Doi tineri care se căsătoriseră recent și care așteptau un copil au murit duminică într-un accident rutier petrecut în județul Cluj. Tinerii aveau programată nunta în luna august.
La volan se afla bărbatul, care a pierdut controlul volanului, a intrat pe contrasens și s-a izbit de o cisternă.
Ambele victime, în vârstă de 23, respectiv 24 de ani, erau polițiști.
Tânăra de 24 de ani a fost agent rutier la Huedin, după care s-a transferat la IPJ Cluj. Soţul ei, de 23 de ani, lucra într-o structură de elită din Inspectoratul General al Poliţiei Române.”Din păcate, vorbim de doi poliţişti încadraţi recent în sistem. Unul dintre ei desfăşura activitatea în cadrul serviciului de Resurse Umane, iar celălalt în cadrul Brigăzii de Operaţiuni Speciale”, a declarat Dan Saltelechi, EUROPOL.
IPJ Cluj despre accident:
Conform primelor cercetări efectuate la fața locului, polițiștii au constatat că un tânăr, de 23 de ani, din județul Vaslui, care circula cu autoturismul înspre Oradea, ajuns la km 522+300 m, într-o curbă la stânga ar fi pătruns pe sensul opus de mers, intrând în coliziune cu un ansamblu de vehicule (cap tractor și cisternă), condus de un cetățean ucrainean, în vârstă de 51 de ani.
Din nefericire, echipajul medical ajuns la fața locului a constatat decesul tânărului de 23 de ani și a pasagerei, în vârstă de 24 de ani, aflată în autoturism.
Testarea cu aparatul etilotest a conducătorului autotrenului a indicat rezultat negativ.
Foto: vremeanoua.ro
Taiatul curbei e sport national. E palpitant, creste adrenalina, creste increderea in sine a soferului si-i sustine orgoliul de as al volanului. Cat merge-merge. Cand nu mai merge…aste e!
si cu ce se ocupa agentul din cadrul Brigăzii de Operaţiuni Speciale?!… un sofer ucrainean implicat in decesul rutier al unui agent de la Securitate… a naibii coincidenta… De Genocidul Hexipharma-SRI (80.000 de morti in 3 ani) isi mai aduce cineva aminte?! si ala tot intr-o sinuciedere rutiera a mierlit-o (asa zice securitatea 🙂 )
& Probabil că s-ar mai putea observa și că ,achizițiile de resurse și transportul și folosirea lor sunt urmate și de migrații ale populațiilor băștinașe, din zonele de proveniență a resurselor folosite, ?
„La volan se afla bărbatul, care a pierdut controlul volanului…” vacs-in much? „Ambele victime, în vârstă de 23, respectiv 24 de ani, erau polițiști.” ceva despre constrangerea „pa post” de a se sinucide prin otravirea experimentala denumita fals „vaccin” a tuturor bugetarilor bine platiti, care au preferat targul pentru a nu-sdi pierde slujba? Dumnezeu s-ai odihneasca si sa-i ierte pentru „genunchele” pus in fata „stiintei”….
@ Probabil că producătorii de camioane de transport și-au propus mai multe vânzări, ?
& Dacă în funcție de cantitate , informația specifică cantității deplasate și viteza de depasare sunt perturbate condițiile de mediu din zona imediată a vehicului aflat în mișcare și dacă necesită ca vehiculele mari să aibă viteze de deplasare mici, îndosebi după trecerea de la transportul de mărfuri pe calea ferată la cel pe auto, mai puțin eficient la consumul de combustibili, ?
Din poza rezulta ca autoturismul avea curba la dreapta,
iar TIR-ul curba la stanga si e pe contrasens!
@LEOPOLD,
AI MARE DREPTATE !
Din poza SE VEDE CLAR ca Ucrainuu’.s intrat pe contra sens.
& Cum ”evoluează” temperaturile, pe zone, în funcție de proveniența ”oil-ului” și cantitatea consumată, ?
& Dacă ”oil-urile”, ”necompatibile” cu zona în care sunt folosite, produc tulburări de mediu, ale curenților atmosferici, ?
& ”Oil-u”’ de pe unde fusese ”auto-mutat”, ”trans-fuzitat”, cărat, în spațiu, ce ”amprentă genetică” are ”oil-u”, paralelă, meridian, ? ”Lumi paralele” , ?
& Densitate și gravitație pe zone restrânse, viteze și viteji, ?
& Fenomene de curbură a spațiului cu forțe centrifuge și centipete, în care masa vehiculelor modifică gravitația, compunerea forței gravitaționale cu centrifuga și centripeta favorâzând creșterea forței de atracție a vehiculele cu gabarit , în ”relație” cu viteza de deplasare a vehiculelor, chestiuni ce se manifestă și pe drumurile necurbate când vehiculele cu gabarite superioare se deplasează cu viteze superioare celor cu care se deplasează vehiculele cu gabarite mici, ?
@ Risipă de ”oil”, ?
Cum spun fosti lor colegi: „neadaptarea vitezei la conditiile de drum”. Unde se grabeste toata lumea, toti ajungem acolo, mai devrema sau mai Tarziu (14%). Pacat.
@ ”Oile” și ”oil-ul”, ?
@ Consiliul Concurenței ce zice, ?
Asta e dramă generată din inconștiență. Din păcate. E foarte trist. Am înțeles că circulau și cu viteză foarte mare.
… având în vedere că ”ansamblu de vehicule (cap tractor și cisternă)” era condus de un cetățean ucrainean, am serioase îndoileli asupra rezultatelor primelor cercetări, respectiv că ai noștri „într-o curbă la stânga ar fi pătruns pe sensul opus”, doar știm bine majoritate cum conduc TIRiștii ucraineni (și nu doar ei, toate mașinile cu nr de ucraina) pe drumurile din România. Batista pe țambal pentru relația mUE-Ucraina. Scârbă …