Desant de oficiali la Oradea, în frunte cu Ciolacu și Ciucă

Premierul Marcel Ciolacu va fi prezent vineri la Oradea, împreună cu predecesorul său Nicolae Ciucă, dar și cu ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, și cu fostul ministru Lucian Bode.

Se inaugurează acum, se deschide peste o săptămână

Potrivit agendei premierului, cei patru demnitari vor face o vizită la drumul de legătură dintre centura Oradea și Autostrada Transilvania, pe care ar putea s-o „inaugureze”, chiar dacă deschiderea circulației ar urma să se facă propriu-zis doar săptămâna viitoare.

Premierul, președintele Senatului, ministrul Grindeanu și Bode vor sosi la Oradea cu elicopterul în intervalul orar 12.50 – 13.50, iar de la aeroport se vor deplasa cu mașinile până pe Calea Sântandreiului, locul de unde noua șosea pornește din centura orașului până la joncțiunea cu tronsonul de autostradă dintre Biharia și Borș II.

Pe porțiunea din Calea Sântandreiului, cei patru ar urma să susțină o conferință de presă între orele 14.00 și 14.40, la aceasta fiind prevăzută și participarea președintelui Consiliului Județean Bihor, Ilie Bolojan, cel care a lansat acest proiect când încă era primar al Oradiei, a succesorului acestuia, actualul primar Florin Birta, dar și a noului șef al PSD Bihor, Aurel Mohan.

Din Oradea, oficialii de la București urmează să-și continue deplasarea spre Timișoara.

Proiect din 2018

Așa cum BIHOREANUL a mai scris de-a lungul timpului, proiectul noii șosele de 19 kilometri, din care 13 km cu profil de drum expres și 6 km de drum național, cu câte două benzi pe sens și parapeți despărțitori, a fost lansat de Primăria Oradea în parteneriat cu CNAIR în perioada 2017-2018, în ultimul mandat de primar al lui Bolojan.

Citeste pe  ebihoreanul.ro 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

9 Comentarii

  1. Confort bade, nu gluma! Cu halicopterul sau avionul, altfel nu le convine, bipedelor din politica românească. De ce mai cumpăra mașini scumpe daca folosesc aerienele permanent?

  2. Berbecii care guverneaza au facut doua autostrazi spre Budapesta (?) desi de cativa ani orice prost stie ca viitoarele coridoare strategice vor fi cele pe directia Orientului Mijlociu si Asia unde se muta polii economiei mondiale. Europa va deveni cat de repede o fundatura pentru Romania din toate punctele de vedere,multi romani se vor intoarce acasa pentru ca nu vor mai avea ce munci acolo.Se vorbeste insistent despre cel mai important drum strategic ce va trece si prin Romania, uriasa autostrada inelara din jurul Marii Negre cu conectii spre Asia si bogatele tari din Orientul Mijlociu. Acestea vor fi directiile viitorului dar securistii romani vor legaturi cu Budapesta.

  3. L-au dus la fioroasa statuie a ocupantului Ladislau numit de unguri Cel sfânt fiindcă a prigonit pe români? Nu de alta, dar să vadă cât de multe și de impecabile sunt coroanele cu tricolorul unguresc de la baza statuii adăugate cu fast de 15 martie. În același timp Avram Iancu, Craiul Munților, victorios cu cei 13 generali comemorați ca martirii ungurilor de la 1848 este uitat și neamintit în cărțile de istorie, în evenimente culturale și naționale. Ciolacu dă Slavă numai la românofobi. Buzoianul Ciolacu vine să aplaude a doua legătură a maghiarilor din Târgu Mureș cu Ungaria și prin Cluj Napoca că autostrada Târgu Mureș Sebeș-Arad numai benzinării MOL cu catargul roșu alb verde nu era destul. Autostrada București Moldova, Autostrada Craiova Calafat Lugoj să mai aștepte. Acum trebuie mintenaș legat Satu Mare și Careiul de Ungaria că statui loc de întâlniri iredentist revizioniste a plasat peste tot Kati Novak.

  4. autoturismul sa mearga, cu bicicleta!
    Ca au indatorat Romania pe zece vieti!
    Ii voteaza fraierii acusica!

  5. Cât despre generalul Nicolae Ciucă habar nu are de “Poarta Someșului” și “Poarta Crișurilor” trasee de posibilă penetrare a trupelor ungare în Ardeal. Cu toată funcția supremă pe care a deținut-o în Armată sigur nu are cunoștință de exercițiile de Stat Major și manevrele Armatei a 2-a Cluj Napoca inclusiv cu participarea Gărzilor patriotice desfășurate periodic în anii 70, 80 în aceste zone, de doctrina militară a României pentru “păzit și apărat” această zonă. Altfel România tot țară colegă cu Ungaria atunci la “umbrela” Pact Varșovia, acum la umbrela NATO. Pe acest criteriu nu s-a făcut electrificarea căilor ferate Arad-Baia Mare și Oradea-Cluj Napoca. Acum începând Bechtel Adrian Năstase și continuând cu cei ce i-au urmat drumurile dinspre Ungaria se netezesc continuu. Domnul general Ciucă e format NATO,pe stat în zone cu ziduri de beton și benoclat prin periscop peste gard cum micționează talibanii pe aricii de fier. După cum s-a părăsit Afganistanul Doamne ferește ce ne-ar aștepta cu cine ne conduc.

  6. DOAMNE !? OARE ASTA-I CONCLUZIA –” ARDEALUL PĂMÂNT …. SĂ-L LEGĂM CU CÂT MAI MULTE ȘI MAI GROASE FUNII DE ,,. -SĂ SPARIE GÂNDUL!

  7. DOAMNE !? OARE ASTA-I CONCLUZIA –” ARDEALUL PĂMÂNT …. SĂ-L LEGĂM CU CÂT MAI MULTE ȘI MAI GROASE FUNII DE ,,. -SĂ SPARIE GÂNDUL!…. CĂ PE JIU,OLT,ORAHOVA,TROTUȘ,BICAZ,CÂRLIBABA SE DERANJEAZĂ FAUNA ȘI FLORA- KAKIE -ULIȚÎ!!

  8. Uăi, noi in România nu mai știm vuorghi românește? „Desant”? V-aț’ pus intrebaria dacă „oficialii” noștri nu să simt ridiculizaț’? Voi aveț’ pretenția ca Ciulacu și cu Ciucă să-nțăliagă ci-aț’ scris?….

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.