Nicuşor Dan a anunţat că de luni circulă noile tramvaie pe linia 21. Până la finalul anului, spune primarul Capitalei, vor fi introduse 12 astfel de tramvaie.
„Începând de astăzi, noile tramvaie Imperio circulă şi pe linia 21”, a scris Nicuşor Dan, luni pe Facebook.
El a adăugat că pe această linie vor fi introduse treptat, până la finalul anului, 12 astfel de tramvaie, „pentru ca locuitorii cartierului Colentina să beneficieze de transport public modern”.
Idi ăsta ne lasa mostenire bo zz gorismele astea verzi 🙁
mai bune ereau turcismele!
Din verziturile astea, castiga si muncitorii din Arad si Romania, bai voluntari!
Firea pune cuie pe linie și unge șinele cu vaselina pe la capetele podurilor unde stă cu tel. pregătit de filmare…
ce bătaie de joc cu tramvaiele ăstea! a mers cineva cu ele să vadă dacă poate să stea jos pe scaun!?
pe cele pt o persoană se poate sta doar cu un picior atârnat, iar pe cele lipite câte 3 numai copiii au loc.
înțeleg să cumpărăm tramvaie produse la noi, dar asta e bătaie de joc!!
– salarii pentru muncitorii romani
– educatie pentru copiii romani
– 0 spaga pentru firaoglu turcita
Foarte bune. Mai cade un pantograf, mai o usa care se inchide cand se deschide sau se deschide cand se-nchide, senzori de siguranta la usi (ca sa nu te prinda ca-n menghina) cangi. Meserie!
Sunt mult prea luuuuungi. Inutil de lungi si din aceasta cauza si scumpe ! Doar 3(trei) segmente ar fi arhi suficiente. Cu exceptia liniei 41 si aceasta doar la orele de varf, restul, peste tot, circula goale ! Banii nostrii auncati inutil . Este o laudarosenie corecta a dlui Nicusor dar sa se uite si la banii cheltuiti degeaba.
a devenit intreaga Românie pt. bo zz gorii ce au invadat-o ”pas cu pas”.
Madam Firea prefera turcisme, dar, Nicusor Dan vad ca se aboneaza la chinezisme! Am inteles ca s-au comandat si 100 autobuze electrice chinezesti, asamblate pe la Ciorogarla sau, mai bine zis, reetichetate cu sigla BMC! Vai, si ce vor gastiga muncitorii romani de la Astra si BMC! Si statul se va umple de bani din impozite! Pai, daca se dorea cu adevarat sa se faca ceva serios, de ce nu se face o FABRICA de astfel de mijloace de transport! Si sa se fabrice sub licenta! A asambla niste kituri de provenienta chinezeasca intr-o hala nu inseamna sa produci! O sa mai vorbim peste cativa ani, cand o sa inceapa sa pice ca mustele, despre marile realizari ale lui Nicusor Dan! Si, asa, pentru atotstiutorii fara studii tehnice, care lauda productia ”romaneasca” a acestor vehicule, ii invit sa zaboveasca 5 minute pe Youtube, sa vada cum arata cu adevarat o fabrica moderna, chiar si din Turcia! Nu ne intra clar in cap ca, in afara de Mioveni si Craiova, in Romania nu se produce NIMIC pe partea de transporturi! Suntem cu secole in urma cu tehnica din domeniu si o sa ramanem tot asa pana nu se va gasi un investitor mare sa vina sa produca aici pe partea de mijloace de transport in comun! Asta e adevarul! In ziua de azi, daca nu ai in spate un producator puternic, esti zero pe piata! La Dacia s-a putut, nu se poate si pe partea de autobuze si tramvaie?
Clanul firea- pandele este istorie . Vom vedea ce este si cu gramezile de bani de la azilele groazei din voluntari , pe care le imprtea fratii Godei stapinilor lor . Sclavii clanului trebuie sa-si gaseasca alt stapin .
Este bine ca a introdus Tramvaie Noi pe Linia 21 ! Ca sa se duca Lumea la Europa !
Până la 21.09 același individ ce face nouă (!!!) comentarii. Ești dus cu tramvaiul băiatule și nu știi nimic de tramvaie. Ia și schimbă macazul la bilă.