(VIDEO) Așa arată Pasajul Europa Unită, inaugurat marți

Vești bune pentru șoferi. Pasajul Europa Unită este deschis traficului rutier, marţi.

Construit la intersecţia dintre bulevardele Alexandru Obregia şi Metalurgiei cu strada Turnu Măgurele, pasajul are o lungime de 653 de metri, două benzi de circulaţie pe fiecare sens, precum şi „un inedit sistem de iluminat”, care transformă construcţia „într-un reper arhitectural”.

Inaugurăm astăzi, 5 decembrie, pasajul Europa Unită! Scăpăm de aglomerație, praf și multe, multe minute irosite în trafic, și dăm în folosință un pasaj nou-nouț, care nu doar că va decongestiona una dintre cele mai mai aglomerate intersecții din București, ci va fi și un model de investiție de succes pentru generațiile ce vor urma.
Vă reamintim faptul că, între orele 19:00 și 22:00, acesta va fi unul pietonal, pentru ca ulterior, podul să fie folosit doar de către mașini!, a transmis marți Primăria Sectorului 4 condusă de Daniel Băluță.

Reprezentanţii Primăriei Sectorului 4 au menţionat, luni, că pasajul va fi pietonal de la terminarea conferinţei de presă prilejuită de darea sa în folosinţă, la care va participa şi ministrul Fondurilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2
Author

16 Comentarii

  1. e plasat prost,
    ca mai toate podurile din Bucuresti:
    -podul e un obstacol oarecare,
    podul trebuie PUS IN CALEA VENETICILOR,
    a celor care INTRA IN bucuresti;
    cand colo podu e plasat cu 90 de grade….

    „un inedit sistem de iluminat”-probabil ca aia din blocu de alaturi
    inca nu s-au suparat pe lumina de arc voltaic

    evident ca am vazut podu in stadii ale constructiei-calitatea e infecta!

  2. Baluta va transforma actualele linii de tramvai in Metrou prin acoperirea liniilor de tramvai cu materiale scumpe si misto .. Am vazut operele lui Baluta. Un fel de chiciuri, dar macar sunt utile ca incurca circulatia.

  3. Asta e un produs de incompetenta capitalista, scolit prin mahalale.El centreaza , el boxeaza, el e marele Gaudi al sectorului PIX din bucale.Da bine la prostime.Le coloreaza spiritele cu fel de fel de peisaje odioase care mai de care.

  4. @ Circulă ăștia pe ,,Europa Unită” în două sensuri, ? A fost și Brexit ,?

  5. Ca silicoanele si botoxul Biancai Dragusanu, utile la aspectul vizual, in rest o bazaconie plina cu brizbrizuri.
    Un transport in comun impecabil intr-un trafic rutier fluid macar 70% din timp, ar schimba multe.

  6. Felicitari domnule primar Baluta. Alaturi de Olguta, Negoita,esti/sunteti cel/cei mai destoinic/ci, inteligent/ti si gospodar/ri primar/ri din Romania. Eu cred ca la viitoarele alegeri romanii se vor trezi din somnul cel de moarte si vor alege in cele mai inalte dregatorii administrative dar si ca Presedinte al Romaniei personalitati care au facut dovada unor uriase calitati si expertize profesioniste de conducatori, cu dragoste fata de Romania si poporul roman, precum Daniel Baluta, Florin Negoita, Gabriela Firea, Olguta Vasilescu, Viorica Dancila, etc. din care sa aleaga nu doar viitorul Primar General al Bucurestiului dar si viitorul Presedinte al Romaniaei.

  7. Primarul General, „Nabuconicusor”, specializat in stors bani de la saraci, a fost si el prezent la inaugurare ?

  8. cand se baga in reparatii? Ca stim, la noi se construieste scump, tarziu si prost. Sii, cu parandatat.

  9. Fluența traficului este mai mică sau egală cu fluența celei mai aglomerate intersecții de pe traseu. Deoarece în fața și în spatele podului se află intersecții unde aștepți timp de trei-patru sau chiar cinci semafoare, marea ctitorie a d-lui Băluță reprezintă doar bani furați și/sau aruncați pe fereastră!…

  10. „…va fi și un model de investiție de succes pentru generațiile ce vor urma”. Mor de râs, numai comedianți în primăria aia.

  11. @ ale
    Circarii de la Primaria Generala, in frunte cu maestrul lor de ceremonii, nu-ti confera aceiasi stare, mai „ilarule” ?
    ALE, HOP !!!

  12. Va dati seama de ce proiect a avut? Costuri suplimentare pentru „plasa” aeriana, dar mai ales partea electrica. Sa vezi cheltuieli pentru energie.., nu plateste Balutza, plateste poporul din sectorul 4. Fara zorzoane nu se poate doctore? Niste arcuri aiurea peste linia de tramvai, viitoare statie, la fel faci si la Piata Eroii Revolutiei/Bellu. Sigur aici impiedici zborul ingerilor spre cimitir…

  13. @johnny bravo de la 11:27, ce-are sula cu prefectura? Sau, în cazu ăsta, cu primăria? Poate că-mi conferă, dar n-o să afli, că nu-i treaba ta. Hai, țop!!!

  14. @ ale
    Deci cu nentu’ „NabucoNicusor”, este doar treaba ta personala ?
    BRAVO, MAI !!!

  15. O realizare de bun augur (iluminarea e de nota 10). Se pare ca le cam sta in gat natarailor. Bravo, Baluta ! sa vii si prin sectorul 1 !

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.