Vălean sare la gâtul Franței

Adina Vălean sare la gâtul Franței. Comisarul european pentru transporturi a criticat Franţa pentru impunerea de restricţii ca urmare a anunţului descoperirii unei noi tulpini a virusului care provoacă COVID-19 în Regatul Unit, afirmând că 10.000 de şoferi europeni de camioane s-au confruntat cu dificultăţi la întoarcerea din Marea Britanie.

„Regret că Franța a mers împotriva recomandărilor noastre și ne-a readus la situația în care ne aflam în martie, când lanțurile de aprovizionare au fost întrerupte“, a scris Vălean pe Twitter, precizând apoi că:

„Am solicitat măsuri proporţionale şi nediscriminatorii, precum şi ridicarea restricţiilor ce afectează şoferii de camion” a asigurat Adina Vălean. 

Afirmația comisarului european nu a fost trecută cu vederea. Secretarul de stat francez pentru afaceri europene, Clément Beaune, a răspuns, tot pe Twitter:

„Am urmat exact recomandările Comisiei Europene şi suntem acum mai deschişi decât orice altă ţară europeană după ce am lucrat împreună cu autorităţile britanice la elaborarea unui protocol“.

Peste 50 de ţări din întreaga lume au impus restricţii călătorilor din Regatul Unit după ştirea referitoare la apariţiei unei variante mult mai contagioasă a virusului care provoacă COVID-19.

Decizia autorităţilor franceze a avut însă cel mai mare impact, trenurile şi feriboturile care traversează Canalul fiind suspendate timp de 48 de ore, ceea ce a provocat blocaje masive pe şoselele din sud-estul Angliei.

Marţi, Comisia Europeană a cerut statelor membre să dea dovadă de flexibilitate în ceea ce priveşte interdicţiile de intrare pentru persoanele provenind din Marea Britanie. Franţa a acceptat ca şoferii de camioane să poată intra pe teritoriul său dacă fac dovada unui rezultat negativ la testul COVID-19.

„Aş dori să mulţumesc autorităţilor britanice care au început să efectueze aceste teste, cu o rată de 300 pe oră”, a adăugat comisarul european pentru transporturi.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2
Author

9 Comentarii

  1. Circulatia intercomunitara era reglementata de legile uniunii europene.Acum clar Anglia va fi „sabotata” de orice tara din UE,pentru orice motiv cat de mic !!Ceea ce s-a intamplat in urma cu cateva zile e abia inceputul…

  2. Poate nu stiati, dar vestea „buna” e ca si GB, careia i s-a impus recent „blocada” europeana, a interzis la rindul sau intrarile din Africa de Sud, unde se pare ca a aparut o alta „tulpina” de virus …

  3. Su noi mare parte din cetatenii romani regretam ca ne reprezinta asemenea nulitati

  4. Ce mai face soțul doamnei, cel care a predat pnl-ul securiștilor pcr-fsn-pdlepre?

  5. pai cum sa vina toaaaraaashi marea infometare…??

    „…Updated Monday, the CDC’s COVID-19 mortality rates show the organization isn’t clearly differentiating between coronavirus-caused deaths and coronavirus-related deaths.

    The CDC claims it abides by the World Health Organization’s guidelines when reporting causes of deaths, namely by using the International Statistical Classification of Diseases and RelatedHealth Problems 10 Edition or ICD-10.

    The WHO created two classifications for coronavirus deaths, U07.1 and UO7.2, to account for the number cases where a clear cause of death is not able to be determined. UO7.1 is meant to be used in cases where a lab was able to confirm the virus was the true cause of death, whereas UO7.2 was for all other cases where COVID-19 was just part of a diagnosis…”

    https://www.oann.com/cdc-says-msm-who-misinterpreting-covid-19-data/

  6. Păi, şi Cioloş nu sare la gâtul lui Vălean, că s-a
    luat de Franța? A, ştiu, tace să nu se deconspire!

  7. Tovarasica asta nu o fi auzit ca UK NU MAI VREA IN EUROPA? De ce sa ne bagam pe gatul englezilor, lasa-i sa stea acolo, in mustul lor.

  8. Episodul 1 : Negocierile pentru Brexit sint ca si ratate, Londra refuzind printre altele sa-i fie in continuare pradate apele teritoriale de catre navele de pescuit franceze, olandeze sau germane, care deja au golit de peste apele lor teritoriale ; Episodul 2 : Are loc blocada Marii Britanii, cu mii de camioane oprite la Canalul Minecii (un fel de „Zidul tlanticului”, mai lipsea doar Invicibila Armada care sa opreasca traficul), pe motiv de alte „tulpinuri” de virusi, cum ar spune Eba ; Episodul 3 : Dupa nici 48 de ore de blocada si amenintari, ca prin minune acordul pentru Brexit e ca si semnat. … Dar, bineinteles, astea sint doar simple coincidente …

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.