Mandat de reținere pentru mecanic, după accidentul feroviar

Polițiștii de la transporturi au dispus reținerea pentru 24 de ore a mecanicului locomotivei trenului care a intrat în coliziune cu un alt tren în Fetești, anunță IPJ Ialomița.

La data de 30 iulie bărbatul va fi prezentat Parchetului de pe lângă Judecatoria Fetești, pentru luarea de măsuri legale.

În urma investigațiilor efectuate de către polițiștii de la transporturi, față de evenimentul feroviar produs în cursul nopții trecute, în stația CF Fetești, s-a concluzionat faptul că un tren de marfă aparținând unei societăți comerciale, ce avea în compunere 41 de vagoane încărcate cu fier vechi și care se deplasa pe relația Craiova – Constanța Port, a intrat în stația C.F. Fetești pe firul 2, intrând în coliziune cu un alt tren de marfă, staționat în stația C.F. Fetești la aceeași linie.

Totodată, din verificări a rezultat faptul că mecanicul locomotivei trenului care a intrat în coliziune cu cel de-al doilea tren, un bărbat, de 54 de ani, din Craiova, nu ar fi respectat timpul de odihnă prevăzut de OMT 256/2013, restricția de viteză de 30 de km/h la intrarea în stația C.F. Fetești și nici semnalul roșu de oprire dinaintea intrării în stație.

În urma testării alcooltest a mecanicului, a rezultat o alcoolemie de 0,40 mg/l alcool pur în aerul expirat.

Acestuia i-au fost recoltate probe de sânge, în vederea stabilirii alcoolemiei.

Față de bărbat, s-a dispus efectuarea în continuare a urmăririi penale, pentru săvârșirea infracțiunii de neîndeplinirea îndatoririlor de serviciu sau îndeplinirea lor defectuoasă, sub supravegherea procurorilor din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Fetești.

Prejudiciul cauzat urmează să fie stabilit.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

10 Comentarii

  1. Bine ca nu conducea un tren de calatori, atat se poate spune.

  2. Acum 30 ani pe locomotiva ereau 2 mecanici. Pentru ca daca unuia i se face rau, face infart al doilea preia conducerea. Doi oameni observa mai bine si obstacolele de pe sina.
    Asa ca MINISTRU LA PUSCARIE, a pus in pericol 2 locomotive si le-a facut praf si viata conductorilor. Daca trenul erea cu oameni sute de morti.
    Directorul Capusha care zicea ca locomotiva nu sare peste copac.
    Ba idiotule locomotiva de interventie are un vagon de mecanici cu macara dotati cu DRUJBA. In 10 minute taiau copacul in 5 bucati si il dau de pe sina. Se pare ca la CFR este o MAFIE MARE care fura banii dar sunt si idioti pe deasupra.
    Verificati-le averile, vilele puse pe numele copiilor lor.

  3. E un caz dar, cum ramane cu trenul care a ajubs in drobeta turnu severin dupa 24 ore de la mare? Doar sclavii sunt pedepsiti, nu si caposii numiti politic care sint obligati prin fisa postului sa administreze si coordoneze acea societate?

  4. “41 de vagoane încărcate cu fier vechi și care se deplasa pe relația Craiova – Constanța Port”. Pentru exportul de cherestea se mai iscă câte o furtună în pagarul de apă, dar despre fier vechi și alte metale nimic. Nu ne spuneți și a cui e afacerea??? Totuși fierul este averea acestei țări. Minereul a fost adus cu mineraliere românești tocmai din Australia transformat în oțel și înglobat în utilaje și laminate. Cum se permite exportarea metalelor. Sunt toate materiale strategice. Hunedoara și altele ca ea sunt rase de pe pămàntul României. Dar la o adică din fier vechi ușor faci puști, gloanțe, tunuri, motoare, transportoare blindate, masini și tancuri. DOMNUL Ministru al Armatei CIUCĂ se aude? De ce nu declarați tot metalul din România care se casează , fontă, fier, cupru, plumb, zinc etc… proprietatea armatei. Sunt atâtea unități militare goale unde se poate depozita selectat metalele proprietatea României. Și cum tot au ajuns paza unităților militare să facă parte din afacerea firmelor private de pază se poate lărgi afacerea cu aceste depozite. Pământul arabil al țării care nu a ajuns proprietatea străinilor nu-l exportăm? Sau vom afla că-l exportă când v-a deraia vreun tren?

  5. Nu cred nimic>Mecanicii care se urca pe locomotiva sunt testati de medic,inainte>In al doilea rand locomotivele vechi care circula ,sunt reparate in general cu piese si aparatura veche,de pe alte locomotive>Nu mai exista fabrici in tara care sa produca piese de schimb, si intrucat sunt cantitati mici nu se pot aproviziona din afara tarii, pentru ca nu sunt rentabile si nu sunt omologate.IN CFR s-a furat si se fura.De ce fostii angajatii,nu scriu ce se intampla acolo?Pericolul pandeste tot timpul, la tot pasul si vor fi catastrofe si mai mari .Pe operatorii privati,nu-i intereseaza decat banii ,nu siguranta cieculatiei?Sa ma contrazica cineva .

  6. La fel s-a privatizat flota.Intai s-au inchiriat cateva vapoare pe sume modice , la prieteni competenti.Bani de reparatii, ioc.Mergeam cu cerseala pe la vapoare rusesti pentru o bucata de furtun, o garnitura de cupru sau o mâna de silicagel.La sfarsit bateam pe la oficii cu lunile sa ne luam banii.CFR va urma calea NAVROMULUI

  7. Semnalam celor interesati ca, daca au terminat cu taierea combinatelor (unele din acestea nou-noute !), fier vechi se gaseste din belsug si in structura Palatului Cotroceni, a Parlamentului, etc …

  8. Adevaratii vionovati in liberatate, Acarul Paun in arest, ca asa e in johannism.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.