Intră în lucru 9 kilometri de autostradă

Lucrările pentru construcția sectorului de Autostradă Târgu Mureș – Ungheni au început. Utilajele antreprenorului acționează la decopertări. Sectorul face parte din Autostrada Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea.

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță că se pregătesc utilajele și a început aprovizionarea cu materiale în zona organizării de șantier.

Valoarea contractului semnat cu SC Strabag SRL este de peste 192 de milioane de lei lei fără TVA.

Contractul prevede execuția lucrărilor pentru un total de 9,2 km, respectiv Târgu Mureș – Ungheni – 4,5 km, plus un drum de legătură de 4,7 km.

Durata de realizare a acestui contract este de 18 luni iar perioada de garanție a lucrărilor este de 9 ani.

Lucrările pentru realizarea acestui sector de autostradă prevăd și construcția a 3 poduri și pasaje pe drumuri de legătură, 6 poduri și pasaje pe autostrada, precum și două noduri rutiere pentru conectarea autostrăzii la rețeaua de drumuri existentă.
Finanțarea proiectului este asigurată din fonduri europene nerambursabile.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

8 Comentarii

  1. 9 km ??? La „peste 192 de milioane de lei lei fără TVA” ??? Nu va e rusine, ba jigodiile dracu’, sa faceti astfel de anunturi de tot risul, care cred ca nici in Burkina Faso n-ar exista ?? Si sa veniti la taiatul panglicii la furaciuni ca in poza, la costume de mii de euro si in masini de lux, cit pensia pe o luna a mii de pensionari ? (ps : „fonduri europene nerambursabile” ? Mda … deci cub privirea complice a altor banditi, cei de la Bruxelles … deci iata, se intrevede deja, cum „va reconstrui” Romania Iohannis cu banii inhatati de curind …)

  2. Ca intre Turda si Sibiu sau Brasov unde s-a dus dracului soseaua?!

  3. Dați-i înainte cu a doua autostradă ce leagă direct, fiindcă nu era suficient prin Sebeș, Târgu Mureș și Cluj-Napoca de Ungaria. Că tot s-a văitat Victor Orban în discursu plin de minciuni ținut de Centenarul Trianonului la inaugurare unui monument cu o hartă a Ungariei care a existat din anul 1867 până la începutul anului 1919, adică 52 de ani ca are 4 Trianonuri (400 ani), că vremuri potrivnice ungurilor civilizatori ai Europei au facu ca Kolosvar să se cheme CLUJ. Și lasați pe președintele Iohannis să ne povestească precum Agamiță Dandanache ce efort a facut parcurgând distanța Pitești Craiova pe un drum național și nu pe o autostradă demnă de coloana prezidențială de mașini.

  4. Pe banii bucurestenilor, ungurii isi fac autostrada de la Tg Mures la Budapesta pentru a face naveta in conditii excelente. Ciotul asta de cativa kilometri se face in imprejurimi, deci tot pentru ei, autostrada Moldovei nu va fi facuta pe acolo. De ce nu au inceput-o de la Ungheni? Pentru legatura cu Europa trebuia construita o autostrada Bucuresti-Iasi si apoi spre nord legata cu autostrazile din Polonia.

  5. „ȘÎEU” și/ce mai fași /face ?
    SĂRACA MOLDOVĂ ! (Lamentare mioritică, evident !)

  6. Mai lungesc putin baietii cei 9 km si ajung la Sovata, dupa care stop.Stie Mandolina pentru cine lucreaza!

  7. semnat cu SC Strabag SRL este de peste 192 de milioane de lei lei fără TVA

  8. Redactia Cotidianu’ puneti mana pe cartea de geogra-varza! Nu este neam vorba de autostrada Moldova, care se va face cand i-or da dintii de lapte din nou lui Joiannis, cel votat de 2/3 din Rumanii cu stiinta de carte. Joiannis a semnat un decret fara finantare. Aici se face vorbire de autstrada Brasov – Tg Mures- Ludus Iernut – Cluj – Biharea,iar pe traseu intre Tg Mures si Iernut se afla localitatea Ungheni! Verificati ! Asa ca va sfatuiesc, ca unul din generatia expirata ce sunt,sa dati dovada de mai mult pregatire cand redactati stirile , chiar daca unii dintre voi sunt oameni de stiinta care-l voteaza pe KWJ , din simpatie.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.