Ministere care contribuie la spălare de bani

1990 a însemnat căderea comunismului, iar 1991 a fost anul adoptării unei noi Constituții. Legislativ, România a devenit o altă țară. Instituțiile statului totalitar, printre care organizațiile obștești, sindicatele, organismele de represiune, au fost dizolvate direct-indirect.

Majoritatea organizațiilor de presupusă reprezentare a intereselor au fost, în principal, de supraveghere și manipulare, sucursale ale Securității statului comunist. Întreaga legislație a statului totalitar a fost concepută pentru constituirea statului criminal, inclusiv însemnele monocorde ale acestuia.

Organizațiile de propagandă și supraveghere au fost eliminate din circuitul public și juridic din primele momente ale căderii regimului, aceasta fiind consecința și sensul căderii comunismului. „Interesul public“ și „dreptul public“ totalitar au devenit noțiuni imposibil de regăsit în legislația actuală filtrată constituțional.

Însă România a continuat să funcționeze inerțial în baza unor aparențe de drept, perpetuarea fantomelor totalitarismului bântuind asemenea mineriadelor sau corupției endemice. Acest fapt a produs îmbogățirea ilegală a unor persoane, astăzi constituite în adevărate comandouri profesionale, politice sau economice. Atât de puternic a fost statul criminal comunist, încât multora nici acum nu le trece prin minte că toate structurile acestuia au sfârșit în 1989. De acest fapt a profitat și continuă să o facă noua cleptocrație, erijându-se în administrarea țării prin lideri corupți care au adus legislația în colaps constituțional. România este astăzi o țară în conflict cu propria Constituție, captivă unor aparențe de drept special, create având rețele de executanți în justiție și în clasa politică. Pensiile speciale, indemnizațiile uriașe, secretomania instituțională, blocajul justiției, iresponsabilitatea aparent legalizată a funcționarului public au directă legătură cu o teribilă confiscare a statului prin metode care au făcut din lege o sursă de destabilizare a ordinii publice.

Ministere care contribuie la spălare de bani – „Fantome juridice“

Acte administrative individuale, gen decret 267/1949, 266/1950 sau 267/1950, abrogate expres-indirect prin decretul 27/1990, au fost preluate de Ministerul Culturii și Identității Naționale și de unele instanțe drept legi în vigoare. Nedenunțarea acestor acte administrative se justifică prin faptul că lipsa de forță juridică a acestora era una evidentă, aparent lipsită de sens. Însă foste organizații obștești dizolvate au continuat să funcționeze neconstituite conform legilor 21/1924 sau OG 26/2000, fără acte constitutive, fără personalitate juridică sau adunări generale, situându-se deasupra legilor. Mai mult, grupuri ilegale s-au constituit într-o entitate sub numele ANUC, reușind să compromită justiția. Grupuri de persoane, reduse sub cifra 10, au mimat, cu ajutorul caselor de avocatură, organizarea legală, spre a administra în interes propriu bugete impresionante și indemnizații de merit obținute de la bugetul public. Afirmațiile acestor persoane privind legalitatea structurilor pe care chipurile le reprezintă au fost întărite, în unele împrejurări, de Ministerul Culturii și Identității Naționale și chiar de Ministerul Justiției, acestea repetând informările delirante ale unor avocați retribuiți cu cifre gangsterești, care, în condițiile date, reprezintă traficul la instanțe și cu persoane din sistem. Reprezentanții acestor fantome juridice au ales calea reprezentării prin avocați, pentru că de unii singuri ar fi fost imposibil să-și dovedească presupusa calitate a lor, dar și, în egală măsură, a entităților.

Ministere care contribuie la spălare de bani- Fapte foarte grave

Cele două ministere, al Justiției și Culturii, se văd prinse într-o mare fraudă adusă bugetului public și în evidentă spălare de bani. Aceste foste organizații obștești care nu sunt constituite legal și, ca atare, nu funcționează în baza legilor în vigoare reprezintă niște agenți comerciali ilegali care se declară ONG-uri, fără a putea face dovada că sunt așa ceva. Traficul de influență a cuprins cele două instituții ale statului, una fiind de-a dreptul decisivă pentru evoluția legalității în România, respectiv Ministerul Justiției. Aceste mașinării de spălat bani, autointitulate uniuni de creație, declară deja în spațiul public faptul că sunt de utilitate publică și de drept public, negând statul și ordinea publică actuală. La spălarea de bani și prejudicierea Fondului național de pensii, Ministerul Culturii și Identității Naționale, susținut de funcționari interesați direct sau ierarhic și din Ministerului Justiției, prinși în traficul de influență, se adaogă subminarea ordinii constituționale.

Neconstituirea legală este funcționare ilegală în formă dovedită. Când două instituții importante contribuie direct la spălarea de bani, asigurând protecție pe filieră politico-parlamentară, ocultă, mediul infracțional pare a conduce România. Decedatele decrete 267/1949, 266/1950 sau 251/1950 nu sunt doar literă moartă în dispozitivele legislative actuale, ci și un dramatic moment în istoria profesiilor din România. Ministerul Culturii și Identității Naționale și Ministerul Justiției să nu fi aflat că dispozitivele legislative ale României sunt cele sub spectrul Constituției actuale? Până la proba contrarie, avem toate probele că lucrurile stau exact așa.

Pentru că spălarea de bani și prejudicierea bugetului național sunt fapte de o gravitate absolută, Ministerul Justiției, prin intermediul Parchetului General, DNA și DIICOT, va trebui să dispună la nivelul tuturor judecătoriilor din București și din țară, la nivelul Registrului național al persoanelor juridice și ANAF, verificarea existenței actului constitutiv în formă autentică și a sentinței de acordare a personalității juridice.

Constituirea legală este o sintagmă de drept eludată de fenomenul spălării banilor și de atentatul la statul de drept.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 5

6 Comentarii

  1. Asta da stire si investigatie. Este clar ca ar trebui sa urmeze procese cu RECUPERAREA PREJUDICIILOR si aplicarea unor pedepse conform legilor.

  2. „Au continuat să funcționeze neconstituite conform legilor 21/1924 sau OG 26/2000, fără acte constitutive, fără personalitate juridică sau adunări generale, situându-se deasupra legilor.”
    |Acte administrative individuale, gen decret 267/1949, 266/1950 sau 267/1950, abrogate expres-indirect prin decretul 27/1990, au fost preluate de Ministerul Culturii și Identității Naționale și de unele instanțe drept legi în vigoare.”
    Coruptia Justitiei,a Min Just si Culturii,situarea in afara functionarii legale a ANUC si a 7 uniuni de „creatori” jaful si devalizarea nugetului public prin retributii de „merit”,jaful Fondului de pensii.
    P anume M.Lotreanu pretinde ca ANUC are forme legale,ca i s-a recunsocut personalitatea juridica in 1995.Poate, dar ea reprezinta 7 „uniuni”ilegale,si ”
    de douăzeci de ani de cooperare cu asocierea paneuropeană ECA, ANUC a organizat două conferinţe europene ale artiştilor la Bucureşti în 2004 şi la Sibiu în 2007″.
    O fi”paneuropeana”dar a eludat legile Romaniei si cu uniuni ilegale s-a „afiliat”la „paneuropenism”,de ce nu ia de acolo sume de merite si pensii si le ia din Romania?Ilegal, fraudulos ,in afara legii?
    Iohannis a si premiat cu cu Ordinul „Meritul Cultural” în grad de Ofițer la Gala Uniter probabil pe acel Caramitru care a lasat-o sa moara pe Aimee Iacobescu ce cerea subzistenta pt.medicamente fiind bolnava si pe care n-a trecut-o pe lista „laureatilor”!Probabil nu se saturase el inca si altii ce nici nu aveau ce cauta pe acea lista.
    Avocatii gangsteri, judecatorii nepregatiti,influentati de primii, M J si M C-„juristi si oameni d e cultura”?
    Exista oare in tara asta o „uniune a minerilor creatori””a taranilor creatori”ilegale care se infrupta sun lozinca antiromaneasca „paneuropenism”din sume exorbitante si pensiile platite excrocilor CE SFIDEAZA LEGEA–„creatori”fara corectitudine,cinste,onoare,respectul legii si al poporului roman?

  3. Ce legatura are calitatea de” creator” cu 50% din pensia curentă, a cuiva care este membru într-o asociatie? Cum își permite statul sa ofere acești bani, de unde? Ce părere are Curtea Constituționala de o asemenea mizerie? Parchetul General trebuie sa puna capăt acestei absurdități, sa constate ca nu exista uniuni legale, operațiunea fiind de o maxima simplitate. Am un vecin, cu funcție pe la guvern, ajuns scriitor. Nu stie nimeni de el, în ambele calități. Omul are o pensie frumușică la care i s-au adăugat doua salarii lunar.

  4. „Articol” de propaganda globalista. Cui ii pasa ca se fura? Legile au disparut prin grija PSD. Acum face fiecare ce vrea daca are angajate gorile care sa-l apere. Cine nu are, merge la bulau, ca sa se demosntreze lumii ca avem stat de drept. Ptiu!

  5. s-a omis să se spună că entitatile false se numeau: uniunea artistilor plastici, uniunea scriitorilor romani, registrul comertului, camera de comert, sindicatele, udmr, uniunea germanilor a lui Iohanis, etc…dar până la urmă se va constata că sunt societăţi civile şi nu asociaţii non profit şi totul se rezolvă…..

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.