Lumea online-ului este zguduită de un scandal care parcă se prefigura de ceva vreme. Opt dintre cei mai cunoscuți influenceri din România au promovat cu fasoane un produs inexistent, doar pentru că acesta era ambalat frumos și purta sigla Casei Regale.
Omul care a avut curajul să facă acest lucru în speranța că va dezvălui că influencerii din România au promovat și continuă să promoveze tot ce le trece prin cale, indiferent de impactul negativ pe care reclama lor îl poate avea asupra urmăritorilor care o văd, se numește Andrei Petroff.
După tăvălugul creat (videoul posta de el in care arată farsa pe îndelete a devenit viral), omul a ieșit la rampă cu explicații.
”Am publicat acum câteva zile un video pe canalul meu de Youtube în care arăt cum am păcălit o mână de influenceri să promoveze un produs inventat de mine, numit ‘brânza regelui’. În mai puțin de 48 de ore, video-ul s-a viralizat și a generat peste 100 de mii de vizualizări.
Adevărul pe care l-am constatat, și de la care a plecat această idee, e că influencerii din România au promovat și continuă să promoveze tot ce le trece prin cale, indiferent de impactul negativ pe care reclama lor îl poate avea asupra urmăritorilor care o văd. (…) Scopul nu a fost și nu este să îmi bat joc de niște oameni.
Le-am dat oportunitățile să se prindă că ce le-am trimis nu era un produs real, dacă ar fi căutat pe Google și-ar fi dat seama că șeful de cabinet nu apare nicăieri, că blazonul nu e cel real, că adresa de e-mail nu e una oficială, că brand-ul Curtea Regală a României nu există”, a declarat Andrei Petroff, la Antena Stars.
CINE intretine CINIC Fenomenuu’ „INFLUENCERILOR” ?
Special ALESI sa fie CareMaiDeCare mai Dobbitock, sa prinda la Restuu’ format din:
Dobbitocks NATIVI (In numar MIC in Natura UMANOIDA,
Dobbitocks FORMATI cu Insistenta, continuu orin Sabor=tarea SCOLII Autentice, Filme CRETINE de Actiune, Filme BUNE Tehnic, dar OTRAVITE subtil in Ideologia strecurata veninos in Masa de SARMANI ‘Telectual speaking>
DE CE SE face ASHACEVA ?
Aici este AICIuu’ …
SCOPuu’ !