Citiorul care comentează cu apelativul „cib“ zice apropo de articolul Inaugurare cu fast a Podului suspendat de la Brăila
„Bai, prapaditilor, Apolodor a facut pod peste Dunare acum doua mii de ani, Erdogan a facut poduri peste Bosfor si metrou pe sub Bosfor, scandinavii podul Oresund intre Danemarca si Suedia, si voi va laudati cu amarata asta de punte?“
Da, ne laudm cu el la cati bani a mancat a iesit foarte scump. Nu conteaza ca ne simtimnmainin siguranta sa trecem pe podul Giurgiu-Ruse sau pe Giurgeni-Vadu Oii decat pe asta nou, noi ne laudam cu el.
Eu zic sa spunem mersi si sa nu mai bombanim ! Ia ziceti, daca plecau astia cu banii si dupa aia ne spuneau ca „pod suspendat” inseamna ca s-a suspendat constructia podului dar banii au disparut in ceata de pe Dunare ?! Cit despre timpul record (de lung) de constructie, mai aveau putin si bateau recordul detinut de Sagrada Familia ! Mai bine o chemau pe Nadia Comaneci, sa le faca podu’ !
Podul e ok , o constructie excelenta doar ca e facut de japonezi si italieni pe 80 % bani europeni . D-na comisar Valean zice ca e foarte util pentru Ucraina.
Din cauze de proiectare si deficiente de constructie acest pod va sucomba la 94 zile, saptamani sau luni de la inaugurare.
@gelu
Sau ani…
Spurcat popor. Toate va put. Nu ati proiectat un raft sau o masa, nu ati lucrat o zi in constructii, decat poate la sapat santuri, toti sunteti „dastepti”
dar ei/strainii sunt oameni liberi, ”aia” care ne guverneaza, mai ales daca sunt de la Cluj sunt obsedati de a fi…chiar daca etnic sunt romani. Asa ca fac tot posibilul sa intarzi/sa saboteze s-ar construi la ”miticii” sau la balcanisti, desi civilizatia si cultura europeana isi are originile in Elada. Pt ca ei sunt superiori ”iaste” greco-catolici ”telectuali” care se jelesc: ”Muntii nostri aur poarta/Noi cersim din poarta in poarta”, facem totul „pas cu pas” o Romanie educata prin abandond si ignoranta tip Pepsiglas/Deca si ca o remarca in timpul „dictaturii” germane de balta/Sibiu un pod mult mai mic decat altele facute in Europa in doi ani la noi a durat cinci pt ca traim in lumea „lucrului bine facut” de unul care stie cum se obtin case pt care justitia spune ca nu prea…dar tot poporul cand aude de nemti/rasa superiora intra in extaz…Cat despre Apolodor, exista ipoteza ca podul de la Turnu-Severin s-a construit prin ”ancorarea” sau pod de vase de stalpii unui pod mult mai vechi dacic. Asa cum tot din mituri in zona Brailei, existau in sec. XVIII urme ale unui pod stravechi a carui piloni deranjau navigatia.
Știți că sunt genul ăia de muncitori care când vine șeful pun mâna pe lopată și accelerează muncă in rest mai trag de timp …..eee aici in fotografie avem niște indivizi care nu știu ce să facă doar să pară va ei fac ceva …. Se vede pe ei că le e greu să se îmbrace în costum le e greu să respire ,cum era Ciucă transpira când citea după foaie …. și la ăștia se adaugă o întreagă presă 99,6 % care ii ling in fund și ii ridică în slăvi dar ce presă ??? Unii de fac inundație cu Copy Paste te tot internetul …fac manifeste …spun niște idioțenii in cor …. Ziariștii generația Xerox …xeroxul nu are rațiune când copiază ….nu știe săracu ce este pus să facă ……. sunteți jalnici …. sunteți toți niște Gâdea sau CTP …pe toate posturile cu chipuri diferite …..
Punctul nevralgic al podului sunt stalpii de sustinere construiti din beton si fier armat care mai sunt si goi pe dinauntru. Precum si deschiderea mare de 1.120m intre piloni. La sarcina max. acest pod se lasa cu 60cm. Betonul chiar si el armat nu rezista la vibratii si incovoiere cu atat mai mult la sarcini oscilantorii. Daca stalpii erau din otel atunci da, garantia de 120 de ani era credibila. Asa ……
Buna! A fost si varianta unui tunel pe sub Dunare care ar fi fost mai buna din toate punctele de vedere.
Eu pentru tunel as fi optat.
Trebuia construit ca Podul Prieteniei care are o deschdiere maxima de 180m nu 1.120 m.
tu ai toti ”boii acasa”? Tu iti dai seama ca ai cobit, ca ai condamnat la moarte o persoana sau multe care s-ar afla din nefericire pe pod in cazul unui dezastru, dorit dintr-un sentiment care nu prea-i crestinesc…
Podul e japonez. Romanii au fost doar cu carca…..Ce dracu e de lauda aici? Poti sa te lauzi cu Podul peste stramtoarea Kerci facut de Putin, 19 km, pod rusesc.
.Mult mai bun si mai util e podul din anii 1980 peste Dunare care leaga Buc. de Constanta rutier si cale ferata. Integral, suta la suta inginerie romaneasca.
Tot Simionul isi lauda Maciuca ! In plus, „e foarte bun pentru Ukraina (Isaccea)” ! Poate le facem pod si acolo, sa nu mai astepte bacul.
Corect! Imoecabila observatie!
@nea gelu/Eu nu doresc sa se intample acest lucru dar daca se intampla cele afirmate de mine, de vina vor fi proiectantii care au ales aceasta solutie de pod suspendat si felul cum au proiectat podul. La cate cicluri de sarcina variabila va fi supusa zilnic calea de rulare suspendata cu deschiderea de 1.120 m, orice e posibil? Asa ca om trai s-om vedea. Timpul va hotari cine are dreptate.
Asa punte cum e el, uite ca este al treilea pod ca lungime din Europa.
Cum s-au stras toti tradatorii sa se dea mari! Nu reusesc decat sa ne faca sa vomitam de scarba. Chiar isi imagineaza ca ii lauda cineva intreg la cap din tara asta?
Cocotatii iar au gasit un prilej sa se c..e pe ei.Era si celalalt plagiator al Tarii Bode pe-acolo.Ca si el a muncit,” apus umarul si el la pod ” la fel ca COlegii lui,trebuie si el sa fie prezent sa-l vada lumea,si sa manaca si gura lui,ca doar urmeaza masa si dansul.Da ude e nelipsitul Flutur cel cu mapa,l-a vazut careva ? Ca si gura lui trebuie sa mananca.
@@gelu:toata Rusia e o holograma de la Armata la autostrazi ca aia vai de capul ei Rostov -Moskhau
Ei nu sapa santuri,doar transee ,atat ii duce mintea lor de indobitociti de regim
90% dintre rusi si tot PCUS l-au dezaprobat pe Gorbaciov (o spune Ceslav Ciobanu,fost translator de romana, in echipa Gorbaciov)A readus capitalismul in Rusia doar cu khazarii , astazi nazistii lui Putin
un plus pentru Ceausescu:)))
„La cate cicluri de sarcina variabila va fi supusa zilnic calea de rulare suspendata cu deschiderea de 1.120 m, orice e posibil? ”
Mai bine doru’ decat grija ! Pe ultima las-o inginerilor proiectanti, lumea n-a fost construita vreodata de profesori de filosofie sau macar de profesori de Bucuresti. Astia formeaza un cerc restrans de frustrati, adica lipsiti de minte. Doar Cornel publica ciudati din astia, ca e gratis (mostra fara valoare).
Zi inaugurala 6.07.2023 cifrele adunate dau 6+7+2+2+3=20=2+0=2 Lungime pod 1974,3 cu cifrele adunate: 1+9+7+4+3=2+4=6. Lungimea totală drum 23,413 km, cifre adunate: 2+3+4+1+3=13=1+3=4 şi cuprinde două secţiuni: Srumul principal Brăila – Jijila, cu o lungime 19,095 km, cifre adunate 1+9+9+5=24=2+4=6. Drumul de legătură cu DN22 Smârdan – Măcin, în lungime de 4,328 km. pod, cifre adunate 4+3+2+8=1+7=8. Deci toate dau insumate numai cifre de 2, 4, 7, 8. Numerologic nu suna de loc bine.
Vai! cât de mulți înrăiți, urâți și haini la suflet sunt printre noi, incapabili să admire de o realizare notabilă, producându-le bucurie numai de eșecul, numai nenorocirile care se abat peste români.
Tot romanul specialist in covid si razboiul din ucraina isi da cu parerea si despre POD.Pareri negative binenteles.Doar in cateva ziare care permit comenturi.
Așa popor cretin ca al nostru nu cred că mai există. Podul ăla e un lucru bun, dar noi trebuie să scuipăm pe orice.
Cu vr’o 7 ani in urma sultanu’ Erdogan a inaugurat al 3-lea pod suspendat peste Bosfor(cu 8 benzi de autostrada si 2 linii CF,avand o inaltime maxima de 320 m), cu un cost de cca 3 miliarde de dolari(in jur de 2 miliarde de euro la schimbul valutar d’atunci)! Podul a fost proiectat prima firma de top internationala, constructorii alesi la fel si cu expertize peste expertize internationale…
Acu’ sa vedem minuni si la Bucuresti pentru refacerea canalizarii Dambovitei(de fapt tot un pod dar subteran) din fata mag. Unirii:-Guvernul care s-a rotit a aprobat 150 de milioane de iEuroi ca sa se faca excavari in centrul Bucurestiului ca la minele de suprafata lundu-se dupa niste experti bastinasi arhinecunoscuti…si deja au inceput sa se bata pe asemenea pleasca primaria Sect. 4 cu primaria Capitalei.
Aici de ce nu se face o expertiza internationala…poate exista si o alta varianta de consolidare fara excavari, timp mic(si nu 2 sau 3 ani de excavari cum gandesc primariile) si cu preturi rezonabile.
Ceausescu a facut hidrocentrala cu pod peste Dunare in 5 ani, si nu una ci doua fiecare cate 5 ani acu 50 respectiv 30 de ani. Astia au facut o punte suspendata in 6 ani.Risu curcilor.
Braila n-a suferit la cutremurul din 4 martie 1977, nici la cel din 1986, etc. cifra 8 nu-i a mortii ci a creatiei a infinitului, la fel 4 nu-i o cifra a mortii unii pe 4 a IV 1944 au scapat cu viata din bombardarea Bucurestiului/Garii de nord, iar daca tot vorbesti de cifre cu 13=4 a VI a 1959 a ajuns presedinte avand 4, 6 si 7 si este posibil sa traiasca si peste 90 de ani asa ca sa vezi ca nu sunt de rau cifrele ci imaginatia unora care uita ca Dumnezeu ”scrie” zilele fiecaruia nu cititorii in stele si numere…
Militiene, ai ramas la stiinta de ‘punte’ de la voi din Salaj. Esti var cu Bode? Sau cu Eddy? Romanii adevarati sunt mandri de aceasta realizare nationala, prima in 33 de ani de slugarism la cei de afara.
cit a costat ?
citi bani au ramas in tzara ?
salarii–vs taxe si CAS incasate de statul roman
cine a stat de paza ca banii ai multzi sa plece din RO ?
s-a capitalizat vreo firma romaneasca ? vorbesc de utilaje…
daca nu…inca un hai sictir glorios…
de cand s-a lansat proiectul acesta mi-am pus intrebarea daca acest pod (fie el!) este util sau doar spectaculos ,o creatie mai mult ca o revolta de imagine intr-o epoca a formelor fara fond ca fala a perioadei „postrevolutionare”…cat despre mandria de a fi roman pentru aceasta „realizare” aici sunt „usor” confuz, nu doar de faptul ca lucrarea a fost realizata majoritar de firme straine („noi cu caii ei cu actorii”) in 6 ani ci de faptul ca pentru CHNPdF de la lansare pana la pif a primului grup a durat cam 7 ani timp in care s-a realizat toata infrastructura necesara constructiei hidrotehnice, stramutarea unui oras si a unei insule, toata noua infrastructura de sosesa si cale ferata cu poduri ,viaducte si tuneluri pe cca 16 km si doar de romani…si asta ar fi un doar un exemplu de lucrari de arta in constructii facute doar de noi, romanii…de asta sunt „usor” confuz!