Visezi la un Audi, la un BMW sau chiar la un Mercedes? Nu trebuie să ai o grămadă de bani pentru asta. Cu prețuri care pornesc de la 50-100 de lei îți poți cumpăra un astfel de autoturism care însă, ce-i drept, are nevoie de reparații.
Primăria din Cluj-Napoca va scoate la vânzare mașini cu prețuri care pornesc de la 50 de lei. Reprezentanții Primăriei vor organiza o licitație publică cu zeci de oferte, iar printre mărcile disponibile se numără Mercedes, BMW, Volkswagen, Dacia, Peugeot, Hyundai, Volvo sau Audi.
Licitația urmează să aibă loc pe data de 11 septembrie 2024, de la ora 10:00, în Sala de Sticlă a Primăriei Cluj-Napoca. Un autoturism de producție nemțească, fabricat în 1992, care trebuie revopsit, dar are caroseria și interiorul în stare bună, are un preț de vânzare de numai 300 de lei.
Alte masini scoase la vânzare, mai ales pentru piese, sunt Ford, Peugeot, Mazda, Volskwagen, Seat. Prețurile de pornire nu depășesc 700 de lei.
Au adus mocanii la ei in ocol toate jegurile Europei. Dar se lauda ca au masini.
Câțti VIITORI Decedați ”așteaptă”?
Mai curând sunt AȘTEPTAȚI de către VIDMA prin TOT CE ține de aceste JEGuri? Fie că sunt reparate, fie că se folosesc Piese de Schimb din ele.
Romania a ajuns depozitul de fier vechi importat din străinătate, decizie luată de Iliescu și Roman pe linia: tot ce există că întreprinderi, sunt deșeuri și trebuiesc distruse.
@ parere
Te crezi mai înțelept pt. ca umbli cu Citroënu’ nou-nouț și pt. care ai contractat un credit pe 10 ani, dar în același timp îți hrănești familia cu parizer de la Penny ?
Da, dar știi de ce e ieftin,. Pentru că a doua zi interzice să circuli cu ele, căci poluează.. Deci fazani sunt și vor fi, care se inghesuie la ”pomană”..Au bani mai mulți decît minte..
Vor să ne facă a crede că nu știu ale cui sînt mașinile iar noi, prelungind gândul, vom zice că nu e dracul atît de negru, chiar nu știu despre noi nimica, nici nu ne spionează.
A vinde avuția cuiva se numește, oricum am lua-o, furt și înșelăciune.
După cum o lege nu se poate aplica retroactiv, în urmă de ziua cînd au dat-o, tot așa cu unele mașini, mai vechi, nu ar trebui impuse măgăriile de ITP și asigurare obligatorie.
Bănui că asigurările obligtorii sînt, pe lîngă furt, o apărare a celor bogați împotriva sans culotte, împotriva noastră, a omenilor. Cu ce banu repari mașina de peste o sută de mii de euro a îmbuibatului dac-ai lovit-o cu Tico-ul? Așa, cu asigurările, plătește toată lumea.