Mortul e de vină? Încăierare în Poliție după tragedie!

IGPR transmite că mașina în care erau cei doi polițiști morți în urma accidentului din Brăila era din 2018 și avea revizia făcută în luna mai, spunând totodată că „este regretabil că unii reprezentanți ai organizațiilor sindicale aleg să folosească astfel de tragedii pentru a-și face imagine”.

Inspectoratul spune că cei doi agenți erau în serviciul de patrulare cu o mașină Dacia Logan din 2018, inscripționată și dotată cu rampă de avertizare optico – acustică.

„Urmare a apariției în spațiul public a unor informații eronate, referitore la tragicul accident rutier petrecut în cursul serii de ieri, pe raza comunei Ianca, din județul Brăila, în urma căruia doi polițiști și-au pierdut viața, pentru corecta informare a opiniei publice, facem următoarele precizări:

– Colegii se aflau în serviciul de patrulare, cu o autospecială de poliție Dacia Logan, an de fabricație 2018, inscripționată și dotată cu rampă de avertizare optico – acustică.

Autospeciala avea revizia efectuată în luna mai 2020, la reprezentanța producătorului din Brăila, iar inspecția tehnică periodică era valabilă până în luna octombrie 2021.

La data producerii accidentului, autoturismul avea un rulaj de aproximativ 64.000 de Km.

– Expertiza tehnică, precum și celelalte probe administrate în cadrul dosarului penal, vor stabili cauzele accidentului rutier.

Considerăm că este prematur ca unele persoane să-și exprime opiniile vis-a-vis de modul în care acesta s-a produs, mai ales dacă nu cunosc toate datele din anchetă.

– Este regretabil că unii reprezentanți ai organizațiilor sindicale, aleg să folosească astfel de tragedii pentru a-și face imagine, nefiind informați corect și propagând în spațiul public date eronate, de natură a denigra instituția.

Asigurăm cetățenii că, la finalul anchetei penale, vom transmite public concluziile acesteia”, a transmis miercuri IGPR.

Doi polițiști din Brăila au murit marți seară într-un accident rutier produs în Ianca, Brăila. Mașina în care se aflau cei doi a lovit un copac și a luat foc. Polițiștii n-au avut nicio șansă, au murit carbonizați.

După accident, sindicatul Europol a transmis că cei doi agenți se aflau la datorie, în serviciul de patrulare, pe raza localității Șutești: „Din primele informații, colegul nostru a pierdut controlul <autospecialei>, acele sicrie pe roți de care vă aminteam într-un articol anterior și s-a izbit de un copac, după care mașina a luat foc”.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

10 Comentarii

  1. Este posibil ca politia sa aiba dreptate. In urma cu mai multi ani, masina fostului fotbalist Gica Popescu, un Porsche nou nout a luat foc in timp ce era condusa de tatal acestuia ! Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei doi politisti.

  2. Banuiesc ca sindicatele vor Rolls Royce sau Lamborghini Aventador….

  3. E mai sigur un „cazan bulgăresc”, ca celebrul Wolkswagen Golf din 2005, pe motorină, decât dotările obișnuite ale poliției române, Loganuri sau ce-o
    fi sunt ele.

    Loganule o mașină departe de a străluci prin ceva deosebit, mai bine s-ar uita la Fordurile fabricate pe la Craiova pentru dotări MAI, poliție locală, jandarmi etc

  4. @Gore:Sa fim onesti(jud.Bacau): tatal lui Popescu a mers sute de kilometri cu frana trasa,ca asa a apucat el in ciobanime!
    Povestea de azi e mai degraba e poveste trista a unei iubiri neimpartasite ,presarate cu gelozie,cu momente de suferinta sufleteasca in care „Romeo 45″orbit de gelozie forteaza masina si o loveste intentionat de un copac!Se naste intrebarea legitima: la ce e necesara Politia Rurala?
    Pentru dobitocii din Sindicatul Politiei:Loganul ajunge si la 300.000 km,schimband doar consumabilele,(sa spuna taximetristii daca nu) tradatori de sindicalisti militieni

  5. Banditii din politie nu ne spun ca la volan era politista de doi lei fara permis auto! Huuo Despescu! Huuo Orban! Huuo Johanis! Niste handicapati ce scot pe banda rulanta politisti luati de pe strada fara permis auto! Huuo stat roman! Huuo stat mafiot roman ! Na, eu stiu ce spun- Petrov!

  6. Cine stie cu ce se ocupau cei doi in timp ce patrulau, incat individul de la volan a facut accidentul! Curba nu, polei nu, mazga nu, groapa in asfalt nu, nu urmareau pe nimeni, nu se grabeau la nicio inteventie… Ce motive a avut sa piarda ca un nanac controlul volanului?…..[Leo]

  7. Problema este alta, ce patrulare era ai daca viteza probabil foarte mare i-a bagat in copac? Cand patrulezi mergi incet pentru a vedea totul .

  8. eroismul militienilor este vestit= la 45 de ani la pensie cu minim 50.000.000lei pensie!
    comportamentul marlanesc REPETAT fata de oameni, a se vedea ispravile haidamacilor fata de ,,dusmani,, – sar cate 3-4 pe o persoana,se apara cu trompetele de servici din sindicate -de vina este cel batut ! velea ce se mai aude de cele de la Kaufland,Caracal ?
    daca Loganul fabricat in 2018 este numit ,,sicrie pe roti,, de un militian ciubucar ; cum se numesc fiarele vechi F16 luate la mana a-3-a ?

  9. . În același timp spune că nu se știe care a fost la volan. Vă închipuiți ce afirmație mai penibilă putea fi transmisă? Cum adică? E posibil, în gândirea cuiva, că cele două cadavre au schimbat locurile? Apoi polițistul este lăudat că era um coleg model, cu multă experiență, bla, bla, bla. În Regulamentul Circulației Rutiere se spune: „Reducerea vitezei până la evitarea accidentelor”. Mă întreb și întreb: polițiștii cu experiență nu,trebuie să respecte legea? Oare prezența apropiată a unei colege tinere la zăpăcit? Regretabil! Odihnească în pace!

  10. Cu scuzele de rigoare: Din cauze neînțelese, la comentariul anterior nu s-a imprimat partea de început și anume: .

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.