Tabu, 24 Fun, Superbebe și Men’s Health vor apărea sub noii editori

24 Fun, Tabu și Superbebe, editate până acum de grupul Realitatea-Cațavencu, au trecut oficial la noii proprietari, respectiv Mediamov, DBV Media House și Tana Panzara. Men’s Health va apărea din martie sub noul editor, Attica Media. 24 Fun, Tabu și Superbebe au trecut oficial la noii proprietari

Publicațiile 24 Fun, Tabu și Superbebe, editate până acum de grupul Realitatea-Cațavencu, au trecut oficial la noii proprietari, scrie Paginademedia.ro, citată de HotNews.ro.

Sursa citează informații potrivit cărora sumele de cumpărare variază între 100.000 de euro și 400.000 de euro. Revista Tabu a fost preluată de DBV Media House, regia de publicitate detinută de Brandușa Vlanga, aceasta afirmând că va fi mai atentă la costuri. Superbebe a fost preluată de Tana Pazara. Iar rețeaua 24 Fun a fost cumpărată de la Realitatea-Cațavencu prin firma Mediamov, deținută de Alex Săndulescu și Sorin Vulpe, Săndulescu anunțând încă două ediții locale, din iunie.

Primul număr al Men’s Health sub licenţă Attica Media, în martie

Primul număr al revistei Men’s Health lansat sub licenţă Attica Media, care a achiziţionat titlul de la Burda România, va fi cel din martie, care apare pe piaţă la sfârşitul lunii februarie, într-un tiraj de 20.000 de exemplare, informează Mediafax.

"Preluarea Men’s Health întăreşte poziţia companiei de lider în preferinţele cititorilor de reviste pentru bărbaţi. Vom accentua dezvoltarea brandului Men’s Health în România, ca expresie a stilului de viaţă al bărbatului modern. Vom întări prezenţa în online, cât şi implicarea în organizarea de evenimente, pentru a construi un contact nemijlocit cu toţi cei ce împart convingeri şi un stil de viaţă similar", a declarat Răzvan Roşu, General Manager Attica Media.

Încă din 1987, Men’s Health şi-a concentrat toate resursele pentru a învăţa ce-şi doresc bărbaţii.

Men’s Health este o revistă de lifestyle care se adresează bărbaţilor activi, pentru care viaţa este o şcoală continuă, unde învaţă cum să-şi maximalizeze potenţialul. În România, primul număr Men’s Health a apărut în aprilie 2005, iar în prezent, după aproape cinci ani, revista are un public-ţintă foarte clar definit.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Daniel Ionescu 41 Articole
Author

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.