Hunedoara: Îi doare la pedală

Primăria municipiului Hunedoara a început montarea primelor staţii de închiriate a bicicletelor (bike-sharing), achiziţionate cu fonduri europene. În oraş, vor fi 11 puncte ce vor găzdui peste 350 de biciclete (clasice) dotate cu dispozitive de monitorizare GPS, ce vor putea fi preluate din staţii cu ajutorul telefonului mobil (smartphone).

„Investiţia este prevăzută în cadrul proiectelor de modernizare a transportului (Coridorul Central, Coridorul de Vest şi Coridorul de Est) pentru care Primăria municipiului Hunedoara a obţinut o finanţare totală nerambursabilă în valoare de 30 de milioane de euro, prin Programul Operaţional Regional”, informează administraţia locală.

Pe lângă biciclete, finanţarea asigură şi cumpărarea a 20 de autobuze noi (hibrid) care urmează să ajungă la Hunedoara în toamna acestui an. De asemene, prin cele trei proiecte cu finanţare europeană, câştigate de Primărie, au fost deja modernizate mai multe zone din oraş (Sanitas, Cora, Scările de la Poliţie, strada Mureşului – parţial) şi se lucrează pentru
modernizarea altor zone importante (Gambrinus, Centrul Vechi, str. Maior Stângă, str. Castelului, scările de la Şcoala Generală nr.3).

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1

10 Comentarii

  1. De ce va deranjaza ca in Hunedoara, din fonduri europeni se achizitioneaza autobuze si biciclete. Intr-un fel e mai putina poluare, in orasele mai exista troleu si/sau tramvai si de 100 de ani…Oricum banii europeni nu pot fi folositi decat acolo unde sunt repartizati…este mai bine sa nu fi elaborat un plan pt atragerea acestei investitii? cu ”tatisme” nu ajungeti nicaieri…

  2. bicicletele sint bune doar pentru recreere. folosirea in alte scopuri este total ne-practica. oamenii au de obicei diverse bagaje pentru a fi transportate iar bicicletele trebuie parcate in siguranta in diverse locuri. in plus, folosirea bicicletelor in afara pistelor speciale (se presupune ca exista si nu sint ocupate) necesita calitati fizice dar si alte calitati pe care nu oricine le are. Facind o suma a problemelor concluzia este una: bicicletele sint doar pentru recreere si pe cit posibil nu in zone cu trafic de masini. nu cred ca undeva in tara bicicletele au avut succes….

  3. Hunedoara are pietonale
    Hunedoara o sa aibă biciclete de închiriat
    Dar Hunedoara nu are locuri de munca, nu sunt investiți în oraș care să creeze locuri de munca.
    Spațiile verzi din Hunedoara dispar încet și sigur, făcând loc betoanelor
    Hunedoara este un oraș sărac, îmbătrânit și plin de asistați social, șomeri și pensionari
    Aceasta este Hunedoara, un oraș fără viitor

  4. Hunedoara evolueaza extraordinar fata de alte orase mai mari. E un oras cu un potential turistic extraordinar care sper sa fie exploatat tot mai bine.
    Mandru ca sunt hunedorean.

  5. Un oras frumos,plin de verdeata dar fara locuri de munca si condus de interlopi,copii nu au nici un viitor in oras doar cei care fac parte din grupurile interlope, iar peoblema este ca primarul stia asta foarte bine.

  6. Ce fac tineri care au terminat liceul,ce oferta de locuri de munca au,ce investitori a adus primarul in ultimii 5 ani,asta ar trebui sa ne preocupe nu niste biciclete

  7. O hunedoara fara locuri de munca ajunsa ca vai de ea.Saracie. Se urmareste doar atragerea de fonduri pentru bugetul primariei insa nu sunt locuri de munca atat de necesare pentru ridicarea nivelului de trai al locuitorilor Hunedoarei.

  8. Prima bicicleta o voi închriria eu și mă voi plimba pe strada Pădurii că în 2 ore bicicleta este praf nea bobo, ești de acord cu mine ????

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.