
CFR SA a anunţat că traficul feroviar a fost închis temporar pe intervalul Roşiori Nord – Caracal, după ce două trenuri, unul de marfă şi unul de călători, au fost expediate pe acelaşi fir de circulaţie între staţiile Drăgăneşti Olt şi Fărcaşele, cele două garnituri oprindu-se însă în condiţii de siguranţă, în baza indicaţiilor de oprire ale semnalelor luminoase.
În urma acestui eveniment, trei trenuri de călători au fost oprite temporar în staţiile adiacente intervalului Drăgăneşti Olt – Fărcaşele: IR 1691 (Bucureşti Nord – Timişoara) – în Dragăneşti Olt; IR 1596 (Craiova – Bucureşti Nord) – în Caracal; R 9016 (Craiova – Roşiori Nord) – în Fărcaşele.
La rândul său, CFR Călători a transmis, la momentul respectiv, că trenul IR 348 Arad – Craiova – Bucureşti Nord staţionează în parcurs între staţiile Fărcaşele şi Stoieneşti, mecanicul trenul executând frânarea acestuia ca urmare a unor probleme ce ţin de dirijarea traficului de către CFR SA. În tren erau aproximativ 250 de călători, potrivit CFR Călători.
O echipă AGIFER va investiga şi va stabili cauzele care au condus la producerea acestui incident.
UPDATE Traficul feroviar a fost reluat în condiţii de siguranţă între staţiile Drăgăneşti Olt – Fărcaşele, pe firul II, la ora 16:55, a anunţat Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA.
„Pentru eliberarea firului II, trenul de călători IR 348 a fost retras în staţia Fărcaşele la ora 16:25, iar garnitura de marfă la ora 16:43, traficul fiind reluat în condiţii de siguranţă pe firul II, la ora 16:55”, precizează sursa citată.
În urma incidentului feroviar înregistrat între staţiile Drăgăneşti Olt şi Fărcaşele, patru trenuri de călători vor ajunge în staţiile de destinaţie cu întârzieri cuprinse între 106 minute şi 175 de minute, a mai precizat CFR SA. Este vorba despre IRN 348 (Arad – Bucureşti Nord) – 175 de minute, IR 1691 (Bucureşti Nord – Timişoara) – 171 de minute, IR 1596 (Craiova – Bucureşti Nord) – 106 minute şi R 9016 (Craiova – Roşiori Nord) – 129 de minute.
In poza aveti un tren superlong de trei vagoane. De regula au doua vagoane. Pentru vitor asteptati-va sa calatoriti in cabina mecanicului, vagoanele reducandu-se de la an la an.
intalnit trenul CFR cu trenul GFR?
Ministrii habarnisti se pricep doar la poze si cotcodacit!
Ministerul Transporturilor partea CFR, sau nu mai există așa ceva în minister, Regionala CFR, sau nu mai există, și ministrul Transporturilor domnul Grindeanu nu au nici o implicare, nici o vină? Domnul prim ministru Ciolacu a fost să “inaugureze” cu stau față în față două trenuri? De vină tot singur acarul Păun?
Greu cu trenul in Teleoltenia. A cata oara se intampla o duda aici in ultimul an?
Cine le-a dat ăstora calificarea? Să le ia telefoanele la intrarea în tură că sunt tot cu ochii pe tiktok. Să-i ardă la buzunar deși nu cred că le pasă că au părinți.Aștia au făcut școala pe Google cum le-a zis deșteptul de Băsescu. La CFR să nu-i mai primească sub patruzeci de ani sau să-i aducă pe pensionari să stea lângă ei să-i păzească. A treia armată a țării! Vai mama lor.