrist cand isi alimenta cazanul. Accidentul a fost produs de unii care cica sunt profesionisti. S-a vazut cine stie la cate improvizatii s-a apelat. Probl3ma er ca toate instalatiile erau improvizatio fara aprobarile de functionare de l pompiere. Siguranta in functionare zero. Soferii erau nepalezi aia ce pregatire or fi avut. Sau daca romanio n-au nici o pregatire nepalezii de ce-ar avea.
    Problema nu ar fi lipsa cadrului legal, sau diastanta. Trebaa este ca toata normele in vigoare au fost incalcate pe stat la durut in shpagi. Stiua ca aia n-au autorizatii cetatenii s-au plans nu i-a auzit nimeni. Sau s-a facut ca nu-i aude.

  3. Nu va mai agitati. In cativa ani nu vor mai exista masini private. WEF a spus-o cu subiect si predicat. Ah, am uitat, n-ai nevoie de masina cand stai cu botnita pe mufa si inchis in casa!

  4. A muta benzinariile cu constructii locuite si dese, situate periculos nu inseamna ca nu ai dreptul sa ai masina. Nu vreti sa aveti benzinarie la fiecare scara de bloc ?!! Asta nu are treaba cu Green Deal ci cu siguranta oamenilor. Multi analfabeti functionali scriu aiurea.

  5. mama vireme care viermishori:
    -cine nu papa bataturica
    nu primeste ochishor!

    daca mutati statiile de combustibil AUTO
    mutati si capetele de pod!

    era melodia din serialul Bundy,
    ala cu familionu de lepre:
    Love and marriage, love and marriage, Go together like a horse and carriage.

    4 roti implica si presupune
    mai o mortaciune
    mai o paguba,
    sa nu ne ascundem dupa stergatoru de prabriz.

  6. Cine are bani ? Sa-SI cumpere Mashina PE Baterii ? Ca este scumpa Mashina ! Nu toti Oamenii lucreaza in Presa de Scandal ! Ca Sa aibe bani de Masina Electrica !

  7. Se cunoaste ca Hopincă vine de la opincă! Statiile de benzina functioneaza in orase de zeci de ani, cu respectarea normelor. Daca sunt exploatate si folosite de idioti incendiatori, poate sa le duca si pe camp, ca tot iau foc. Asta e efectul prostocratiei. Ce cauta i-diotul asta in functia de prefect al Capitalei?

  8. Genială ideea domnului Prefect! Vă dați seama de câte studii de fezabilitate pentru relocare va fi nevoie? Toate vor fi făcute de firme de specialiști din west. Păi ne eliberează Ioropa imediat banii din PNRR. Și ne mai și împrumută cu vreo sută de miliarde de euroi.
    Nici nu mai trebuie tăiate pensiile speciale și nici reduse posturile de șefi de la buget.
    Om de mare viitor domnu’ Prefect.
    A, și stațiile GPL? Tot acolo vor rămâne că nu vor fi bani la buget pentru mutare.

  9. SI noi aveam o Benzinarie Peco la 15 metrii de Bloc ! Si dips 1990 a inchis Benzinaria ! A desfiintzat-o !

  10. un dobitoc, probabil un reciclat de la USR/PMP, numai acolo intalnesti oameni atat de cretini. Acolo era ditamai depozitul de GPL cu autocisterne… aia e problema, nu skid-urile de 5k de litri care sunt peste tot, si care opereaza de ani zile fara probleme. Ca mai intalnesti unele amplasate prost, nu contest, dar alea sunt exceptii.

  11. tipau locatarii sa nu amplasati benzinarii pe langa blocuri, cine dadea avize???
    Ia sa vedem, cei care au dat avize, merg in puscarii?
    Tara hotiei si spagilor, asa ne vom numi!

  12. Deştept dl. prefect! De aia e bine să votăm partide responsabile, ca să numească oameni inteligenți în administrație!

    Dar de ce să mai mutați stațiile de combustibil la periferie, mai bine desființați-le pur şi simplu! Vom fi dați ca model pentru Green Deal şi mângâiați pe cap de jupânii de la Davos că am înțeles lecția cu încălzirea globală. Şi nu vor mai fi maşini cu motoare termice pe teritoriul României.

    Proprietarii de electrice îşi vor freca mâinile de bucurie, că progresismul a învins, plus că vor avea şoselele libere. După care interziceți şi parcarea, staționarea sau deplasarea maşinilor electrice în subsoluri, garaje, parkinguri, străzi, alei sau curți unde nu se poate asigura o distanță de minimum 20 metri până la alt vehicul sau construcție, din motive de siguranță în caz de incendiu. Şi aşa le interziceți şi pe alea! Din nou vom fi dați exemplu de Davos, că am înțeles lecția că lipsa proprietății aduce fericire, iar deplasările la peste 15 min de mers pe jos față de locuință nu sunt necesare.

    Până la urmă ce, găinile din baterii nu fac ouă bune?

  13. Staţiile de carburant nu trebuie să provoace îngrijorare atât timp cât sunt respectate normele în vigoare. Atât timp cât tu animalul şi şmecherul alimentezi în timp ce stai cu ţigara-n gură poate fi mutată statia şi la Polul Nord căexistă o mare prbabilitate să sari în aer. În statia lui 131 – Hala Traian pe sensul Gara de Nord există o curte în care un individ încarcă, descarcă şi comercializează butelii la greu. De când cu iureşul de la Crevedia poarta nu mai este deschisă şi buteliile nu mai sunt ţinute-n soare ci au fost dosite şi se intră pe şestache – CREDEŢI CĂ SECORISTUL NU ŞTIE? – ştie dom’le ştie dar famelie mare, renumeraţie mică, după buget, coane Fănică. Deci, Hopincă să nu se mai hopintească cu mutatu’ ci doar cu controlatu’ şi respectatu’ legilor!

  14. Asta am scris eu zilele astea aici pe blog. Sa vedem cati ani va dura mutarea. Pe soseaua de la iasi la bucuresti, gasesti pe marginea soselelor asemenea firme si chiar le merge bine afacerea, de ce nu svot obligatoriu si aceste bombe la marginea localitatilor? Ca pot fi praduite de chash si nu mai pot imparti sacii cu bani caposii intre ei?

  15. Problema este ca aceste statii sa fie deservite de oameni competenti, cu echipamentul si dotarile antiex necesare, cu respectarea stricta a regulilor PSI si sa nu se manipuleze cantitati uriase de carburanti.
    Dupa tot balamucul de la Crevedia, in zona mai sunt inca trei cisterne cu GPL. Deci se confirma varianta ca au fost initial sase cisterne……[Rumburak]

  16. In nicio capitala din Europa de Vest nu o sa vedeti statii de carburanti in cartiere rezidentiale cu blocuri si case cu partwr si vile. Aceste se afla la marginea localitatilor in locuri bine amenajate. Dar mafia primarilor generali si de sectoare a aprobat orice. In locul lor scuaruri cu banci si spatii verzi, locuri de parcat biciclete si trotinete. In cartierul Tei sunt 3 asemenea statii care nu au ce cauta – Dna Ghica- Parc Tei, B.Vacarescu- Biserica Oltea, Lizeanu!-Reinvierea. In jur sunt zeci de blocuri.Temperatura in aer 39-41 grade C iar la sol peste 55 grade C. Nici nu este nevoie de tigara. Prin urmare, daca vrem sa mergem pe jos, facem poposuri in aceste locuri in loc de statii cu combustibili. Mai mizerabila capitala europeana cu mafie imobiliara si de afaceri corupte si poluante ca in Bucuresti nu cred sa existe in alta tara din UE.

  17. Ideea este sănătoasa, așa și trebuie făcut. Însă o sa-i închidă gura oamenii de afaceri, că hoți nu le pot spune.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.