Au găurit o conductă pe Podul Grant

Au găurit o conductă pe Podul Grant. Echipa de muncitori care lucrează la reparațiile Podului Grant a găurit o magistrală de apă, scrie Știri pe surse.

Podul Grant se închide complet din 15 octombrie până în martie anul viitor, pe sensul dinspre Crângași către strada Turda, a anunțat directorul Administrației Străzilor București.

Peste 2 săptămâni se reiau reparațiile pe viaductul pasajului care traversează liniile de tren din Gara de Nord, iar circulația rutieră va fi permisă doar pe sensul deja reparat Turda-Crângași.

Va fi afectat și transportul în comun. Linia de tramvai 41, una dintre cele mai aglomerate din București, va circula cu macaz pe o singură linie, în ambele direcții.

Șoferii vor fi deviați pe Calea Giulești și pe Pasajul Basarab, două artere oricum foarte aglomerate.

Primăria Capitalei a început reparațiile Podului Grant în 2019, dar lucrările au fost suspendate în 2020, la doar 33% execuție, pentru că municipalitatea a rămas fără fonduri.

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2

6 Comentarii

  1. Întrebare: mai există prin arhive planul de amplasare al conductei? Iar dacă există, există și un șef de lucrare pe teren, vreo „capodoperă” a învățământului tehnic superior românesc, cu abilități precum citirea unui plan și utilizarea ruletei și a spraiului cu vopsea? Sau s-a bazat respectiva firmă pe vederea îñ spectrul razelor X a escavatoristului sau a omului cu pichamerul?

    • Nea moșu, ești și mata vreun escavatorist cu raze X la bască?

  2. Conducta nu-i o problemă, se repară repede.
    Cu adevărat nasol însă o să fie după ce încep reparațiile podului, că jumătate de an va fi cumplit pentru cei care au drum pe acolo, fie și ocazional. Nu există nicio alternativă care să preia traficul Vest-Nord, care se face pe Podul Grant, pe altundeva în condiții cât de cât rezonabile. Podul Grozăvești-Basarab se va bloca instantaneu și el și va comlica lucrurile grav și la Piața Victoriei. Dar asta e.
    Vestea bună e că asta e bine, fiindcă va dura doar 6 luni. Va fi și mai rău când se va închide Pasajul Unirii pentru reparații. Care pe vremea odiosului comunism s-a construit într-o lună (fără lucrările pregătitoare), iar acum, după jumătate de secol de exploatare, se va repara în câțiva ani.

  3. Dorel în acțiune. Referitor la închidere, fără cuvinte…ce au păzit din mai? Până acum era gata. Vechea administrație a făcut lucrarea din iunie până în noiembrie…iar în Decembrie a dat drumul la tramvaie pe ambele părți. Repararea a fost făcută pentru tramvaie în special. Pe unde a făcut reparația merg bine tramvaiele noi. E drept, în 4 ani de indolență a la nicușor, s-a deteriorat. Lucrările la sensul celălalt trebuiau pornite în iunie 2020…dar deh…pandemia…apoi fițele și mofturile lui nicușor…

  4. Doreii nu sunt cei cu pickhammerul, cu tarnacopul sau excavatorul. Primariile sau alte institutii nu incheie contracte cu excavatoristii. Incheie cu firme care trebuie sa aiba o grupa tehnica specializata pe lucrarile contractate si care sa se informeze, sa stie exact ce trece prin dedesubtul zonei in lucru si sa-i arate excavatoristului unde sa sape, ca asta e executant, face ce i se cere. Asa ca nu mai aruncati vina pe executanti.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.