Vai de școala noastră!

Nu sunt un expert în domeniu și nu știu dacă modificările anunțate miercuri de ministrul Sorin Cîmpeanu fac parte din marele program „România Educată” a lui Klaus Iohannis sau noutățile anunțate de dînsul fac parte din ultimul program de bulibășire a școlii românești. Din ce îmi aduc aminte, parcă în România Educată nu se vorbea de dispariția tezelor și nici de cele N module de învățare alternate cu unul de odihnă. Probabil că ministrul Cîmpeanu (pe care îl percepusem ca pe un cadru didactic mai serios de la Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din București) a fost îmbătat de cap de o cercetătoare blondă. O fi el un serios, cu morgă, chiar fără umor, dar ca ministru al Educației începe să fie din ce în ce mai departe de ce are nevoie învățămîntul românesc.

După vreo două secole de școală, domnul ministru Sorin Cîmpeanu a descoperit „nevoia de a alterna module de învățare de 6-7-8 săptămâni cu module de repaus”, de parcă pînă acum nu erau tot module de învățare alternate cu vacanțe. Marea contribuție a inginerului de îmbunătățiri funciare stă în faptul că, de la toamnă,  modulele și vacanțele sunt alternate altfel. Asta este contribuția sa la bulibășirea domeniului. S-ar putea să se adauge și altele. În conferința de presă de miercuri, prilej cu care a anunțat măsurile epocale, domnul ministru ne-a lăsat să înțelegem că mai urmează și alte „minuni” în domeniu.

Citez din domnul ministru:

”Intenționăm să revizuim regulamentul de organizare și funcționare din învățământul preuniversitar în sensul renunțării la obligativitatea acestor teze semestriale”.

Anunțul epocal al politicianului născut din studierea solului și a îmbunătățirilor funciare are o doză de ambiguitate. ”Intenționăm”, zice dînsul. Ce-o ieși, om vedea! Mai ales că ”am luat act și de solicitarea elevilor, pe care o susțin, aceea a unei evaluări standardizate, sumative, la final de an școlar și solicită elevii și eu evaluarea standardizată predictivă la început de an școlar. Este un model pedagogic pe care îl avem în atenție și împreună cu specialiștii în științele Educației îl vom analiza și îl vom implementa încă din anul școlar 2022-2023 prin modificarea ROFUIP”.

Sunt gata să trec peste nuanțele exprimării agricole ale domnului ministru și să rețin doar ”evaluarea standardizată, sumativă”, cerută de elevi pe care solicitare o susține și „eu“, adică domnul ministru și care „este un model pedagogic pe care îl avem în atenție împreună cu specialiștii în științele Educației și îl vom analiza și îl vom implementa încă din anul școlar 2022-2023”.

Domnul ministru Cîmpeanu o fi avînd un plan de realizat la hectar și a ieșit la raport înainte să fi terminat discuțiile cu specialiștii în educație și cu blondele care îl înconjoară? Anunțul rămîne de rîsul curcilor! Sună ca în Caragiale.

-Dragi români, vă garantez că se va moderniza sigur! Dar nu știm cum! Exact ca în România Educată! Va fi educată dar nu știm cum și de cînd!

Trec și peste faptul că bulibășeala tinde să fie generalizată. Iată un concept nou despre medie, lansat de inginerul pedolog Sorin Cîmpeanu:

”Tocmai asta am spus, vom avea medii cu siguranță la finele anului școlar. Mediile încheiate la final de semestru… aș vrea să vă atrag atenția asupra faptului că nu au avut nici o relevanță și nici nu au fost folosite. Deci, se va da libertate profesorilor să-și organizeze evaluările pe parcurs, în funcție de calendar, de structură, în funcție de ritmul de predare a materiei, în funcție de toate aceste elemente. Repet, precizări vom avea în ROFUIP”.

Cum va fi calculată media unui elev la matematică? Cum vrea dl profesor!? Cum se calculează eficiența proiectului anunțat de domnul ministru Cîmpeanu? Ca și a altor politicieni care dau din gură și taie frunze la cîini!

Din păcate, un alt specialist nepriceput în domeniu agită pentru a nu știu cîta oară apele tulburi educației și ale învățămîntului. Inspirat de practici agricole, domnul Cîmpeanu își imaginează că dacă intervine în calendar și în sistemul de notare obține o producție mai mare de cunoaștere și inteligență, urmînd ca înjurăturile profesorilor să se scadă la sfîrșit.

În loc să înceapă de la condiția corpului profesoral și de la dotarea școlilor, ministrul agricol al Educației încearcă să o modernizeze încercînd să creeze o nouă ordine în ghiozdanul elevilor!

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 46

74 de Comentarii

  1. Dulcea limba ce-o vorbim.
    Va supun atentiei un text postat de cineva care se prezinta ca „Marele”
    Marele Urs spune:
    30 MARTIE 2022 LA 14:54
    „Domnule T. Dulce Simfonie este baba simpatică de Core noi îi zicem Babușca.”
    Va rog sa analizati pe text, domnul caruia i se adreseaza autorul, este T. Dulce Simfonie?
    „baba simpatica de Core”, este un titlu nobiliar?
    Si, vine marea surpriza: noi ii zicem Babusca. „noi” Domnule care esti dumneata mare lighioana, cine sunteti voi, „noi”? La sedinta de instructaj, vorbiti de Core pe care o alintati Babusca? Cine sunteti, domnule? Sunteti organizati, profesionisti, amatori, retribuiti, benevoli?
    Cine sunteti voi, „noi” ca sa stim si noi cu cine combatem.

    Renunt sa analizez restul comentariului. As depasi numarul permis de caractere.

  2. Gata!!..cu asta s-a terminat cu națiunea română, punct!..țara te vrea prost!!..în sfârșit a reușit să pună în practică programul „românia educată și normală a dlui Iohannis „…felicitări!!!

  3. Experimente și iar experimente! Fiecare nou ministru vrea sa facă cu totul altceva decât predecesorii. Tezele nu mai sunt bune, olimpiadele nu mai sunt bune, vacantele forțate sunt la mâna ministului sau a lui Iohannis…
    Nu am văzut nimic în interesul elevului. Programa școlară e făcută ca să acopere orele profesorului, ca sa justifice postul. Nu exista opțiuni pentru elev de a-și alege un pachet de materii care i se potrivește. Totul merge din rău în mai rău, începând cu preșcolarii cărora li s-a furat un an din copilăria de la grădiniță, pana la viitorii studenți care stau cu ochii pe mass-media sa vadă ce năstrușnicii se mai anunță pentru admitere.
    Miniștrii ăștia nu se consulta cu nimeni? Vorbesc de solicitările elevilor sau a nu știu ce comitete de părinți, dar nu vin cu nicio dovada ca a cerut cineva asa ceva. Distrug destinele unor tineri. Oare chiar nu pot răspunde penal distrugerea viitorului acestei tari?

  4. Sorin Câmpeanu cu „Îmbunătățiri Funciare” la lacuri, gropi de Roată de Tractor și țevi de irigații „Canibalizeaza” Scaunul Lui Spiru Haret? Ăsta bă? Ăsta bă? Ăsta care lua lecții de condus Tractor in Agronomie Tractor M 650? Tunete și Fulgere, Sodoma și Gomora! Tractoristul din Agronomie intrat la Agronomie cu examen pe „inecuația” de gradul întâi e Ministru al Învățământului in Românica? Românica bă? Românica? Cernoziom A, Cernoziom B, Tractor 650M și gata diploma de Licență? Dacă asta nu Este Groapa de Gunoi Glina atunci ce întreb? Credeam că nulitatea asta, defectul ăsta Biologic, e Tobă de Carte! Tobă pe Dracu! Un tractorist, un impostor, un needucat ca toți din politică! Ăsta trebuia „blindat” cu Cibernetică și Medicină Umană! Asta bă? Un Limax care trăiește pe lăptuca Bugetului ca sute de mii că el! Și Nărodul mai iese in frunte ca păduchele! Prostul dacă nu e fudul, nu e prost destul! Câte pistoane are bă Tractorul 650 M? Puneți pariu că a condus Tractor in Agronomie? Puneți pariu? Era obligatoriu la Îmbunătățiri Funciare! Un saltimbanc la Polul Nord! Tractoristul și Integrale Triple și Diferențiale cu Derivate Parțiale…..Tac mâhnit și mai beau o bere, că altceva ce?

  5. Maestre! Nimic nou sub „Soare”! Modelul francez! Sase (6) saptamani scoala/o saptamana vacanta! CARE COINCIDE CU VACANTA PARINTILOR!!!!!! Era cu mult inainte de PLANDEMIE! !!!!UPS! Castiga Micron alegerile? Nu mai luam lumina de la Jermanica? Se schimba polii magnetici? Singurul ce ne poate lamuri este mishteaux!!!! Ce paradox: si el isi scrie nike-ul in …..franceza! O fi o intamplare! mda!

  6. Sorin Cimpeanu face EXPERIMENTE !!??. scolare care vor DEBUSOLA intreg sistemul de invatamant din Romania. Daca noi parintii nu mai intelegem nimic din structura scolara,va dati seama ce este in mintea copiilor. Primul ministru trebuie sa DEMITA pe acest AVENTURIER din Ministerul Educatiei urgent. Va iesi SCANDAL mare daca nu este înlăturat Sorin Cimpeanu,din guvern.

  7. romania este supusa unui program de brainwashing de catre …politicieni …care-si iau lumina din vest…..de la jiodani care ii prelucreaza psihologic ca turma este normaliotatea ….inovalitatea n-a venit niciodata din turma ….se cultiva lasitatea crestina ,supusenia fara ratiune ,lingatoria ….tot felul de descoperitori a apei calde si a rotii rotunde ies la conducere si stau doar atit cit sa distruga si sa bage confuzie….fiecare nou sef schimba regulile fara sa-i pese de consecinte….44 la suta din romania este analfabeta…

  8. Domnilor, trebuie sa recunoastem ca e o masura cu adevarat revolutionara: pana acum vacanta venea dupa scoala, acum e invers!

  9. Încă o porcărie de reforma. Un alt dobitoc pune încă o bomba la distrugerea învățământului.

  10. Încet, încet, domnul Campeanu se apropie de culmea incompetentei. Este rezultatul binemeritat al strădaniilor sale cu adevărat ieșite din comun. Experiența sa in domeniul învățământului da roade tot mai bogate. La mai mare, adică la mai sus !!!

  11. O tampenie de reforma. A trecut de la semestre la trimestre si acum vrea module!! Generatii intregi au invatat cu trimestre, extemporale si teze. Dar acest ministru nu spune de aerisirea programelor, a manualelor. Clasele 1-4 au nevoie de maxim 12-15 copii la o clasa, gimnaziu si liceu de doar 18-20 si gradinita de doar 10. Doar asa se fac lectii interactive sa particpe toti copiii. Asa se verifica daca au inteles toti cele predate. Si scoala de la 5 septembrie la 30 iunie, ultima saptamana din iunie prin scoala altfel, de mers la muzee, parcuri, excursii, spectacole,etc.

  12. Saracu’ campeanu (!), bate si el campii pe ultima suta de metri, doar, doar nu l-or remania ! Nu se putea spera nimic coerent de la acest demn urmas al lui anisie (!) …

  13. scoala in unele zone ale tarii. O colega de serviciu copia de zor comentariile pt admitere in liceu, pt ca la nivel de oras se corectau dupa ce a visat un ”scrib” de subiecte, nu era necesar sa descoperi capacitatea de intelegere a unui copil ci daca a memorat bine o compunere. Multumesc profesorilor mei de biologie, geografie, istorie care mi-au dezvoltat gandirea analitica si de sinteza. Profesorii trebuie sa dialogheze cu elevii sa le dezvolte capacitatea de vorbire si de comunicare. Multi politicieni nu pot vorbi liber. Nu cereti ministrului invatamantului sa fie un bun dascal, daca n-a avut mentori si nu i-a placut scoala. Global nu mai este necesar ca omul sa aiba discernamant, sa gandeasca, sa creada in valori, sa aiba traditii si stramosi. Teoreic este pasul spre scoala privata pt privilegiati, sa invete daca vor pt ca profesorii timorati le vor accepta toate ifosele unor copii de parveniti. Suntem in lumea pretioasa a nonvaloarii. Pe vremuri se spunea:” … cu diploma.” Cam ei conduc azi.

  14. Pentru „Marele Urs” si tovarasii lui, o problema simpla:
    -2(x+3)=4
    Sa va vad …geniilor!

  15. Sper ca acum e clar pentru toata lumea de ce pleaca tinerele familii cu copii, unul din motive fiind o educatie mai buna…Un sistem educational, bun sau prost, presupune in primul rand stabilitate, derularea lui pe un intreg ciclu de invatamant – 12ani – si evaluarea rezultatelor atat in parcurs, pe cicluri, cat si la final. Nu stiu care sunt obiectivele acestor schimbari, nu stiu daca cineva a evaluat impactul asupra profesorilor si elevilor; nu stiu nici macar daca dl.ministru s-a gandit la planul sau in lipsa sa, adica dansul demis si intors in sistem – cert este ca acum foarte multa lume se gandeste la pasaport, si nu din cauza razboiului…

  16. Fiecare ‘eminență’ care trece vremelnic pe la Ministerul Educației ‘se simte dator’ să lase ‘o dâră’, de-a lungul timpului anul școlar a fost organizat în 3 trimestre (făra a deranja pe nimeni) pentru ca niște ‘luminați’ să inventeze apoi 2 semestre, acum, un altul, inventează ‘modulul’, de tot râsul ! In topic : nimeni nu vrea să vadă curicula stufoasă prin care se pune presiune asupra elevului de a deprinde cunoștințe pe care generații întregi le-au învățat în gimnaziu, spre exemplu !!!!!!!

  17. Doamna Core! Rezolvare in 0.1 secunde X= -5 Elementar Dragul Meu Watson. Mersi de problemă! Vreau ceva de 1 miliard de ori mai complicat. O zi bună

  18. Păi, au cam belit-o cu învățământul, Căci din 90 încoace nu au altă treabă decât distrugerea sistemului, mai ales a celui maghiar de învățământ, iar rezultatul este că și-au săpat singuri groapa..Efectiv nu vor oameni educați, nu vor indivizi autonomi, ci din cei subjugați cel puțin material de mafiile existente..unde sunt mereu aceiași patrioți. Deci d evrei școală, ai nevoie de educatori competenți, nu mafioți din politic care mai fac o tiparniță de diplome cu nume pompos patriotic..Ai nevoie de o legislație clară, unde primele materii care se invață să fie ordinea și disciplina, eficiența metode de invățare, respectul față de cei care te educă. Pe urmă poți să te distrezi prostește cu teze sau alte vacanțe și trimestre.

  19. Desi provine din mediul universitar agricol, domnul ministru nu tine cont de rotirea anotimpurilor, la fel in fiecare an! Cea mai bina solutie este totusi cea data de anotimpuri, adica trei trimestre, cu vacanta de iarna, primavara si vara! Ca asa e facut Pamantul la noi, in emisfera nordica! Ce drac de module, fara teze, fara.., mai bine faceti scoala facultativa, sa vina fiecare cind vrea, etc.! Daca „reforma” lui Klaunus a fost zero barat, ce face dl ministru este zero, pur si simplu!

  20. Bine, Tica! Te miri poate dar pentru multi este dificila, din pacate, si te gandesti ca oameni care nu pot rezolva o problema atat de simpla ajung in functii de care depindem noi, de exemplu.

  21. Nu stiu de unde a copiat varanta asta halucinanta care nu are baza pentru viitorul elevilor din Romania. Vad in afara metode reale in care, asa zis-a scoala altfel pentru clasele a VII-a, a VIII-a plus restul claselor pana la clasa a XII-a ca fiecare elev are obligatia prin scoala sa mearga la institutii sa faca practica platita sa se poata orienta pentru locul de munca dupa finalizarea studiilor! Toate cu acordul guvernului, a scolii si a tuturor institutiilor care sunt in permanenta cu elevii si scoala! E doar un reper din o serie uriasa privind ceea ce inseamna scoala-elev si viitorul tarii. In Romania, cumva exista asemenea actiuni reale?

  22. L-am vazut aseara pe Padure la tv. Inteleg ca se angajase ospatar pe nava ca sa poata fugi dar nu intelegea ca in caz de fuga de pe nava, comandantul raspundea si cred ca nu usor. Si totusi, sclifositul de Padure, cu accent, era „lovit” in aripa.

  23. Cea mai bună metodă de a ascunde un eșec este să începi o nouă reformă. Dacă vine cineva și întreabă de ce merg lucrurile prost atunci există un răspuns evident: „suntem în tranziție, durează un pic până reașezăm lucrurile!”. Asta se întâmplă în orice domeniu de 32 de ani. Educația, la fel ca sănătatea, la fel ca orice alt domeniu care are un ministru se află într-o continuă „reformă”. Efectele se văd oriunde, din momentul în care deschizi un tv sau pășești în exteriorul locuinței. „Tranziția” e politică de stat care bineînțeles nu duce nicăieri.

  24. Daca editorialul lui Nistorescu s-ar fi intitulat ” In sfirsit , o masura buna luata de ministrul CIMPEANU ! Bravo !” , oare cum ar fi sunat postarile postacilor ?

  25. După numărul de diplome de doctor în științe rezultă clar că România este „educata”. După ce agricultori/ sparanghelisti/ filozofi scoate pentru vest înseamnă că mersul la școală în România este o pierdere de timp așa cum ne zicea Johannis cu armata! Succesuri guys!

  26. Prostimea se lasa manipulata usor si ia de bun tot ce i se spune.Cati mai multi prosti asta vrea statul roman.

  27. Mă ia durerea de cap! Am făcut Cursuri de Protectia Muncii de 80 de Ore cu Evaluarea Riscurilor, Curs de Responsabil RSVTI, cursuri de Vânzări, dar de unde scoate dl Cornel Nistorescu asemenea „Subiecte” Habar nu Am! Iar am insomnii, iar devin încruntat, nervos, surescitat! Auzi tu’. Un absolvent de Îmbunătățiri Funciare care a Condus tractorul 650M in Agronomie săpând gropi, face Auriculă Școlară? Credeam, speram că dorm liniștit, dus și vine partidele și pune Crema României în posturi de Miniștri, Oameni care au „halit” și în Noaptea Nunții Biblioteci întregi, rup coli de A4 cu formule complicate, cu Google Translate pentru Forumuri din Japonia, Singapore, Finlanda ce mai! Țări civilizate! Dar tu ce Faci? Ce faci tu cuib de infractori, impostori, absolvenți de Facultăți Generatoare de Hârtie Igienică? Ce faci bă? Pui un Tractorist la Învățământ? Am Dormit o viață pe Mine și ăștia au dus România in Canal, Puț, Sanțuri de Îmbunătățire Funciare! Tractorist in Aula Academie Române? Efectiv cu acest Editorial Strălucitul Ziarist dl Nistorescu îmi „confirmă” că este pe fază! Asta e România reală, AICI e buba, putreziciunea, descompunerea României…. Câte brazde de plug poate trage 650M? Maxim 3, cam câți neuroni Are „perla” asta de la Minister….

  28. Asa da modernizare in invatamant. La cele 5 vacante se mai adauga inca zece saptamani de bulibaseala. Elevul se adapteaza la lucru dupa aproape o saptamana de la vacanta. In ultima saptamana de scoala povestim discutii si facem planuri de vacanta. Toata lumea e multumita, scoala a ajuns divertisment si ” lins ” de tableta

  29. Nu știu, nu mă bag! Efectiv nu știu ce să MAI comentez ca să nu dau cu Oiștea in Card! Am văzut Oameni străluciți care îți recitau din cap din Shakespeare in engleză ore întregi! Acolo m-am simțit, Mic, mic, mic….Dar să pui un Tractorist care a condus tractorul in Anul 3(trei) de Agronomie peste învățământul din România, este peste limita de suportabilitate a unei ființe umane care poate discerne bine de rău! Ce să mai spun? Biblioteci Necitite, Miliarde de cărți la care nu le-ai șters nici”măcar” praful și ești jupân peste ele? Tractorul 650M nu suplinește lipsa Studiilor, lipsa mersului la Bibliotecă, bunul simț, buna creștere… Tupeu de porc, de dinozaur din Cretacic, din Mezozoic, Precambrian, Carbonifer…

  30. Elis? Editat Este genitorii tăi! Ai vb ca Editat, ai vorbit o dată și ai zis Muuu! Ai făcut și tu Îmbunătățiri Funciare și ai condus Tractorul in Anul 3 la Agronomie? Mulți Sclaveti Are Câmpeanu care îi cară olița de Noapte! Elis alupigus… Îți place Tractorul 650 M? Cartea nu îți place?

  31. Domnul Câmpeanu are la diplome, mai multe decat fire de par in cap. Tot stie, la toate se pricepe, de la Aparare Naționala la Imbunatatiri Funciare la Zootehnie si Invatamant. Este o tichie de margaritar la chel. Pe cand o alta diploma? Pana maine mai capata 2 competente.

  32. Asta e pus sa distrugă învățământul preuniversitar.Ca nu e pr0$t, stie ce face.Daca o fi ordin…de AFARĂ

  33. @marele urs din mica pădure: maghiare, voi mai aveti sanse prin legaturi cu tara mama.

  34. De ce să faci Facultatea de Medicină Umană Carol Davila ca să faci rezidențiat 6 Ani, să înveți până la 90 de Ani când foarte bine poți face Îmbunătățiri Funciare cu test de Intrare la Admitere Înmulțirea cu 1(unu) să conduci in anul trei de Facultate Tractorul 650M prin Agronomie, să lipești noaptea afișe „banditește” pe stâlpi, garduri, să rupi afișele oponenților politici și să fii „potcovit” Ministru al Învățământului? O7, agent 007, 650M, Tractor 650M…. Bond, James Bond, Câmpeanu, Sorin Câmpeanu… Apă, mlaștină, mătasea Broaștei! Cei 5.5 de români care ați Plecat să nu vă mai întoarceți privirea înapoi! Nu aveți de ce! Nu aveți nici un motiv! Țară de Tractoriști 650M este stampila României….

  35. Tică, ai o gândire secvențial opturata de Evantaiul chinezesc după care te ascunzi ca struțul ce bagă căpocul în nisip.
    Dar de ce se dă un struț altceva decât este, adică bou.
    Nu am avut niciodată un bou, domnu Tică. Pesemne ești unul din cei care trag bine la cocie, dar femeile, dragă struțule pitic, apreciază impinsul,nu fuga la nevastă, că nu vine nimeni să facă pe vizitiul la capra din parcarea ta.
    La Câtă curte mi-ai făcut, ai uitat culoarea ochilor, în care îți oglindeai fața și ochii beliți? Ai uitat jurămintele, ptamatie mica? Vai, ce te suparai când te strigau toți „țîngalaul lătrau”!
    Sa îmi aduci evantaiul, Lasă-l la etajul unu, la doamna Gruber, este văduvă suptces! Nu mai semna Boul, ma faci sa ma simt vacă:parca nu-ți plăceau vacile, te dădeai la capre,văd că și acum te mănâncă de la ele. Și dermatograful și far ele cu care te vopsea ca o paiață.
    Te pomenești ca acum nu ești nici tkca6 nici Bou, ești Charlie? ASA CEVA!!

  36. Elis, nota zece cu felicitări, se vede că ai lucrat la catavencii pe baza de competente și umor, nu de mușchi și tristețe,
    Nu te merita Tică. Sa tragi la Carul cu un bou, de Grigorescu?

  37. vai de praful de la abramburica, e 4 ori numită care a distrus scolile profesionale si liceele de specialitate, la colonelul veterinat plimbat pe la 5 -6 partide, mereu cu fonctii ce a dus invatamantul ls 2, 82 abuzpenal pt care trebuie cercetat si judecat, ce vrea nu 3 trimestre, nu 2 semestre cum a fost, ci 5 modile, fara teze, fara note, fara minim de exigente aleeducatiei de performanță??o scoala ce da de zeci de ani olimpici si catigatori in lume , mai ales la stiintele exacte, o svoala ramasa fara profesori, fara elevi si educatoare, fara invatatori și dl trandafir, fara studenti in care exodul si migratia e o necesitate pt 4 din 5 absolvenți, cu directori numiti si schimbati politic, cu o ora de istorie sigeografie la 2 saptamani, cu educ sexuala, disciplina obligatorie, dar fara educ juridica, religioasa si morală, cu invatamant on line in sate si scoli fara curent electric, fara tablete si internet, cu funtionari in minister adusi de 27 ministri de la cluj, onesti targoviste, suceava, sighet, etc, pt carnetele de partid, amantlâc , sindikalisti fara membri de sindicat a la simeria, croitorul cel viteaz, hadar de o viață???ce dezbateri, ce consultare cu părintii, stidentii, elevii, cadrele didactice ai facut impostorule, veterinarule din cel mai iubit dintre pământeni??/demisia sau puscaria terminatorule!!

  38. Ce făcuși bă Gore! Îi dai și tu lu Elis alias Asta e o limbă la crăpătură in semn de salut? Vă recunoșteți între voi prin feromoni precum Moliile? 0.1PPM? NU vă mai obosiți prostovanilor să căutați pe Goagal, vă spune TETEA ce însemnă PPM . asta e și Gore cu Humor! PPM nu însemnă pișat pe masă, însemnă Părți per Million! Nu vă mai întreb ce este un feromon, formula chimică și cât durează, căci vă uitați ca boii la Poarta Nouă! Doru Buscu! Adu altă garnitură de căței, de Sclaveti, că cu ăștia mă șterg in zona Analo Rectală! Buscule ne știm bine, tare bine amândoi! Joci murdar Buscule cu mâinile Proștilor tăi! Ieși moșule la interval! De „firimituri” sunt sătul! Capablanca vs Alehin…Cu ratații ăștia îmi bagi sula in coaste? Cu neisprăviții ăștia? Te credeam mai Strateg, dar e vai de Tine…

  39. În urmă cu 4-5 decenii nu plecam în vacanțe dacă nu primeam între 30 și 100 de probleme din culegerea lui Stoka. Calculator nu era. Dacă începeam trimestrul și nu aveam cel puțin jumătate rezolvate primeam un 4. Acuma la școală se merge pentru distracție cu colegii și mișto de profesori.

  40. Dle din spatele pseudonimului Tica, de unde ai limbajul? Ai fost coleg de „facultate” cu varul Gore din Chitila? Cati ani ti-ai luat si pentru ce fapta?

  41. De ce nu pricepi bre ? Țara te vrea prost… te vrea pupător de moaște..te vrea votant orb, fără judecată, ci cu dorința de a mai fi lăsat la păcănele..Iar ce zice acoperitu din presă, trebuie să crezi,..N-ai alternative..Sau chiar de le ai, nu te știi cu ele.

  42. Sistemul inainte de 89 era cel mai bun, au dovedit-o rezultatele. Scolile profesionale au fost victime colaterale ale distrugerii industriei si agriculturii! Invatamantul s-a adaptat cererii, a produs prosti cu diploma care pe vrema impuscatului nu luau nici treapta a II-a si nu intamplator unul din ei a ajuns chiar prim ministru!!!
    Acum tara te vrea prost! Sa accepti sa te informezi „numai din surse sigure”. Daca te duece capul sa cauti altceva e nasol! Asta e. Cat despre astia de afara, verificati va rog sa vedeti ca s-au intors diasporeni acasa cu copilul care acolo era premiant in clasa a 7-a iar aici nu face fata nici la a 5-a. Deci nu ne mai mira de unde e luat modelul! In plus stia plecati afara degeaba au stive de diplome, ca tot de capsuni, sparanghel sau ingrijit batrani se ocupa pe acolo!

  43. Educatie? Caractere? De unde bre, lichelisme.

    „Mentalitate de vizitii care nu vad dincolo de fundul calului care trage la brisca.
    Elena Udrea are multe complicaţii în prezent. Dacă n-ar fi omul de caracter pe care-l ştiu de atîta vreme, ar fi tăcut în cazul Traian Băsescu. N-o obliga nimeni să înfrunte haita din presă asmuţită împotriva fostului preşedinte.
    Evenimentul care a fost sentinţa s-a constituit într-o hîrtie de turnesol pentru ceea ce am numi tăria de caracter, lucru care lipseşte politicienilor români. Din acest punct de vedere evenimentul a dovedit încă o dată Căcăcioşenia marii majorităţi a liderilor politici români, în frunte cu Klaus Iohannis. Ceea ce i s-a întîmplat lui Traian Băsescu li se poate întîmpla tuturor ştabilor din prezent. Ar fi de aşteptat ca politicienii români, nu numai cei care s-au hrănit din bunăvoinţa preşedintelui Traian Băsescu, să-şi ridice glasul în apărarea atacurilor mizere la care e supus fostul preşedinte, acum, cînd nu mai e la putere. Consilierul lui Nicolae Ciucă, liderul PNL Alexandru Muraru, a cerut nici mai mult nici mai puţin ca lui Traian Băsescu să i se ia titlul de şef de stat. Nimeni dintre „bravii” politicieni români n-a reacţionat faţă de această mizerie. Nici măcar Nicolae Ciucă al cărui consilier e ipochimenul.” Ion Cristoiu

    Bravo nea Ioane, de-aia te iubesc!

  44. Așteptam ca domn ministru, înainte de a spune că ascultă doleanțele elevilor, să ne spună ce a inițiat în legătură cu manualele școlare unde abundă greșeli, teme neconforme cu stadiul evoluției elevilor, multe cunoștințe care depășesc nivelul de cunoaștere al copiilor etc. De exemplu, la clasele primare. Ce caută în manualul de Limba română autorii străini, să nu mai vorbim de lecții care includ cuvinte cu litere despre care nu au învățat încă? De ce Matematica include operații care sunt grele, depășind puterea lor de înțelegere etc. Totodată, mă așteptam, ca domnul ministru să ia taurul de coarne și să impună disciplina în școli, pornind de la ținută până la modul de comportare al elevilor față de corpul didactic.

  45. Asta e! Elis, Elvis, Guta, Salam…Nimic de carte pe bune, nimic de Examene pe funcții, nimic, stâncă goală, deșert, lătrat la Stele! Miștocăreala, Ascuns rahatul sub preș ca pisica de a ajuns duhoarea până la Cernavodă! Impresia sau mi se pare că „Anormalitatea” in România Este ceva „normal”? ESTE anormal ca să vrei să fii operat și tratat de cei mai buni medici, să ai parte de cel mai calificat și instruit personal in Funcții Publice? Efectiv sunt siderat de voi ăștia! Eu vă Vreau Râul? Am vrut eu CEVA Pentru Mine, ceva nemeritat „decât” prin sudoarea Muncii? In afară de muncă și corectitudine ce clamez eu? Că Vreau o Românie normală în care nu îmi este rușine că să trăiesc și să îmi plătesc cu plăcere și regulat impozitele? Asta e rău? De ce? Corectitudine, Travaliu Fizic și Intelectual la Extrem…..

  46. Tică, râde mapamondul de tine, se tine de burdihan și i se schimbă axa de rotație de atâta râs! Din cauza ta, șahistul lu scrumbie afumată la cutie de tablă storcita, au fost cutremurele alea în Vrancea, nu te suportă glia, tablagiule, de când ai zis că îți pute România, mai ți minte, „Darie”?
    Cu anti talentul tău scritoficesc, cu elocinta făcută feanjuri, cu retardul sahistomefistofelic, nu îți aduci aminte cine este „Elis”? Băi, cocoș cu creastă dublă, cum îți merge gabacaria de Piei de curcă?
    Uitat-ai oare, Tică, că când scăpasi cu fuga, și strigau după tine „Tică Olimpicul”? Pe urmă ziceai că ai fost olimli9la limbi moarte. De ce „moarte, Tică, era vie și baloasă, dădeai bine din ea pana a venit Gore din Chitila și giai adus aminte ca ești olimpic la sprint cu nădragii în vine. Ah, Tică, fără tine viața e pustiu, te pupăm toate, manechin cu par pe limbă! Câh! Avem a te ruga:nu ne mai lua pantofii cu tocuri, ne urca. Noi pe scăunel sa nu te apleci.
    Boii sunt demni în felul lor, Tică! Cum vrei, „hăis” sau „cea-cea”? Ai găsit pe net „dulce simfonie”? Pupa pe charlie în bot, pe Marele URS sub coadă și lasă șahul pentru comentatorii cu minte limpede. Ești în zugzwang, stai pe tușă și mergi la sală. Cu limba ta, poți echipa o duzina de bocanci cu limbi.

  47. Intrebati pe vreunul dintr-o comisie de admitere la Politehnica care este nivelul de pregatire a absolventilor.
    Si pe astia vroia Turcana sa-i puna la recalcularea pensiilor. Ne ducem la fund pe prostia unora.

  48. Pentru Core și colegele ei! Cât face 7 la puterea Zero și Rezultatul înmulțit cu 3? Aveți 5 minute gândire..

  49. 0 Tică, mai faci cornete de semințe din cartea de matematică, sau ai înfipt paginile intru-n cui în mausoleul din fundul curții? Le-ai mototolit sa fie moi?

  50. Hai fetelor, drăguțelor! Eu am dat un răspuns Simplu! e fair-play ca să îl dați și voi! Orice număr la puterea Zero înseamnă 1 deci unu ori Trei înseamnă trei! ESTE așa de greu? Nu cred că este greu deloc! Sunteți ca un stol de gâște speriate! Fetelor, fetelor! De ce vă speriați de mine nu vă omor deloc!

  51. Orice numar la puterea 0 este 1.
    Orice numar inmultit cu 1 ramane neschimbat.

  52. Corect Elis! Așa este! Orice număr la puterea Zero este „invariabil” unu. Zero factorial adică O! este întotdeauna egal cu unu! Baza logaritmului Natural e este 2.73 și are și o formulă de calcul! Numărul pi este cam 3.141592 nu luam in considerare n zecimale! Are și o formulă de calcul! Secțiunea de aur, Numărul de Aur este 1.618 are și o formulă de calcul cu ajutorul relațiilor Lui Viette…. Să vezi minuni „ceresti” la Puterea Punctului față de Cerc! Cele Mai grele probleme Sunt acelea de Loc Geometric! E cosmic dacă știi să le rezolvi! Ești Dumnezeu pe Pământ! Dacă te îndrăgostești de științele exacte să vezi ce oribili, ce hidoși par oamenii inculți, necititi! Involuntar ii eviți! Te simți așa de Singur între dânșii, așa de Singur….

  53. Un alt sorosist acest ministru. Interesul lor este ca generatiile viitoare sa iasa PROSTI SI RAI ! In loc sa se ocupe de „cadrele didactice inculte si chiulangioaice care-si freaca mainile de bucurie el se ocupa de forma anului scolar. „Metodele noi” sunt de fapt INVITATIE LA CHIUL pentru cadrele didactice. Nu vedeti ca oamenii cu stiinta de carte sunt cei educati in comunism !

  54. Domnule Tica, eu nu am senzor la telefon ca sa stiu cand postezi dumneata. Puteam citi enuntul problemei peste o ora sau mai mult. Asta insemna ca nu stiu raspunsul?
    Stai prost cu logica.

  55. Cine este autorul versurilor si din ce poezie?

    Popor românesc, nu uita niciodată
    Că nu eşti urmaş de fricoşi şi bastarzi,
    La tine acasă cât faci ochii roată
    De dragul eroilor veşnic să arzi.

  56. scoala la nivelul industriei si energiei=faliment cu ministri incompetenti, politruci, ingineri, veterinari, manageri adusi de oartidele infractorilor ???
    jos labele de pe educatie nemernicilor
    scoala nu-i cobayul vostru

  57. Tontozaururus, este un subiect strain de preocuparile mele. Nu am castigat niciodata nici cel mai mic lucru, fara munca.
    Elis este o fantezie.

  58. Domnii mei dragi! Domnule Nistorescu! Dracu și legiunile ‘Lui” de îngeri mă luau dacă nu învățam, dacă nu îmi plăcea Mucenica Fizică și Sfânta Matematică! Ca Inginer de Service la Bagdasar Arseni și Fizică Atomică Horia Hulubei, cred că mi-am depășit mult, mult condiția! Am o soră Moartă de la 6 luni, o chema Vasilica! Eram mic, mucios, speriat, slab mort, blond, cu privire speriată! Tata cu Unchiul Gigea purtau pe umeri o lădiță mică cu un suflet nedezvoltat, cu un trup de vrabie spre cimitir! Erau doi, mama care plângea și Eu, Nedumerit, cam de 5 Ani in ecuația Vieții! Ce știam eu ce înseamnă „Viata” Moarte, Karmă, greutățile vieții? Cu toții îmi păreau oameni buni, oameni Care îmi vor binele și mă vor scarpina pe frunte! Am întâmpinat munți, Everesturi de ură, pizma, invidie! Și când te gândești că Suntem „plămădiți” din materiale moi, materiale biodegradabile, in care „NUMAI” sufletul este E-TERN… Câteodată imi este rușine cu Mine, tare rușine! Mă ia valul atunci când am „certitudinea” că Romania este a celor descurcăreți, a celor cu ochi Albaștri! De ce postez? Că sunt viu, că nu au murit degeaba la Oarba de Mureș soldați cu țărâna in gură ca eu să am „posibilitatea” ca să postez! Cred că mă implic prea mult în CEVA ce nu îmi aparține! Dacă voi nu mă vreți, „nici” eu nu vă Vreau! Am de toate, cine cască ochii se ferește, cine nu, ajunge la Floreasca….M-am întins mai multe decat îmi Este Plapuma! Îl las pe strălucitul ziarist Cornel Nistorescu ca să facă explozie craniană! Eu „cam” am cedat lupta! Există și History și Discovery….

  59. Ar fi totusi bine daca ministerul intern ar veni cu masurile. Dar grav este ca invatamantul romanesc va fi orientat asa cum vor dori stapanii europeni. Cei ai nostri vor fi doar slugi in aceasta actiune. Istoria
    romanilor va dispare. Campeanu se face ca lucreaza.

  60. Pacat ca esti dascal de-o viata daca n-ai priceput ca ministrii nostri lucreaza dupa indicatiile venite de la CE.

  61. Tică,mutareanr2: cal b1c3
    Tică. Poate vrei sajoci cu surorile Polgar? Nu te bag la Alehin, Tal, Spaski sau kasparov, copacabana sau florin Gheorghiu al nostru. Îți dau mai ușor, As, de la un șahist amator, la un lăudăros multilateral ratat.
    Mai ști ce bătăi luai de la băieți și câte șuturi în fund Era „bonusul” pentru o înfrângere? În câte mutări cu „mat ajutor”, se poate termina cel mai repede o partida, domnu șahist crescut în proximitatea locului numit în Baragan „cotu lu iepure”? Dacă nu ești fake de Călărașean, ce semnificație avea expresia „sosoiul în țambal”? Hai, treci la aparate, ca râd fetele de tine, băiețaș!

  62. Ăsta e nume? Ăsta e nume mămăița? Ai fost a 69-a postare! Asta spune totul despre tine și Nimic mai mult? 69? Perversă mică ce ești!: Vezi că Este Elisabeta Polihroniade! Dacă este că să fii prost fii până la capăt….

  63. Păi dacă nu mai avem metru de irigații ce să facă și unul cu îmbunătățiri funciare la bază ?
    Binențeles, că politică !
    Și-n câțiva ani, de la lipit afișe, la lipit palme adversarilor, pe la întruniri de tot felul, până la ministru nu-i decât un pas. ca ăla pe Lună. cu vreo 20.000 euroi și restul până la 50.000 parandărăt din contracte.
    Era să uit de îndemnizația de doctor, care ar trebui să fie mai degrabă înTemnizație când se dovedește c-ai șutit-o !
    P.S.
    Câteodată , citind pe ici pe colo stai și te-ntrebi : la ce le-o fi folosit la unii atâta școală ?
    Că_ ca să stai toată ziua pe bloguri și să jignești, inclusiv doamne îți trebuie tupeu și nesimțire cît încape. nu poli tehnici, academii sau alte comedii ….”9-3/(1/3)+1”

  64. @18,40
    dacă atat te duce mintea ta de la genunchiul broastei, tu n-ai sa faci in 10 vieti ce-am facut eu pt invatamant, la catedra și in societate, PT. ca nedestepti de talia ta , coborati din copac sa se ascundă după ciresul UE, REFORME, ANTYCOMUNISM, NOM???RAMÂI ACOLO, nu ti ia nimeni troaca!

  65. Pt.#Marele Urs:voi /unii maghiari v-ati distrus invatamintul/cunostintele de limba tarii in care traiti.Pe vremurile „de trista amintire”(oare?)clasele de limba maghiara aveau materie de studiu si lb.romana;in clasa a VII-a (am fost ultima promotie cu 7 clase:bine a fost asa,”7″are multe semnificatii)clasa paralela de limba maghiara avea obiect de studiu lb.romana cu manualul clasei de lb.romana identic;la fel era istoria Romaniei si geografia Romaniei;ba mai mult era si o materie numita „constitutie”care de asemeni se preda in lb.romana precum si celelalte materii amintite mai deunazi.Toti absolventii de „7 clase”a acelor vremuri(1963),indiferent de etnie,stiau foarte bine limba romana/tarii.Erau examene de absolvire a clasei a IV-a,a clasei a VII-a,a clasei a XI-a,de admitere la sc.profesionala,la liceu si apoi examene de absolvire a sc.profesionale,a liceului.Cacitii si Maciucile astea sint incapabile si gata!

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.