Investiții în pandemie

De la marketingul în turism, la magazin pentru pasionații de DIY

btf

Pandemia și criza cauzată de noul coronavirus nu au fost de rău augur pentru toată lumea. Elvis Floroiu și Dan Dumitru, doi marketeri în turism, au profitat de vacanța impusă și au pus pe picioare un magazin online cu produse…altfel. Cei doi importă și comercializează în România, picturi pe numere, diamond painting, puzzle 3D din lemn și origami 3D. 

Magazinul, realizat în perioada stării de urgență, aduce alternative plăcute pentru petrecerea timpului în casă, indiferent de vârstă și aptitudini. Platforma conține zeci de variante de picturi pe numere, picturi 3D sau diamond painting, puzzle-uri 3D din lemn și hârtie care se realizează manual, după instrucțiuni.

Criza ne-a făcut să trecem rapid de la servicii complexe de marketing, consultanță și campanii desfășurate în toate mediile, care acum renasc timid, precum Online, TV, radio, outdoor, la comerțul electronic și la dego.ro, o platformă axată pe vânzarea de produse de creativitate, pentru segmentul de vârstă 8 – 80 de ani. Ceea ce a început inițial ca o joacă s-a transformat rapid într-un business. Urmează integrări importante cu platforme de tip marketplace, suntem în căutarea unui nou sediu și am început procesele de recrutare de personal” spune Elvis Floroiu, unul dintre inițiatori.

Adaptată situației prin care trecem, platforma a venit din start cu câteva avantaje pentru clienți: durată de expediere redusă, de numai câteva ore, plata online și până la șase rate, fără dobândă, prin carduri de credit emise de cinci bănci.

Prima săptămână a acestei noi linii de business ne-a adus comenzi de cinci ori mai mari față de așteptări, dorința oamenilor de a realiza o activitate creativă și relaxantă în izolare, de a se bucura, fiind evidentă. Starea de alertă, care a urmat, a crescut constant vânzările”, precizează Dan Dumitru, investitor in dego.ro

Cei doi estimează o cifră de afaceri de 200.000 de euro în 2020, prin diversificarea constantă a produselor de pe platformă și extinderea la nivel național a ariei de livrări.

În paralel cu noua investiție, Elvis Floroiu și Dan Dumitru realizează marketing online și consultanță, campanii de „marketing neaoș”, pornind de la cele online la cele clasice, pentru toate domeniile și în special în turism, domeniul în care s-au consacrat.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

3 Comentarii

  1. Sa ma bata Dumnezeu daca pricep ce mare branza fac puii astia de securisti! Ma uit la ei si constat cat adevar e in vorba romaneasca ” parul bun paraseste capul prost „. De fapt, daca gasesc altii mai prosti ca ei, au sanse de pricopseala.

  2. De fapt cu ce se ocupa chelosii astia doi?
    Ce inseamna DIY ? Vr-un cod secret?

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.