Euronews Green: „Insuportabil”, la granița dintre România și Bulgaria

Cozile de câteva ore la frontieră afectează clima în Bulgaria și România. Ar putea fi de ajutor intrarea în spațiul Schengen?, se întreabă Euronews Green. într-un articol intitulat „Insuportabil”: șoferii de camioane și mediul plătesc prețul poluării aerului la granița dintre Bulgaria și România.

Poluarea este în creștere, pe măsură ce camioanele fac coadă de kilometri pe ambele părți ale trecerii dintre România și Bulgaria.

Oamenii din Giurgiu, un oraș de graniță din sudul României, au simțit de ani de zile că aerul pe care îl respiră nu mai este la fel de curat ca înainte. Se înrăutățește cel mai aproape de punctul de control cu ​​Bulgaria, unde sute de camioane așteaptă ore întregi pentru a fi inspectate și a le permite trecerea, notează sursa citată.

Traficul cu mișcare lentă face aerul „insuportabil” la granițele Bulgariei și României

„Șoseaua de centură de șapte kilometri care se întinde de la Giurgiu în România până la granița cu Bulgaria este plină zi și noapte de sute de camioane”, spune Bogdan Priceputu, născut și crescut în Giurgiu, pentru Euronews Green.

„Nu numai că aerul este cel mai murdar din acea vecinătate, dar câmpul din apropiere este plin de gunoi, în timp ce șoferii așteaptă ore în șir pe marginea drumului, fără facilități și instalații sanitare, pentru a trece granița în Bulgaria.”

Până de curând, tatăl lui Bogdan a lucrat ca vameș pe partea românească a frontierei. „Știu că de mai multe ori pe zi aerul a devenit insuportabil din cauza traficului care se mișcă încet”, spune el.

Lucrurile nu stau cu mult mai bine pe partea bulgară a graniței. De ani de zile, orașul de graniță Ruse a încercat să-și reducă problema poluării aerului, dar fără rezultat. Oamenii au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva acestei probleme și chiar a devenit un subiect de dezbatere în Parlamentul European, mai notează sursa citată.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2
Author

14 Comentarii

  1. da da, si pamantul e mai putin incalzit pentru ca multi idioti ii fac umbra!!! valea prahovei nu e poluata ca masinile stau bara la bara mai mult decat circula?

  2. Mei,
    S-a lasat frigul.
    Unde-i Greta trotineta sau energeta dupa altii sa ne povesteasca despre incalzirea climei cu citate din savanti nerecunoscuti ?
    Cum spune „tomlin”, avioanele, vapoarele si iesirile in spatiu „rachete precum Space X, NASA, Ros … si altele” distrug atmosfera.

  3. TERMINATI cu manipularea ! Cum credeți ca România cu o corupție generalizată, criminali periculoși protejați de Poliție si Justiție, cu ZECI si SUTE de rețele infracționale transcontinentale, va fi admisă în spațiul Schengen? Sunteți serioși ? Exact pe aceasi logică cu eliminarea vizelor pentru SUA ? Voi va informați ce scrie mass media Nord-Americana ? Rețele de trafic arestate în Canada si US, droguri, prostituție, violenta împotriva persoanelor vârstnice, jaf, înșelătorii, TOT evantaiul crimei organizate. ASTIA SUNT ROMÂNII în mass media Nord-Americana.

  4. Insuportabil este modul cum își arată tatele la tv Violeta Romanescu de parcă mă interesează pe mine țâțele ei! Huuo tub digestiv!

  5. Dar toate avioanele militare din Romania nu produc incalzire global? Instruirea pilotilor ucraineni nu produce incalzire globala? Tirurile ucrainene cu cereale functioneaza cu aer? Numai tirurile romanesti si bulgare produc incalzire globala. Ipocritii dracului!

  6. Coloanele nesfârșite de camioane ziua noaptea cu produse pentru și din Ucraina care sufocă județele de tranzit de la vama Sculeni la portul Constanța, la fel coloanele militare de unități armate ale unor țări NATO alături camioanele grele din Ucraina care străbat România, sau avioanele de la Canada la Germania care brăzdează cerul să apere Deșertul românilor nu îi deranjează pe verzișorii de Euronews Green???

  7. Nu suntem bagati in Schengen pentru ca asa fac stapanii: isi tin slugile la distanta ca sa le intre bine in cap cine conduce si unde e locul slugii. Iar noua ne si place sa fim slugi obediente.

  8. Nu mai e tăticu la vamă și s- a incălzit atmosfera …Nu spune că mai toate camioanele transportă grâu din Urcacania!

  9. hahahaha… „euronews”, dezinformarea oficiala coordonata si finantata de la UE

  10. …destinate băgării regimului „Schengen” la frontierele mămăličkýlor șî kastravetsilor.
    DE CE?
    Mafiotu’ Băse’-„Petrov” voia asta (și a și șantajat Olanda – prin intermediul exportatorilor de flori olandezi, la vama din Arad – pentru asta!) pentru că i-o cerea bulibașa Mondealu’, sponzoru’ împreuna cu ștainmețu’ jîd dă șampaniye prezidențială, că șătrili voia’ să ducă „fetițele” în Vest – cum le-au dus pe cele două fete din Karakăl – fără să-și mai bage vameșii unguri nasurile în căruțili lor.
    Iar Bruksălu’ mafiot vrea asta pentru că atunci imigranții musulmani dîn Asia șî Africa vor avea cale-liberă peste încă două frontiere, deci vor fi stimulați să forțeze granițele și la astea două! Măsuri pentru promovarea Planului Kalergi de corcire a populațiilor din Europa, șî dă islamizare MASONĂ a Creștinătății……[Rumburak]

  11. Nu vom fi admisi in Schengen, dar macar granita cu Bulgarii putem sa incercam sa o desfiintam. Bulgarii ar vrea, dar noi nu vrem. Iar daca am vrea si noi e foarte probabil ca nu ne va lasa UE.

  12. Si Plavanul de la Treicoceni a anuntat ca nu se va mai deplasa la Hermanstatt de cate trei ori pe saptamana cu cate cinci elicoptere ca sa polueze gandacii plesuvi zburatori. A zis ca o sa-si ia zece gipane blindate de marca beamveu de la prietenul lui care a vandut si la politie ca o sa-i dea credit pe 500 de ani ca sa nu plateasca romanii toti banii deodata

  13. @ „Nicu”, 27 nov. 2023 la 1:13
    „…macar granita cu Bulgarii putem sa incercam sa o desfiintam. Bulgarii ar vrea, dar noi nu vrem. Iar daca am vrea si noi e foarte probabil ca nu ne va lasa UE”…
    Au fost trei încercări de unificare: una – FOARTE SERIOASĂ! – la 1886,
    https://ro.wikipedia.org/wiki/Unirea_Rom%C3%A2niei_cu_Bulgaria
    apoi alta la 1908 cînd bulgarii și-au obținut independența cu ajutorul Rusiei.
    Ambele două au fost blocate de nemernicii brătieni (liderii reali ai Regatului nevolnik, în spatele urecheaților Karol I și Ferdi’, care N-AU AVUT NICIODATĂ PUTEREA!), sub motivația că „nu vrea Rusia”. De fapt, ei, amîndoi prim-miniștri, succesiv, s-au temut că intrarea în șParlamentu’ dă la Bukale a celor votați de populația de la sud de Dunăre (identică șî la fel cu cea dă la nord dă Dunare,
    https://www.youtube.com/watch?v=Sm052iul2fs
    https://www.youtube.com/watch?v=ysLF7Ij-QiY
    doar că la ei slavona – ofițială ca șî în Valahiya – s-a impus ca „bulgară”, într-un mileniu, dă la Krum începînd) îi va duce la pierderea majorității șparlamentare lăbărale, obținută cu atîta trudă la falsificarea voturilor!
    https://www.worldhistory.org/uploads/images/16895.png
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b5/Second_Bulgarian_Empire_%281241-1256%29.png
    Și recent, UE a încercat să vă lipească, da’ – din aceleași motive – nu s-a vrut la Bukale.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.