La toate dezechilibrele, crizele financiare anunțate și prognozate în lume chemarea către teatru, în special cel privat, poate părea ca un gest nefiresc și nechibzuit. Asta doar la o primă vedere, căci lumea are nevoie de mult umor cu precădere în perioadele ce pendulează între agonie și extaz, ce pun umanitatea între paranteze nesigure.
La Teatrul Infinit, am pregătit registrul de Umor cu Sălbaticul și o porție de Cehov cu neasemuita capodoperă Livada de Vișini și, bineînțeles, spectacolele pentru copii care ne întineresc existența și ne alină rănile prezentului. Căci oricine suferă sănătos trăiește în crezul dragostei. Iar actorul nu face excepție ci dimpotrivă întărește ideea că arta trebuie să-l mențină pe om viu și veșnic tânăr în a dezvolta emoțiile.
”Sistemul lui Stanislawski este extrem de valabil pentru transformare și pentru om ca dezvoltare personală. Mult mai târziu l-am văzut în așa mod, căci îl percepeam valabil doar pentru teatru. E universal. Vorbim de informație, de lumină și de posibilitatea de a-ți schimba vibrațiile.
În acest sens, în prezent, eu cred că actorul trebuie să interacționeze foarte mult cu câmpul cuantic. Dacă nu rămâne la stadiul de simulare, mimetism pur, fără resorturi interioare, fără să-și pună întrebări. E o altă viziune acum în lume.
Actorul în viitorul apropiat va fi total diferit. Vor apărea exerciții noi și alte forme de pregătire teatrală. Cred că va apărea un limbaj nou care va ajuta oamenii să înțeleagă spiritul. Din acest limbaj venim și tot acolo ne ducem. Cumva arta ar trebui să-l ajute pe om să-i mențină viu acest limbaj, dincolo de toate dificultățile pe care le întâlnește în cursul existenței sale”, explică Boris Focșa, regizor și creatorul Teatrului Infinit.
Mai multe detalii se regăsesc pe site și pe pagina de facebook
„Actorul în viitorul apropiat va fi total diferit…………”
(marmota sugea ciocolata-n cwr)
-vezi de Zelenskyii!
NEICANIMENI,IMBRACATI IN NEGRU,CU VOCI RAGUSITE,CU AUTORI STRAINI-si prosti-SE SCALAMBAIE CU TEXTE INTELESE NUMAI DE EI,INTRE EI. SI SE RAD SI SUFERA,IAR,NUMA
I,EI,INTRE EI. JUCATI,BA,PROSTOVANILOR,PE..lovinescu,caragiale,baranga,baiesu,tudor popescu,
drpopescu,si alti mari dramaturgi romani,fata de muhaiele straine cu eroi..criminali,curvari,hoti,drog
ati,homo,balbaiti,strambi,si alte lighioane din iadul capitalist criminal si hot de tari.HUO,HUO..LA BA
LACEANCA SALONUL 666,CU GRATII DE OTEL.PLECATI,BA,IN AZMERICA,INGLIJIA,FRANJUR
A SI IN ALTE GAINARII CU PURICI.DUCETI-VA BAI,PE SANTIERE,FABRICI,UZINE,CAP-URI,
PRODUCE-TI TALAMBILOR,LUCRURI FRUMOASE SI OPTIMISTE,NU,CACATURI MIROSITOARE
gasca asta analfabeta,cu moace sinistre si sulfurose,se joaca de-a circul. astia-adunati din canalele
de dejectie ale potomacului azmerican,-au invatat arta mamelucului a lu senkispere,tvain,caldvel,mor
is,si ali retardati de apuseni,care trateaza omul ca o cizma. ei.se joaca pe scanduri cu replici idioate si reghizate de un golanas cu bursa la sig-sing. ASTIA,fara talentul lui esrig,pintilie,penciulescu,serb
an,si alti mari regizori comunisti/socialisti-invatati in scoala IATC-ULUI-au esuat in mocirla occiden
tala,devoratoare de copii,femei,barbati.VREM TETRUL SI PIESELE DIN PEREOADA 1960-1989.
RESTUL,VA PIERDETI VREMEA CU AUTORI SI REGHIZORI DE BARURI,CLOSETE,.LA MUNCA,