Un pod ici, unul dincolo? Când va fi deschis pasajul Doamna Ghica

Pasajul Doamna Ghica ar urma să fie dat în folosinţă. Au trecut trei ani dificili în care bucureștenii au suportat un trafic infernal. Lucrările au tot fost amânate, astfel că vestea deschiderii ar trebui să fie semn bun.  Nu și pentru Nicușor Dan  care spune că pasajul va fi deschid în aproximativ două săptămâni, dar că acest lucru nu rezolvă mare lucru.

„Oraşul este complicat şi ca să rezolvi o problemă de structură a oraşului trebuie să acţionezi structurat. Nu mai merge să pui un pod aici, un pod acolo. În două săptămâni o să dăm drumul la podul de Doamna Ghica. Am muncit mult acolo. Nu o să rezolvăm mare lucru. Adică în intersecţia aceea se va circula mai bine, dar oamenii vor trece şi se vor bloca în intersecţia următoare. Ce trebuie noi să facem este: să dezvoltăm transportul în comun, să reparăm toate liniile de tramvai, să aducem tramvaie noi, o să mai vină 100 de autobuze electrice, 100 de troleibuze din fonduri europene sau din Fondul nostru naţional de mediu”, a declarat Nicușor Dan la un post TV.

Nicuşor Dan a vorbit și despre cele zece drumuri radiale, care vor realiza legătura unor artere din Capitală cu Autostrada de Centură. Proiectul este implementat în parteneriat cu CJ Ilfov.

„Este la stadiul de studii de fezabilitate. Până când o să îl avem în teren o să mai dureze trei-patru-cinci ani. (…) O să fie zece astfel de ieşiri până în Autostrada de Centură, astfel încât dacă vrei să mergi dintr-un cartier în altul, o să poţi să ieşi în Autostrada de Centură, unde o să ai viteză mare şi să reintri în oraş”, a spus el.

Pasajul de la Doamna Ghica este făcut de Primăria Capitalei, constructorul fiind Compania Municipală Trustul de Clădiri Metropolitane.

Lucrările la pasajul de la Doamna Ghica au început în 2018 și aveau termen de finalizare mai 2020. Pasajul este făcut de Primăria Capitalei, Primăria Sectorului 2 contribuind cu o parte din bani. Pasajul este prevăzut cu două benzi pe sens. Are o lungime de 216 m, iar rampele de acces au lungimi de 96 m. Valoarea lucrărilor de proiectare și execuție a fost estimată la 110.034.377,95 lei fară TVA.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

3 Comentarii

  1. toate podurile in periferia Bucurestiului
    au fost construite INTENTIONAL in mod gresit,umilitor:
    in loc sa fie IN DRUMUL viniturilor,
    sa lege exteriorul „Ilfov”
    podurile sint o opreliste in circulatia proprie Bucurestiului:
    au fost plasate gresit cu 90 de grade!

    sensul trebuie sa fie ca
    DE TRECI PODUL
    intrii in Bucuresti,
    TREBUIE sa-ti cizelezi manierele!

  2. Pai de boule daca il continuai de cand trebuia acum terminai altul in intersectia urmatoare. Dar tu cum nu stii sa conduci masina faci orice e posibil sa incurci barbatii. Apropo, cu ce te identifici: male, female sau oaie?

  3. Fara cca. 14-16 pasaje denivelate(subtraversari sau poduri) nu se va putea ajunge la o fluidizare decenta a traficului in Bucuresti. Este nevoie de un program investitional mare pentru realizare pasajelor denivelate la toate marile intersectii !

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.