Judecător: Scoateți, mă, limba română și istoria din școli!

„Scoateți, mă, limba română și istoria din școli! Definitiv!
Nu vă opriți la olimpiade, un mizilic.
Ce nevoie avem de ele?
Într-o țară plină de ”academicieni” analfabeți și doctori în hoție, ne încurcă de-a dreptul.“
Acesta este doar începutul unui text postat pe pagina sa de FB de judecătoarea Adriana Stoicescu, de la Timișoara. În încercarea de a trage un semnal de alarmă asupra situației din învățământul românesc, magistratul mai scrie:
E plină patria de ”expertiza” lor, întru prostirea poporului care se uită tâmp în gura intelectualilor, colegi ai Elenei Ceaușescu.
Ce nevoie avem de Tolstoi și Eminescu? Ardeți, naibii, cărțile, că ocupă loc și adună praf.
Dărâmați statuile și ridicați cârciumi, căci mațul nostru, stăpânul nostru.
Faceți din muzee hub uri gastronomice, pe bune! Nici dracul nu mai are nervi să viziteze niște vechituri în care sunt expuse chestii care nu țin de foame.
Și cum să te lauzi pe Instagram că ai vizitat un muzeu? Doar nu am înnebunit…
Despre biserici am stabilit: dărâmate, tată, rapid, că încurcă rău.
Scoateți de îndată istoria din școli!
Sclavul nu trebuie să își cunoască trecutul.
El trebuie să știe să silabisească numele firmei de transport care îl duce la cules de sparanghel și, eventual, să numere până la zece ca să nimerească autocarul.
În rest, veselie maximă, distracție super, sărbători magice, patru ore pe Valea Prahovei că ”asta-i România”.
Analfabetul funcțional va deveni istorie și vom lăcrima discret după el.
Prostul absolut, cu privire goală, dar fericit, îi ia locul, încet, dar sigur.
În timp ce alții ascultă Bach și Strauss, noi stăm cu ochii lipiți de un tv uriaș, privind cohortele de dame de prost gust unduindu-se desculțe pe ritmuri de manele.
Adorăm lanțul de aur gros de la gâtul unui rapsod cu banii lipiți de frunte și ne mândrim cu vocația noastră europeană, de executanți lași și fără coloană vertebrală, fără prea multe întrebări existențiale dar pricepuți la toate.
Distrugeți complet școala!
Dați-i lovitura de grație, nu o mai lălăiți!
Băgați la greu educație sexuală pentru cele 42 de genuri, că de educație sanitară nu e nevoie.
Învățați-i să procreeze precum amoeba, ca să nu fie nevoie să îi mai învățați să se spele pe dinți.
Chemați-o pe Greta să ne învețe să salvăm planeta și pițigoii în timp ce stăpânii se plimbă cu elicopterul pentru 30 de km.
Digitalizați, fraților, tot ce mișcă pentru ca funcția rinichilor să fie ajustată dintr-un buton, ca să nu mai fim nevoiți să ne deplasăm la privata turcească din fundul curții.
Nu, nu avem nevoie de cultură și nici de educație.
Ne suntem suficienți.
Și ne merităm soarta.
Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 205
Author

48 de Comentarii

  1. MENIREA SCOLII ROMANESTI este ACEEA de a INVATA … PROPRIA sa SPIRITUALITATE (istorie, geografie, religie, cultura) …
    MENIREA poporului ROMANESC este de a NU isi UITA … PROPRIA sa SPIRITUALITATE (istorie, geografie, religie, cultura) …

  2. Da bre. Corect,. Judecătorul știe, a realizat nivelul de educație și inutilitatea unor instituții ”de stat” păguboase..Iar de intrebi azi un elev, chiar student, de câte cărți a citit, fie ele și de beletristică, vei fi surprins,. Iar de ai nație academicieni șef cum e și ”istoricul” Pop,.care a scris mai multe cărți decît a citit, evident dai dreptate judecătorului.

  3. Lasa mormaiala vere ca si tu ai nevoie sa citesti, mult si bine. Esti deficitar, atat la forma cat si la continut. Degeaba pui diacritice unor tampenii crase, tot aia e.

  4. Total de acord cu d-na Judecator!In plus,propuneri viabile :
    1.Introducerea idisului, ca a doua limba,incepand cu clasa aIV-a
    2.Studiul Talmudului,cu examen scris si oral,cine nu trece se da de 50 de ori cu capul de Marele Zid chinezesc
    3.Studiul Holocaustului de la declaratia de razboi a Iudeei din 1933
    4.Studiul codului hanky al culorilor batistelor si cultura gay bear

    La treaba mason Cîmpeanu, cat mai sta Iohannis presedinte, promovati tot ce e mai antinational ca asta semneaza ca primarul!

  5. ÎNCOTRO TE ÎNDREPȚI, RROMÂNIKA?

    „Marţi, 4 ianuarie, a fost publicat în Monitorul Oficial Ordinul Ministerului Educaţiei pentru aprobarea criteriilor generale de acordare a burselor elevilor. „La nivelul ordinului, criteriile de acordare a bursei de merit sunt modificate, media necesară pentru a beneficia de bursa de merit fiind 9.5, în loc de 8.5, cum era anterior. Astfel, este tăiat numărul beneficiarilor de burse de merit, fiind afectaţi sute de mii de elevi din ţară”, spun asociaţiile de elevi. Conform calculelor făcute de aceştia, 730.000 de elevi din România rămân fără burse. „Probabil, în următorii 4 ani, 730.000 de tineri vor părăsi România, dezamăgiţi de eşecurile sistemului”, subliniază Asociaţia Elevilor din Constanţa.”

    sursa fragmentului citat: Adevărul online

  6. Iti sta in gat academicianul roman Ioan Aurel Pop, moghioro . Tu esti obisnuit cu trompete etrangere ! Bre moghioro !

  7. Tot respectul, doamna judecător. La ce mai servește Limba și Literatura Romana atat timp cât conducătorii noștri își folosesc limba doar pentru a le oferi plăceri globalistilor? Important e ca să studiem Holocaustul. Despre valorile, golgota celor care si-a pierdut viata sau tinerețea în închisorile comuniste și lupta pentru demnitate nationala ce rost are ca sa-i mai învățăm pe cei din tanara generației. Ei știu un singur lucru. Totul începe și se termina cu telefonul. Chiar și dragostea. Despre marile evenimente din istoria patriei nu are rost ca sa-i mai întrebi nici pe majoritatea profesorilor de specialitate, fiindcă rolul lor în scoli e acela de a promova globalismul și disprețul fata de România și trecutul ei.
    PS. Ieri fiica a întrebat un colectiv de elevi de 15-16 ani, dacă Cioran le spune ceva? S-au uitat mirati la ea. Unul a concluzionat: ce ne interesează pe noi morții. Noi suntem vii și reprezentam viitorul.

  8. Colonelul „Humoroid” a fost anterior demascat ca fiind „Ion Alatrinei”, seful garzii pretoriene a Generalului din Faget si
    dupa ultimul comentariu semnat „Friedrich”, datorita scaparii antisemite, se poate trage concluzia ca „Humoroidul” este si acest „Friedrich”, iar stiind din trecut ca „Alatrinei” e in acelasi timp „Friedrich” ecuatia e rezolvata, „Humoroid” nu e
    numai „rene/core”, ci si „Alatrinei/Friedrich”, robot defect orchestra al Securitatii ceausiste…
    Dar, „Friedrich” a sarit ca o vipera calcata pe coada cand l-am urecheat pe „Lica Samadau!”, ofuscat la randul lui ca l-am
    altoit in varianta „justinianus/c.g.” si pe cale de consecinta ii putem…contopi!

  9. Dar celelalte materii-matematica,chimia,educatia tehnologica,istoria holocaustului, educatia sexuala etc.-va fi voie sa fie predate in limba romana?as mai avea o intrebare :olimpiadele consacrate limbii”materne”(alta decat romana,ca aia nu mai e nici macar „materna”d p d v politic) se mai afla pe lista celor aprobate de minister ?

  10. PENSIILE speciale , sunt pensii de hot ! PT. CA ORICE LEU INCASAT IN PLUS PESTE PRINCIPIUL CONTRIBUTIVITATI , ESTE FURAT DIN BUZUNARUL CELORLATI CETATENI ROMANI SI AL COPIILOR LOR ! din acest punct de vedere MADAMA IN CAUZA ESTE O HOATA , NU POATEA OFERI LECTII DE CINSTE , DEMNITATE si patriotism !

  11. PS….ca m-am saturat de meditatii.Sa ramana „decât” sportul, muzica, desenul si …..religia…optional.

  12. O inteleg perfect pe dna.judecator,felicitari!
    Cred ca o inteleg atitia si atitia oameni care urmaresc spectacolul din invatamint si educatie, slaba pregatire, degringolada aproape.
    Lipsa de cultura frapeaza, desi este vitiorul nostru in joc.EU sper ca generatiile noastre tinere, vor alege ce este mai bine, nu manelismul,”smecheria”,dezinteresul fata de valori.Manualul de predare trebuie sa fie al STATULUI NATIONAL ROMAN,pt.ca el educa,invata viitorii cetateni.Istoria,geografia,Limba Romana trebuie sa fie unice,nu la dispozitia unor edituri dubioase etc.Ceva ne scapa, modul in care au jefuit inv.si educatia ,sobolanii progresisti si neomarxisti!Cred ca au un rol esential cadrele didactice constiente de misiunea lor , de la ele trebuie sa porneasca schimbarea si impotrivirea fata de merele putrede ! Ele nu trebuie sa permita amestecul, presiunea si diktatul globalistilor ,purtatori de ideologii,metode si „directive”otravite!Sa fie clar, UE nu are etributii in invatamint si cultura,cei care le introduc si promoveaza ,urmaresc deformarea tineretului.Iar cei care iau decizii ,sunt raspunzatori!Parlamentul ce face?Rusine! Curatenie in invatamint,cei cu diplome false,plagiatorii, unit.de inv”private”dubioase etc.eliminati din sistem si lipsiti de acreditare.

  13. Vă felicit pentru introducerea acestui admirabil ghid de bună conduuită a comentatorilor dar vă pun în vedere că aveți în pagină un comentariu – cel al userului charlie, de la ora 13.58, care încalcă cel puțin două din prevederile regulamentului:
    – conține un atac la persoana altui comentator, inexistent în această pagină,
    – nu se referă nici la conținutul articolului, nici la vreun aspect esențial din viața socială, care să intereseze societatea.
    Cotidianul, ar fi timpul să aplicați regulamentul cu draconică exigență, nu de alta dar după primul comentariu neregulamentar de obicei apar altele și altele și altele de acest gen, care căpușează și sufocă secțiunea de comentarii astfel încât unui cititor onest îi este foarte greu să mai urmărească firul dezbaterii.

  14. „Olimpiada de limba și literatura română lipsește de pe lista competițiilor școlare naționale, după cum scrie în listă. În schimb, în aria “Limbă și comunicare”, este prezentă OLAV – Olimpiada Națională de Lectură (Lectura ca abilitate de viață) pentru elevii de liceu, fără menționarea claselor de gimnaziu. Alături, mai sunt olimpiada de lingvistică, cea de neogreacă, de limbi clasice, de franceză, germană, rusă maternă, rusă modernă, concursurile “Arpino” și “Ovidianum”, olimpiada “Tinerii dezbat”. Se desfășoară Olimpiada Națională de Limbă Maghiară.”(Potrivit surselor EduPedu.ro);acuma,daca limba romana tot nu mai conteaza,nu mai comentez ortografia,cand/cum folosim majusculele etc.-e bine asa,de-a valma);Vorba lui Caragiale :”Sarmana limba romaneasca!”

  15. „Cine nu construieste scoli atunci cind trebuie, peste doar citiva ani va trebui sa construiasca puscarii” …

  16. Buna propunerea!
    Ce ne trebuie limba romana, istoria, matematica, fizica, chimia, biologia si alte marafeturi dintr-astea. Bagati Holocaustul si Educatia Sexuala. Astea sunt de actualitate.

  17. @Edelweiss – Ivory Tower Press Reviewer
    -Monitorul Oficial partea intai
    apare oficial si in lb. maghiara,
    „limba cailor” cum o numea eufemistic Vadim.

  18. Nu este nevoie să le scoată. Este suficient să fie golite de conținut. Dacă înlocuiești cuvintele autohtone cu suratele lor din alte părți ale lumii, obții același efect. Dacă în locul istoriei și culturii naționale introduci date din
    „istoria universală” a țărilor care trebe, nu este nevoie să scoți nici istoria. Matematica e pentru itiști iar chimia pentru bucătărese. S-a dus și vremea lui Alexandru Macedon sau Napoleon seria 3. Colonizarea urmează modele științifice iar când mintea intră la menopauză, digitalizarea se face cu degetul.

  19. Dura Lex Sed Lex ! asta-i valabila pentru popou- lime .. Pentru cei ce se zbenghiuie pe alte tarimuri „meta „vorba lui Zuckenberg , pot sa faca orice . sa aduca o natiune la rang deidioti. Idioti utili ,numai buni ca masa de manevra . Inceputul a fost facut de „televiziunle „de stiri , restul …. Exact ca la avalansa ,porneste un mic bulgare si distruge tot ce intilneste in cale . Luati aminte si ginditi . Ginditi ca nu faceti buba la creier . Eu inca mai cred ca : „Omul e o trestie ginditoare ! „

  20. regulamentul s-a facut ptr.protectia lui marga,sa nu-l critice cineva.

  21. Supărați rău de tot profesorii profesoriti de Johann.
    Care este problema dumneavoastră?
    Pă ăia cu școlile, wc în curte, etc, Nu mai merge „profesorilor”, aveți toate condițiile, vă plătim transport, vouchere,…
    Și copiii?
    Dă-ne nouă. Ipocrizie.

  22. Ma gandesc cu duiosie la generatia mea avida de cultura. Discutam intre colegi sa se introduca istoria artelor la materia Desen, istoria muzicii la materia Muzica. Ne doream o materie noua – istoria cinematografiei. Am invatat geologie, logica si, culmea, astronomie… Ce generatie am fost…visatori si plini de sperante. Ne strangeam la cafeneaua „La varice” si discutam ure in sir ce carti am mai citit, ce filme am vazut, la ce concerte am fost …pana si despre fizica nucleara sau Einstein discutam…Cand ma uit la generatia de azi mi se face frig….si simt un fel de desert de gheata culturala. Cine este vinovat? Oare nu suntem vinovati si noi parintii ca nu stim sa ne indrumam copiii? Dar oare putem sa ii indrumam? Ne-am trezit in familie cu un exceptional ITist, angajat la o multinationala, crescut intr-o familie cu un cult pentru cultura, ca a devemnit mare USRist…anticrestin….spre scocul parintilor… De fapta avem mai multe intrebari si atat de putine raspunsuri…

  23. @Fekete Tulipan : N-ar fi o idee rea…imi amintesc ca am vazut candva,tare demult,un interviu cu o fiica(sau nepoata) a lui A C Cuza (aflata in Argentina);dansa povestea ca inaintasul sau a nutrit cu adevarat o mare admiratie pentru evrei,atat de mare,incat a invatat idis(si nu numai)ca sa poata ceti in original vestitele scrieri care au stocat intelepciunea acestui popor stravechi;si,citindu-le in original…s-a schimbat total(cum stim)

  24. Dar nu prea supărați „onorații” profesorii din Poli, Asa, le convine, granturi de ani și ani în care au „îngropat” Politehnica! Granturi: sume „gratuite” pe care ți le dau cu condiția să spui ce vreau eu, conform proiectului meu.
    Și mai vor la fel!
    Timpu trece, etaje crește., noi cu drag muncim.

  25. Situația actuala din tara, din păcate, nu a fost „prevazuta” de nostradamus sau baba vanga.
    Va meritați soarta, viitorul și eșecul. Pentru ca voi îl doriți, voi, coaelor și maneliștilor, va complaceti în situația asta . Doar comentați, va plângeți și atât. Nu luați masuri adecvate. Vorba aia :” prosti sa fiți, noroc ca sUnteti”.

  26. Felicitări 10x doamnă
    Datorită gunoaielor din conducerea României din ’89 și pana în prezent ……

  27. @ dan,
    Hoopaaaa! dănuți draghe, nu pot să-mi expic altfel decât; în timp ce studiai istoria și genetica, ceva te deranja jos la parter, ai fugit pe balcon cu manualele sub subțioară, t-ai dezichibrat și ai căzut cu picioarele în sus. Asta ar explica schimbarea ta de optică de jos în sus.

  28. Este dramatic si stiti bine ca este dintr-o realitate care se va intampla, nu-mi amintesc numele filmului, decat ca totul era pustiit, cartile arse si unii recitau pasaje memorate din cartile distruse pt a nu uita. Acesta va fi viitorul pe care Zeii ni-l pregatesc, ziua in care nu vom mai avea nimic, decat o Terra distrusa in numele „facerii de bine” asa zisa filantropie mult trambitata, care inseamna ca unii au putut lua 99% din bogatii si din timp in timp ofera niste firimituri celor carora le-a luat totul. Numai ca restul, cei ”din urma” mai au o sansa:”sa adune comori in Cer” acolo unde filantropii nu vor ajunge niciodata.

  29. Dintr-un alt articol recent din cotidianul.ro:
    „Stabilirea unui contingent-record de imigranţi din state din afara UE care pot veni să lucreze din acest an (2022) în România: 100.000 de persoane, potrivit unui proiect de hotărâre de guvern publicat pe site-ul Ministerului Muncii. Faţă de anul 2021, nivelul contingentului din 2022 ar urma să fie dublu, după ce deja a crescut exponenţial în ultimii cinci ani, transmite Mediafax.
    Turcia, India, Bangladesh, Vietnam, Nepal sunt principalele ţări care au furnizat forţă de muncă pentru industria construcţiilor din România. Turcia, India, Bangladesh, Vietnam, Nepal sunt principale­le ţări care au furnizat forţă de mun­că pentru industria cons­trucţiilor din România”

    ASADAR … la un NUMAR actual de ASIATICI de 100.000 de persoane … VA TREBUI sa INVATAM si/sau ISTORIA acestor NATII ?
    Dar CUM 100.000 INSEAMNA mult mai MULT decat 3500 …
    ASADAR … CE VA TREBUI sa STUDIEM ( ASTAZI si in VIITOR) … ca/la materia … ISTORIA ROMANIEI ???
    Istoria khmerilor (100.000 de persoane ASTAZI) sau a evreilor (3500 ASTAZI) ???

  30. Pentru strainii care doresc obtinerea cetateniei romane e obligatoriu sustinerea sa treaca un test in care au de raspuns la intrebari referitoare la Istoria si Geografia Romaniei, Cultura si Civilizatia Romaniei si sa cunoasca Constitutia Romaniei si imnul national. In viitor, noii cetateni vor fi mai pregatiti la aceste materii decat romanii neaosi, proaspat absolventi ai scolilor nationale .

  31. Scoala istorica a lui CVE (MENTORII SAI !!!) de la CLUJ-NAPOCA ??? Exista asa ceva astazi (in era post „zoe fii barbat”). Sa citim in Engleza si maghiara si TRADUCEREA in limba ROMANEASCA:
    Constantin Daicoviciu was the main representative of the Daco-Romanian continuity theory that was actively promoted in Communist Romania as the accepted ethnogenesis theory of the Romanian nation. An 1978 public letter by anonymous Hungarian intellectuals claims that, in his political testament, Daicoviciu withdrew his theses, calling his theory (by the time adopted by the state in education) only hypothetical.
    Letter by anonymous Hungarian intellectuals ( 62 de stupizi) … in limba maghiara:
    A 62-ek levele: 62 romániai magyar értelmiségi levele román értelmiségiekhez, 1978. máj. 25.:
    Mi azt reméljük, hogy a józan ész előbb-utóbb felülkerekedik, és végül akadnak olyan román történészek, akik véget vetnek ennek a nacionalista tébolynak. Őszintén reméljük azt is, hogy Constantin Daicoviciu professzor politikai végrendelete nem süket fülekre talál, hogy legalábbis a legjobbak között akadnak, akik meghallják intelmét és tiltakozó szavát: „a dákoromán kontinuitás elmélete hipotetikus: politikai célok szolgálatába állítani – bűn!” A
    hipotetikus jelzőre senki sem figyelt, még kevésbé arra, hogy élete végén minden szellemi közösséget megtagadott tanítványaival. (…)

    TRADUCERE in LIMBA ROMANEASCA: CATE TICA.LOSIE la asa ZISII ISTORICI MAGHIARI de la Cluj-NAPOCA (pardon, Kolozsvár in limba lor PAASAREASCA !!!) .

    ACEASTA afirmatia a ta (CVE) despre C. Daicoviciu … ar TRADA originea ta APATRIDA in ROMANIA (de UIGUR de pe OBI)!
    DAR, pentru asta, trebuie sa ai, din punct de vedere GENETIC, o componenta N de cel putin 30% !!! Ai ASA CEVA tu CVE???
    Sau esti doar un STUPID ROman … NECUNOSCATOR si AMATOR … al ISTORIEI de pe TARAMUL ROMANESC !!!

  32. Felicitări pt.comentariu dna.judecator. Ar trebui să facem o revoluție la fel ca în Kazahstan că altfel nu starpim hoții ăștia.

  33. Dragi rooomani,ati uitat de lectiile de golf,de schi,de cum sa faca elevii naveta cu BMW-uri,si cum sa se comporte intr-un avion de lux inchiriat cu 11.500 Euro ora.Fiecare dintre ei are in rucsac pixul de Presedinte unde il va durea de grjile Tarii atunci cand va fi Cocotat.Post pandemia e la orizont,cu cat te apropii,cu atat se indeparteaza muntele de lapte si miere promis de echipa mea castigatoare.SoCatzule,Ma,Ciuca,Campene,Ciolacule,faceti-va ca lucrati.Maine e Vineri ? pa am plecat.

  34. Ce nu ati inteles,doamnelor , domnilor?! Statul ( sistemul) ne vrea, prosti ! Masa de manevra. Asa au primit ordin ” de sus” , ” conducatorii” ca incet, incet sa ne prosteasca , tampeasca , pe fondul unei letargii a poporului care din pacate , doarme in continuare.Daca nu ne trezim , atunci chiar ca ne meritam soarta.

  35. Bai Floare de Colt, inainte de 1990, cu 8.50 erai elev de mijloc! Ce atatea burse pentru farduri, rujuri, tigari si bautura? Media corecta pentru bursa de merit este 9,75 sau chiar mai mult! Iar din cei ramasi fara bursa, tot afara plecau, ca la soaranghel spalat la cur sau spalat masini, nu se cere excelenta! Pe aia destepti tare, ii atrag dupa ce se fac oameni, adica mari specialisti!

  36. Perfect expus, perfect adevarat. Numai ca exista o problema, cei la care face referire, sunt ei insisi analfabeti functionaali, n-au cum sa inteleaga textul asta. Sunt doar niste marionete, la propriu,” Prostul absolut, cu privire goală, dar fericit” asteapta comanda ,”vocația noastră europeană, de executanți lași și fără coloană vertebrală, fără prea multe întrebări existențiale „.

  37. Cineva a vorbit de kmeri. Am cautat. Face parte din istoria Cambogia. Cineva s-a gandit la ei vreodata? Eu recunosc NU m-am gandit.
    Atrocities

    In the Cambodian Civil War, Khmer Rouge insurgents reportedly committed atrocities during the war. These include the murder of civilians and POWs by slowly sawing off their heads a little more each day,[131] the destruction of Buddhist wats and the killing of monks,[132] attacks on refugee camps involving the deliberate murder of babies and bomb threats against foreign aid workers,[133] the abduction and assassination of journalists,[134] and the shelling of Phnom Penh for more than a year.[135] Journalist accounts stated that the Khmer Rouge shelling „tortured the capital almost continuously”, inflicting „random death and mutilation” on 2 million trapped civilians.[136]

    The Khmer Rouge forcibly evacuated the entire city after taking it, in what has been described as a death march: François Ponchaud wrote: „I shall never forget one cripple who had neither hands nor feet, writhing along the ground like a severed worm, or a weeping father carrying his ten-year-old daughter wrapped in a sheet tied around his neck like a sling, or the man with his foot dangling at the end of a leg to which it was attached by nothing but skin”;[137] John Swain recalled that the Khmer Rouge were „tipping out patients from the hospitals like garbage into the streets … In five years of war, this is the greatest caravan of human misery I have seen.”[138]
    din wikipedia

  38. Ma refeream, in mod pozitiv, la Imperiul Khmer (802 AD – 1431 AD).
    Desigur, in mod negativ, unii se pot gândi și la Holocaustul Khmer .

    Dar hai … ca în Istoria lumii … sa GANDIM … in primul rand … in mod POZITIV !

  39. Bursa acordată, este pentru MERIT, nu este bursă de „ajutor social”.

  40. Rar îți este dat să parcurgi cu atâta plăcere un articol în care un magistrat adevărat supune atenției probleme vitale ale societății noaste bolnăvicioase . Cu atâta acuratețe și la obiect nu oricine este capabil s-o facă. S-ar putea ca D-na JUDECĂTOR să fie chemată să dea explicații la CSM.A reușit să lovească în „elitele” tuturor straturilor societății noaste putegăioase. Toată considerația pentru D-stră Doamnă! Sunt convins că sunteți la fel de intransigentă și cu actul de justiție pe care-l înfăptuiti. De astfel de oameni are nevoie țara în oate instituțiile vitale cu putere de decizie,pentru a se însănătoși!

  41. Gandesc ca nu am lecturat tot articolul.Redacterea si expunerea nu sunt total inspirate Am intalnit magistrati cu un mod de exprimare facil Consider ca ideal ar fi sa merite mariri salariale profesorii cu rezultate si magistratii adevarati si.cinstiti Scuze pentru simplitatea exprimarii (consider ca ma aliniez modest la cele consemnate)

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.