BREAKING Pasagerii submersibilului Titan sunt morți

Cele mai negre temeri se confirmă. Resturile observate în apropierea epavei Titanicului aparțin submersibilului Titan, dispărut duminică. 

Pasagerii sunt morți, consideră Garda Coasta a SUA și OceanGate, compania proprietară a submersibilului.

OceanGate a comunicat: ”Credem acum că CEO-ul nostru Stockton Rush, Shahzada Dawood şi fiul său Suleman Dawood, Hamish Harding, şi Paul-Henri Nargeolet, din păcate au dispărut”. Este vorba de cei cinci oameni care se aflau la bordul Titanului.

O implozie a provocat tragedia.

Un „câmp de resturi” a fost descoperit în apropierea epavei Titanicului, în zona de căutare a submersibilului Titan, de către roboții trimiși,

„În aceasta dimineata ROV, A descoperit rămășițele Titan în apropiere de prova epavei Titanicului. Resturile arată că a explodat camera de presiune. Am informat familiile și din partea noastră le transmitem cele mai sincere condoleanțe (…) Resturile arată că a existat o implozie catastrofală a navei” – (Declarații făcute în conferința de presă a Pazei de Coastă americane).

 

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Ioana Radu 8531 Articole
Author

38 de Comentarii

  1. Bogații lumii nu știu cum să treacă dincolo contra cost.Unii în spațiu alții la adâncime.Bogăția dăunează grav sănătății.Aștept alte specimene Soroș Bidoane,Obame,Nulande,Clintoane,Geițane,Panarame….

  2. Ăsta-i riscul miliardarilor! Nu mor nu din cauza miliardelor lor, ci din cauza aroganței folosirii aiurea a acestor miliarde!

  3. 1. Submersibilul Titan avea 7 sisteme independente de ridicare la suprafata. Nu a functionat niciunul. E ca acel avion militar mult laudat F-35 care costa 100 milioane de dolari bucata si care l – a decolare de pe portavion a cazut ca bolovanul in ocean. Avea 10 sisteme independente pentru a se salva de caderea in cap dar nu a functionat niciunul….Am vazut recent un video in care vreo 10 soldati ucrainieni se rupeau de ras vazand un camarad care se caznea sa iasa cu supertancul Abrams dintr – o baltoaca. Nu a reusit. Apoi mi – am adus aminte ca vrand sa spele putina din Iran niste amerloci au folosit doua super-elicoptere americane. Desi erau singurele prezente la fata locului cele doua elicoptere s – au ciocnit intre ele in aer.

  4. Potrivit relatărilor presei germane, anchetatorii au identificat un iaht care a fost folosit pentru plasarea explozivilor, care aparține unei companii înregistrate în Polonia deținută de doi cetățeni ucraineni.

    Echipa care a plasat încărcăturile explozive ar fi fost formată din cinci bărbați – un căpitan, doi scafandri și doi asistenți de scufundare – precum și o femeie doctor, toți de naționalitate necunoscută, potrivit rapoartelor.

  5. Slaba nava daca a facut implozie. Daca s-a ciocnit de Titanic (e doar o ipoteza) inseamna ca pilotul a gresit grav. Pana si numele de Titan nuna fost de bun augur…

  6. Cred ca firma care a construit transportorul amfibiu Piranha 3 a fabricat si submarinul Titan .

  7. Bogăția dăunează grav sănătății. Când unii mor de foame altii își permit sa zboare pe luna în spațiu sau sa viziteze oceanul la 4 km adâncime. Snobismul, prostul gust, opulenta extravagante arogante bășini nesimțire etc etc duc la astfel de tragedii .

  8. Pasagerii au platit 1,25 milioane dolari pentru o aroganta ca sa vada o epava.un fel de pesedisti imbecili.

  9. Probabil că n-au avut timp să-și dea seama ce se petrece.Odihnească-se-n pace. Cât despre submarin, lăcomia i-a făcut felul 200 de atmosfere sunt o presiune redutabilă pentru dimensiunile lui și cel mai probabil, oboseala materialului dată de frecvența imersiunilor și-a spus cuvântul. Oricum, nu înțeleg ce nevoie morbidă au să meargă fizic, acolo jos.O dronă cu o pereche de camere și două microfoane asigură o experiență cel puțin comparabilă, dacă nu chiar mai bună celei a holbării printr-un hublou cât o scrumieră, cu nădragii uzi dintr-o sferă rece de metal care pocnește din toate încheieturile sub pedeapsa presiunii imense de afară.

  10. Numai un idiot putea sa-si boteze submarinul Titanic, predestinandu-l astfel ca sa aiba aceeasi soarta ca vaporul Titanic ce zace acum la 4.000 m adancime. Iar pasagerii alti idioti care au platit sume imense de bani ca sa moara sufocati vrand sa vada epava Titanicului cum zace pe fundul oceanului.

  11. Daca nu aveau ce face cu banii! Deh, si au platit moartea! Nicio tehnica din lume nu poate fi sigura!

  12. Sperăm ca și Kill Gates , Schwab și alții să-și dorească experiențe asemănătoare . Poate cu același ,,final” …

  13. @POSTACHEL,
    NU 200 de atmosfere, ci cam 360 …

    In rest PROSTIE Imensa.
    Cum Drecuuț PROSTII fac bani multi ?

    Cred ca sunt lasati … 🙂

    Vine tre din urma ELON.
    Asta nu se lasa pana nu isi toaca averea.

    Apoi ajunge pe Marte si nu se mai intoarce … 🙂

  14. ciudat caz… poate vom afla mai triziu… condoleante familiilor!

  15. Rectific @C, 360, țineam minte ceva cu 2000 de metri(erau suficienți și 100 pentru un deces colectiv)Cât despre penisul Karman al lui Bezos și tinichelele explozive ale lui Musk, probabil ca vor avea mai puțini amatori de exclusive joyride.Probabil că iadul nuclear sau biologic de afară și adăpostul confortabil de pe Marte, Lună sau fundul mării sună mai puțin atrăgător pentru eliții de rahat ai lumii de azi care au luat-o razna și se cred specie separată.

  16. @axon:

    Dom’ inginer-matematician-taran, mai mult insa badaran, te pricepi acum si la submersibile?

    In cazul submersibilului Titan, cel mai probabil, a fost vorba de o cedare structurala a corpului rezistent la presiune, facut din materiale compozite, probabil fibra de carbon. Colapsul a fost, probabil, instantaneu, acest gen de materiale neavind o faza de deformare, ca materialele metalice. Cauza a fost, probabil, oboseala, adica scufundarile repetate, care au supus corpul la cicluri de compresie-decompresie, peste limita acceptabila. Constructia acestui submersibil era una inovativa si a platit pretul pe masura.

    In materie de accidente submarine, nici rusii nu au fost scutiti, daca e sa ne amintim numai de recentul accident al submarinului Kursk, deloc singular. Ce este dureros in acest caz este ca echipajul putea fi salvat, mobilizarea internationala fiind exemplara. Criminalul de Putin, in infatuarea lui de mojic ajuns la putere, a spus niet, doar ca in cele din urma sa accepte interventia norvegienilor, cind toti supravietuitorii erau deja morti demult. Oare insa de ce nu au reusit sa elibereze capsula de salvare, in care acestia se refugiasera? Doar Kursk era racnetul constructiilor navale sovietice, cele mai ce din lume, n’asa dom’ inginer-etc-etc-etc?

  17. @axon:

    Vorbesti de tancuri si avioane. In nici un conflict recent, din Irak pina in Serbia, materialul sovietic/rusesc nu a prelevat. Teribilele Mig 29 au fost pur si simplu maturate din spatiul aerian al Serbiei, fara sa inregistreze o singura, un singura!, victorie. In Irak, alte MiGuri, cele 25 inca si mai si, pur si simplu au dat bir cu fugitii.

    Tancurile irakiene au fost vinate ca iepurii, fara sa reuseasca sa distruga in lupta macar un singur tanc american, acestea neavind probleme sa evolueze pe nisipurile din Irak. Este cunoscut incidentul unui tanc britanic, imobilizat, care a rezistat la un numar impresionant de lovituri ale irakienilor, fiind totusi despresurat in cele din urma.

    Am comentat doar aspectul tehnic, nicidecum legitimitatea interventiilor in Irak, Serbia sau oriunde altundeva. Asta ca sa nu se umfle iar tarita in tine si sa dai pe afara de mojicie.

  18. @gelu: Iar vorbesti prostii. Numele submersibilului era „Titan”, nu „Titanic”. Mai bate deci niste matanii sa-ti lumineze Sfinta Treime si Sfinta Maria, la care te rogi mereu, mintea cea cam putina.

  19. `„PESTE O SĂPTĂMÂNĂ ,UN OBIECTIV DE INTERES MAJOR PENTRU RUSIA SAU PENTRU CHINA,SAU PENTRU INDIA SE VA „SPARGE-N BUCĂȚELE” AȘA CUM S-AU SPART „NORTH STREAM-URILE” ȘI NU VA FI DESCOPERIT FĂPTAȘUL” ,IAR NOI „SĂRĂNTOCII” NE VOM DA -ÎNCĂ DE CEASUL MORȚII CĂLĂUZIȚI DE MEDIA FAKE UNDE-S MILIARDARI DE PE TITAN??,CUM AU PERIT,LA CINE AU TRIMIS MESAJE! ÎNTREBĂRI:1)CINE A ANUNȚAT PRIMUL-PRIMA DESPRE „EXCURSIA TITAN-ULUI LA FIARELE MÂNCATE DE „SARAMURA OCEANULUI”?2)UNDE ȘI CU CE A FOST SLOBOZIT LA APĂ „BÂZDÂGANIA”?3)CUM DE USA ȘI CANADA AU SĂRIT AȘA REPEDE SĂ-L CAUTE ,SĂ AUDĂ SUNETE,Ș-APOI SĂ-I ANUNȚE DISPARIȚIA ?4) CE ANIMALE CARNIVORE-HOITARE TRĂIESC LA 4000 M ADÂNCIME DE I-O ȘI MÂNCAT PE NEFERICIȚII CURIOȘI? 5) CÂT A COSTAT PÂNĂ ACUM „FILMUL”?

  20. Resturile submersibilului au fost descoperite la vreo 500 de metri de prova epavei. Deci o ciocnire cu epava este exclusa. Cel mai probabil, implozia s-a produs in faza de apropiere de epava, departe de aceasta.

  21. Altă poveste să ne țină ocupați, alte ieșiri, înscenate, din scenă. Cine crede că Partriciu a murit atunci la Londra are de la trei doze-n sus de ser experimental. De obicei cînd se zice că trupul a fost ars (Patriciu) sau nu se găsește (submarinul) este făcătură.
    PS Titanicul nu s-a scufundat.
    Minciuni și fraze-i totul ce statele susține (Eminescu)

  22. „CE S-AR FI PUTUT FACE CU MILIOANELE CHELTUITE PE TĂRĂȘENIA „DISPARIȚIA INDESTRUCTIBILULUI”?

  23. La noi un pensionar face un atac de cord sau cerebral in timp ce, la cumparaturi in piata sau la supermarket, vede preturile si stie de cit dispune in buzunare … pasagerii de pe minisubmarin, la mii de metri adincime, „vizitind” (??) epava unui vas pe care au murit sute de oameni, „distractie” pentru care au platit peste 200000 de euro de persoana … traim cu totii pe aceeasi planeta …

  24. dus trebuie sa fii sa-ti doresti sa vezi un ”cimitir” marin, sa admiri ceea ce reprezinta o tragedie, practic si-au platit un loc de veci, daca nu vor recuperati

  25. James Cameron presupune că criticii au avut dreptate atunci când au avertizat că o carcasă din fibră de carbon și titan va permite delaminarea și pătrunderea microscopică a apei, ceea ce va duce la o defecțiune progresivă în timp.

  26. Am inteles ca fiecare dintre pasageri a semnat un act de asumare a raspunderii. Asta inseamna clar ca exista probabilitatea unui accident…
    Toti au riscat. Pasagerii si-au riscat viata. Sigur, cercetarea accidentului va conduce la niste concluzii practice dar, nu se putea face aceasta cercetare fara pasageri?

    Dumnezeu sa-i ierte si sa-i odihneasca!

  27. Pare ca s-a depasit un prag al moralitatii. Vaccinurile anti COVID, acesta, altele de care nu stim, experiente pe oameni chiar milioane de oameni, razboaiele… carnea artificiala…

  28. @Anonim/Pai daca mai vorbesc prostii rasar anonimii ca tine care fac pe desteptii pe acest forum. Titan, Titanic asta nu inseamna ca atat proprietarul submarinului cat si pasagerii nu au fost niste mari idioti daca s-au inghesuit in acest minisubmarin ca sa coboare la 4.000 m ca sa vada epava Titanicului pe fundul oceanului. Daca nu erau idioti, nu erau morti acum dandu-mi mie ocazia sa vorbesc „prostii” iar tie sa faci pe desteptul pe forum. Si bai inteligentule in lipsa poate sa fie avionul de mare clasa dar daca nu ai piloti pregatiti sa-l manevreze avionul in sine nu valoreaza nimic intr-o lupta aeriana cu avioanele inamicului pilotate de piloti bine instruiti. Cat de bun e armamentul occidnetal se vede acum in Urcacania, acesta fiind tocat de rusi intr-o veselie. Slava Ucraina pana la disparitia de pe harta.

  29. Aroganta PROSTIEI,
    Am dezvoltat pe larg subiectul la articolul cu explozia Navei SPACE X a lui ELON.

    Boala GREA …
    Au sucombat de ea, Hitler, Napoleon, etc…

    Era ASA de simplu sa asculte de SPECIALISTI.

    AVEREA MARE in Mana PROSTULUI sau PROSTITULUI de PUTERE este ca Bricul in LABA Maimutzei …

  30. Daca tot intentionau sa se sinucida, n-ar fi fost mai ieftin cu o funie si un sapun?

  31. „Submersibilul Titan avea 7 sisteme independente de ridicare la suprafata. Nu a functionat niciunul.”

    Cilindrul ala din tabla de conserve a cedat (implozie) la presiune din ocean pana a ajunga la tinta. Cum mai cobora 1m, cum ii mai sarea un surub. De cata minte e nevoie sa ajungi miliardar ? Raspuns: tot atata cat sa ajungi presedinte SUA. Un nou episod din telenovela „Si bogatii plange”.

  32. @gelu, mirlan-mirlanic:

    Nu este prima si nici uktima expeditie vizitind epava Titanicului. Sa-ti intepeneasca tie laba cu care umbli pe tasatura daca va fi cum spun eu? Acestea sint conditiile la bordul oricarui submersibil destinat marilor adincimi, incepind cu primele, din anii ’50, batiscafe ca tip constructiv. Submersibilul Alvin, american, nu a avut nici un incident. Sic, sa cocleasca fierea in tine! In fine, cum de se face ca nici un pilot irakian, sirb, sirian, pilotind un avion superior, nu a fost in stare sa obtina o singura victorie? Erau toti slab pregatiti? Daca da, de ce? In Ucraina, lucrurile stau exaxt invers decit latri tu. Nergi deci si bate matanii, ca poate te vindeci.

  33. A fost o greseala sa ia un copil anxios care putea avea fobie de spatii inchise. Pacat de el, pacat de ei.

  34. În zilele noastre, în care pandemia nu e chiar pandemie, încălzirea globală nu e chiar încălzire, revoluțiile nu sunt chiar revoluții etc, se poate întâmpla ca și disparițiile să nu fie chiar dispariții. Mai a les pentru niște miliardari hapsâni care au făcut ei niște ciorănii caracteristice miliardarilor și se așteaptă din zi să, zi să fie căutați de niște băieți serioși cu ochelari negri și cravată. Ca să dispară de pe fața pămîntului, 250 000$ e chiar un chilipir. Deci fac ei o firmă, cumpără din comerț materile de vreo 230 000 de lire și constriesc un fel de tulumbă ca să o vadă proștii. Publicitate ca la circ, apoi plosc!… în ocean și gata!… au dispărut! Mai vreți ceva? Mai lipsește Columbo să descopere șmecheria!

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.