DIICOT a paradit parteneriatul strategic

Scandalul MIG-urilor Armatei defectate din cauza kerosenului livrat de JetFlyHub Ploiesti s-a dovedit o facatura a procurorilor DIICOT, potrivit luju.ro.

Judecatorii au constatat lipsa totala de probe pentru pretinsele acte de diversiune. Rezultatul facaturii: firma romaneasca JetFlyHub, careia i-a taiat panglica ambasadorul SUA la Bucuresti, a fost scoasa de pe piata, iar Armata plateste altora 200 USD in plus pe tona de kerosen. SRI ce pazeste?

La finele anului 2020, procurorii Serviciului Teritorial Ploiesti ai DIICOT au lansat pe piata un dosar de mare impact, avand ca tema defectarea unor MIG-uri din dotarea Fortelor Armate Romane din cauza combustibilului (kerosen) de proasta calitate livrat de o firma romaneasca JetFlyHub SRL Ploiesti, apartinand omului de afaceri Dan Florin Berendel. Ca un facut, la scurt timp, in presa oficioasa care livreaza pe nemestecate “prajiturelele” oferite pe sest de marile parchete, s-a raspandit informatia ca firma romaneasca JetFlyHub SRL Ploiesti a produs nenorociri avioanelor de lupta ale Armatei, cu consencinta blocarii activitatii acesteia din cauza imaginii publice negative create.

Important in acest caz este faptul ca JetFlyHub SRL detine in Ploiesti un terminal special de carburant, de mare capacitate, ultramodern, gard in gard cu cel de la Lukoil, la inaugurarea caruia panglica a fost taiata personal de ambasadorul SUA la Bucuresti Hans Klem.

De remarcat ca JetFlyHub SRL si administratorul acesteia Dan Berendel au primit la inceputul anului 2022 aprecierile oficiale ale Organizatiei Tratatului Atlanticului de Nord – NATO, pentru suportul si dedicatia oferite armatei SUA in eforturile militare ale acesteia din Romania,

JetFlyHub are propria variantă în problema combustibilului MiG-urilor

Articolul integral poae fi citit pe luju.ro

Recomanda 10
Author

14 Comentarii

  1. In al 2 lea razboi mondial Romania fabrica un avion al 2 lea ca performante din Europa si america.
    Nemtii dupa 23 august tremurau. Rusii ereau prada usoara ca porumbeii. Avioanele americane si engleze facute zob. Doborate 270 intr-o zi. Azi unde suntem. Fiare vechi cumpar…costorim caldari F 16. …Ia zi Ciuca cum e???
    Pe Ciolacu nu il intreb, daca nu sunt din Cupru nu valoreaza nimic.

  2. secaturi analfabete-degenerate aceasta specie de procurori corupti si prosti-niste portocale

  3. Unii dintre cei care trebuie sa vegheze la respectarea legilor ,taie frunze la câini.
    Își justifică activitatea prin obținerea de mandate pe siguranță națională (MSN) pentru presupuse ținte care nu au avut de a face cu nerespectarea legii.
    Dar e mai ușor să prelungească MSN pentru o țintă deja în evidență ,decât să descopere una noua.
    În câte mandate MSN au descoperit ceva?
    Practic orice persoană poate fi o țintă chiar în baza unei sesizări anonime fictive.
    Din acest moment ești filat ani in șir, ce mai contează consumul de resurse daca leafa celor implicați intra pe card?!

  4. Ceausescu ne-a facut bine
    era o fabrica la Craiova, cu avioane care foloseau motoare Rolls
    era si una la Bacau, in care se faceau mai ales avioane model rusesc si celebrul Rombac
    Iliescu si alogenii de dupa el au distrus totul
    subscriu la ce zice unul de mai sus:
    faceti nene avioane in Romania! se poate, daca va dati silinta si dati de lucru la aia de la Aeronave, UPB, puteti foarte bine sa realizati un supersonic romanesc. asta daca nu tipa pactul antipatriotic in care suntem parte.

  5. Intr-adevar prin Incheierea nr. 1 din 13 iulie 2021 (Dosar nr 456/42/2021) judecatorul Mihai Viorel Tudoran de la Curtea de Apel Ploiesti a respins cererea DIICOT Ploiesti de arestare preventiva, dispunand punerea de indata in libertate a lui Dan Berendel si Cristian Berendel, fara sa stabileasca niciun alt fel de masura preventiva!!! Acest fapt releva el insusi lipsa totala de probe din cauza.
    La fel Prin Incheierea nr. 673 din 22 iulie 2021 (Dosar nr 456/42/2021) judecatorii Alin Sorin Nicolescu si Stefan Pistol, de la Sectia penala a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, au respins ca nefondata contestatia DIICOT imp.incheierii dat de Mihai Viorel Tudoran .
    Aceasea dovedesc ca mai exista Judecatori pregatiti,competenti care nu inghit GAlustile Proc DIICOT (si DNA)prin care oameni de afaceri ROMANI sunt inlaturati prin facaturi,masluiri!
    Insa scopul lor ilegal provocind scandal prin dezvaluri dintr-o ancehta secreta a fost atins,contractul cu JetFlyHub SRL Ploiesti,a fost reziliat si incheiat altul cu o firma din Kazahstan si pentru care se plateste mai mult cu circa 200 dolari/tona. Adica milioane de euro in plus, anual.” Pe care tot noi, contribuabilii trebuie sa-i suportam, pentru ca unii au inventat o poveste cu combustibili neconformi, ca sa fie eliminata din circuit o firma romaneasca. Deocamdata nimeni nu raspunde!”
    RASPUNDEREA AICI ESTE CLARA, APARTINE PROCURORULUI DIICOT Ploiesti IOAN LALU CAT SI CELUI CARE I-A DAT ORDIN !
    PENTRU A OPRI MASLUIRILE,INCALCARILE LA LEGE PRIVIND FAPTELE,PROBELE ,INDUCereA IN EROARE A JUDECATII SI JUSTITIEI,IOAN LALU de la DIICOT trebuie SANCTIONAT SI SA FIE ANTRENATA RASPUNDEREA SA PENTRU DAUNE SI MALPRAXIS,CONFORM LEGII!

  6. @profesorasu’ de la tzara din Burnazu’ Deliormanului- nu mai vorbi mai Tica despre lucruci ce nu pricepi nema, iok.Ai auzit si tu de Jet A1 si gata , cu margica in gusa ca gainusa din poveste alergi rapidi, rapidi sa te auza Lumea Buna , care te plateste,cum cotcodacesti printre ostrete, doar doar te avanseaza de Sambata Mortilor ! Mortii ma-tii, de scursura secusirtica. Zi-i repede ce mai stii despre Jet A1 ? este fractie petroliera distilata, cracata sau marinata ? este motorina cum zicea kazbici sau petrol lampant din motorina car enu s eface la Rumanistan cum zicea lat mare specialist , Maciuca ? hai, rapidi, arata-ne cum o loaza de securici din Burnaz ajunse preceputu’ neamului! PS; cotatia la Kerosen cum o vrei ? pe barile pe galeata, pe galon sau pe galoane? CIF ori FOB? hai , du-te la furat , Tica!

  7. Cu această înscenare au înhis gura celor ce nu au văzut cu ochi buni aducerea de avioane răblăgite de armata norvegiană.
    Iar ne-au furat!

  8. @Campia Burnazului etc :v-am deranjat mai CNNisti de doi bani? Spuneti cat e pretul la kerosem,rapandule,nu umbla cu injuraturi,ca o broasca raioasa de la varan din casa,mai Secuirici din Gratia ! Imi spui cat costa JET A-1 si de ce Blue Air cumpara de la OMV, iar armata cumpara de la escrocii aia?!

  9. @ Margeluuungu’ – ce-i tataitzu’ profesore? prea putini mangotzi la 200 de koko tona , nu se ajunge pretul asta pentru comisioane la toata Lumea Buna , careia margelusa ii suge ciorapii? asta era bre, teleorma-nene, care va sa zica, mai Secuirici din Gratia ! nu iesea malaiu’ la Lume, asa ca am contaminat putin rezervoarele de kero cu nitica soda caustoica , ori spuma de Light Water pentru stinas incendiile, ca erea la indemana pompagiilor cu grade de pe pizsta aeroportu;ui , si gata ! cumpara Aliatii si ne aduce ei ceva BUUUUN!

  10. Calculatorul de bord functioneaza cu un program, ceva asemanator la bordul automobilelor moderne. Daca programul nu functiobeaza la un moment dat cand primeste un semnal care modifica programul,…avionul cade direct in bot ca un mort. Npi am trimis avioanele la evvrei
    sa le faca avionica. Adica daca nu suntem in tabara cu ei avioanele cad ca mustele. Motoarele se pot defecta si datorita programului care le da kerosen mai mult si datorita temperaturii ridicate topeste paletele de aluminiu. Faceti ba avioane DOAR IN ROMANIA.

  11. Luju.ro draga, de unde procura firma JetFlyHub kerosen atat de ieftin,(-200 coco per tona)sau e papa Felix Varanu CNN in spate s,i se stie ca e patriot,mai bine da de la el, decat sa nu aiba Armata?!
    Tara asta e plina de japite,mă repet!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.