Muncitorii de la uzinele Volkswagen AG din Germania vor înceta luni lucrul pentru a se alătura protestelor faţă de planurile echipei manageriale vizând închideri fără precedent de uzine în Germania, transmite Bloomberg.
Liderii sindicali au de gând să îi informeze pe angajaţii de la 11 uzine din Germania despre stadiul negocierilor cu echipa managerială. Greva de luni marchează debutul unei săptămâni complicate pentru cel mai mare constructor european de automobile, care ar urma să dea miercuri publicităţii rezultatele pentru trimestrul al treilea, care potrivit majorităţii analiştilor vor arăta diminuarea vânzărilor şi a profitului.
Directorul general Oliver Blume a atras atenţia asupra costurilor ridicate la VW, principala marcă din portofoliul grupului, care are probleme pe fondul diminuării cererii în Europa şi intensificării concurenţei din partea grupului chinez BYD Co. Sindicaliştii susţin că muncitorii sunt cei care trebuie să plătească pentru greşelile echipei manageriale, printre care se numără tranziţia greşită la automobile electrice şi o politică de preţ greşită.
Echipa managerială „nu ne-a prezentat încă un concept coerent cu privire la cum intenţionează să ducă Volkswagen în viitor”, spune Daniela Cavallo, unul dintre liderii sindicali de la VW, într-un document intern consultat de Bloomberg. Cavallo a adăugat că şefii de la VW nu sunt dispuşi să scoată închiderile de uzine şi restructurările de personal de pe masa negocierilor.
Gigantul auto german a avut câteva săptămâni dificile după ce, la finele lunii septembrie, a lansat cel de-al doilea avertisment cu privire la profitul său din ultimele trei luni. În timp ce mărcile premium din portofoliul grupului, inclusiv Audi şi Porsche, au fost principala sursă de profit pentru grupul Volkswagen în ultimii ani, acum aceste mărci trec printr-o perioadă dificilă. Porsche AG a anunţat vineri că analizează reduceri de costuri şi revizuirea gamei de modele după ce încetinirea cererii pe piaţa din China i-a afectat profiturile.
Salarii mari, petrol, gaz, materii prime scumpe.. nu ai cum sa fi competitiv.. go woke get broke.. in schimb economia rusiei, duduie..
gaZul Rusesc moca, de altădată ?
Sau vânZările pe piața Rusească ?
măR😜g …
● guitZen von MarmitenBurg ●
„a lansat cel de-al doilea avertisment cu privire la profitul său din ultimele trei luni.”
V-a trebuit gaz si etrol sdump american in loc de resursele ieftine rusesti cu care ati prospserat zeci de ani?
Ce propuneti acuma, preturi mult mai mari ptr produsele voastre realizate cu energia mult mai scumpa ca in SUA si China ca sa plateasc europeanul fraier ptr politicile pro proespertiate americane.
Si propuneti sanctiuni vamale impotriva produselor chinezesti mai performante si mai ieftine ca sa va vndeti voi esecul politicio UE?! Cine va plati ptr asta? Cetateanul fraier pe care nimeni nu-l mai intreaba nimic in democratura elititsa proSUA. Sa va reamintesc ce a zis aia a voasta, Baerbock? Ca nu o intereseaza ce spun alegatorii ei (germani)?
astia s-au apucat sa fabrice numai SUV-uri…scumpe, mari care consuma mult si ocupa spatii mari de parcare…
nu mai e masina poporului…in plus le fac aiurea prin lume si calitatea a scazut…tinichelele ruginesc
dupa 10 ani nu mai gasesti piese de schimb decit la preturi astronomice…
model de viata chinezesc…numai ca foarte scump…
dupa Angela Merkel nemtii, Scholz, au stat capra in fata senilului de mos bideu si urmarile se vad !!!
Prețurile gazelor din Europa au crescut la cel mai ridicat nivel din ultimii ani, stabilind un nou record, deoarece întreruperile producției la un furnizor-cheie din Norvegia se adaugă îngrijorărilor pieței cu privire la tensiunile din Orientul Mijlociu. Ziarul ‘Financial Times’ relatează acest lucru.
Principalul punct de referință al gazelor din Europa, hub-ul de materii prime din Amsterdam Title Transfer Facility, a încheiat tranzacționarea cu o creștere a prețului de 3,6% la 430 de euro per mia de metri cubi – cea mai mare din decembrie anul trecut. Creșterea vine în ciuda nivelurilor neobișnuit de ridicate de stocare a gazelor din UE, care sunt aproape de capacitate, și subliniază sensibilitatea continuă a regiunii la întreruperile aprovizionării după abandonarea în mare parte a gazului rusesc.
‘Nervozitatea pieței se face simțită’ – scrie ‘FT’.
Prăbușirea furnizării de gaze din Norvegia a început marți, când compania energetică de stat Equinor a declarat că producția de gaz la una dintre platformele sale a încetat în urma unei alarme de fum la o centrală electrică. Acest eveniment a devenit un declanșator pentru creșterea cotațiilor, deoarece piața supraîncălzită reacționează la aproape orice amenințare în cel mai negativ mod.
Se știe că proștii mereu suferă..
Aici descoperiri medicinale noi nu se asteapta.. E cert..
Pe langa uzinele astea mai sunt multe alte sute de firme care au de suferit din cauza ca falimenteaza incet dar sigur VW.
Ce conteaza cu adevarat e ca sustinem ukranii pana cand nu vom putea merge la wc de foame!
Dezastrul economic a inceput lent inca din anii ’90 cind Magy Thatcher a inceput sa exporte industria europei in Asia,
contind pe planul utopic al economiei de servicii si comertului global liber.
Nu au inteles ce va veni din Asia si nu au acceptat ca pentru asta trebuie taxe de import la greu daca vrei sa-ti protejezi industria, securitatea energetica ieftina si profesionalismul autohton.
Ar mai fi salvarea cu taxele de import, dar si asta este prea tirziu, dezastrul social merge la vale.
Posibil cu un WW3 pentru reasezare.
Directorul general declara :”…costuri ridicate de producție la VW..”!
Este NORMAL să ai costuri ridicate de producție în Germania după ce au SABOTAT singuri conducta de gaze ieftine rusești Nord Stream 2,acum cumpără cu preț triplu gaze de la americani. Prostia se plătește scump !!.
Exact bre.. Nici un proiect nu mai e viabil cu actualele prețuri ale energiei.. Deci nu cei ce la vw sunt de vină de calculele ies la negativ.. Să meargă un pic la cei social liberali verzi din UE, sau chiar din germania.. Să vadă ca de fapt cine are de suferit in urma sancțiunilor contra rusiei. Nu cred că nu realizează.. Și nu sunt singurii in cauză..
Uzinele VW sunt conduse probabil de vreun manager roman școlit la Univ Ecologica.
Cum dreaq sa te angajezi sa produci , în curind , numai automobile electrice cind trendul s-a prăbușit ?
nici Germany nu mai este ce a fost , Lumea întreaga degenerează.
Lacomia e bine garnisita cu prostie. Intodeauna e asa! Oare nu lacomia a tulburat mintea Vestului si a SUA de au mutat, decenii la rand, tehnologiile in China si nu numaI!!! Oare in Estul Europei de ce americanii nu investesc si nu au investit nimic? La fel germanii, cu exceptia Ungariei? Acum China profita, concurand cu rezultate excelente Vestul pe piata mondiala. Cu tehnologii preluaate, aduse la ei de vestici si furate daca vreti, de chinezi! Inca si mai mult, ar trebuie vazut in ce masura marile corporatii miliare si aviatice din Vest, plus SUA dpdv al actionariatului, mai sunt detinute de vestici si nu de chinezi, poate ca si indieni?
Ha, ha! Nu-i bai că ș-așa nu li cumpără nime’ di cân’ i-o prins amiricanii cu ciuara vopsâtă! Cât îs di pruaste nu mai vorghim…
A ieșit mizeria de sub preș! Marele „capitalism” german e de fapt o mare minciună. Fără sprijin politic și gaz ieftin la discreție, se pare că nu sunt capabili de nimic.
Numitele crize economice, TOATE plănuite, sînt prilejuri de, printre altele, a da afară, a muta sau închide fabrici, a tăia sau a nu crește salarii, a schimba produse.
Am fost martor, în SUA și Canada, la numita criză 2007-2008. Șefii de sindicat, ce-s în pat cu capitaliștii, au fost de acord să dea afară după lozinca ultimul venit, primul plecat, tăieri de salarii. Au lovit în furnizori, majoritatea mici, plătindu-i în șase luni nu la trei ca pînă atunci. Mulți au trebuit să-nchidă.
Nivelul de trai al germanului de rînd, precum al europeanului și nord-americanului, trebuie scăzut. Am numit cumva rasa albă?
Când văd ce probleme apar în Rusia, mă bucură că fac parte din UE și că aleșii noștri dăștepăți au pus sancțiuni.
Cum, nu e despre Rusia articolul și despre cum agenții economici de acolo sunt în faliment? Ia stai puțin să mă uit la cifre… deci, în Rusia producția industrială (aug) a crescut cu 3,2% în timp ce în Germania e -2,7% (iulie Rusia creștea cu 3,3% în timp ce Germania scădea cu 5,6%)? Nu pot să cred – putinismul a atins banca aia numită mondială…
Stai că fondul a publicat previziunile de creștere și aici ne râdem de rusnaci: Rusia +3,6%, Germania 0%… of, putinism și la fond.
Putin e de vina!
Rusii si chinezii le dau la cap parlitilor kolectivisti din UE. Este uluitor ca berbecii nostri ce se vor presedinti vor tot cu Europa aflata in genunchi. Doar CALIN Georgescu vede un alt viitor Romaniei. Omul are si creier si pregatire pe masura.