Un grav accident a avut loc pe tronsonul trenului marfar magistrala Buzău-Galați. Un autoturism a fost spulberat la trecerea la nivel cu calea ferată.
În urma impactului puternic, autoturismul a fost târât 200 de metri. Trei persoane și-au pierdut viața, a supraviețuit doar șoferul, potrivit Știri de Buzău.
Mecanicul de locomotivă a spus că șoferul autoturismului a oprit. Ulterior, în momentul în care locomotiva a pătruns în intersecție acesta, acesta a demarat!
Trenul era un marfar cu cisterne și se îndrepta spre portul Constanța.
-necrofilie!
Asta se intampla pentru ca nu avem autostrazi si nu putem merge cu spatele pe sensul de mers.
Soferul are exclusiv obligatia si vina ca nu s-a asigurat pana in ultimul moment, chiar inainte de a lua decizia sa treaca. Pp. ca nu s-a sinucis.
Aproape zilnic sunt incidente la trecerile de cale ferata, inclusiv fortarea barierelor si ruperea lor.
Militianul era rau ca statea pitulat in boscheti si asteapta coloana de fraiaeri sa pice sa nu opreasca la calea ferata sa le ridice carnetele de sofer, pe banda rulanta. Acum nici politia nu se mai oboseste sa opreasca, sa se asigure si sa treca.
Romanii sunt cei mai inconstienti soferi din Europa. Greu de explicat de unde se trage atita prostie. In loca sa conduca calm, sa admire peisajul, se grabesc fara nici o explicatie logica.
Nu am inteles daca era bariera la trecerea peste calea ferata, bariera care lipseste in majoritatea trecerilor de cale ferata din tara! Astea sunt autovehiculele permise in Romania, cat si soferii care primesc permis la viteza continua de la institutiile statului roman. Asta e mostra cand tu individul, nu te respecti, nu iti potejezi viata, nu vrei sa constientizezi ca viata ta e pe primul loc in orice.
Obligator la toate trecerile de cale ferata trebuie sa fie BARIERE, asa cum sunt in UNGARIA, GERMANIA, ELEVETIA ,etc. si bineinteles semnalizare luminoasa. Nu soferii sunt vinovati, exceptand cateva cazuri izolate. Cauzele sunt vizibilitatea redusa din cauza tufelor si a constructiilor de pe marginea caii ferate, vizibilitatea redusa a semnalelor luminoase fiind cu praf si cu mizerie, mai ales daca bate si soarele pe ele nu le vezi aproape deloc, vizibilitate redusa daca calea ferata vine oblic pe sosea, vizibilitate redusa din cauze meteo etc !! Ca urmare BARIERA elimina aceste neajunsuri si da SIGURANTA TRAFICULUI !!
A vrut sa se ia la intrecere cu trenul, sau pe calea ferata era semnul CEDEAZA TRECEREA, iar mecanicul nu l-a respectat?