Pasageri ai WizzAir au primit e-mailuri eronate

Mai mulți pasageri ai operatorului aerian Wizz Air au primit e-mailuri incorecte în care, dintr-o eroare tehnică, li se indică faptul că următorul lor zbor este întârziat, a anunțat, luni, compania care recomandă, în context, consultarea zborului direct pe pagina sa de internet.

‘Suntem conștienți de o problemă tehnică în urma căreia unii pasageri Wizz Air au primit e-mailuri incorecte, în care li se indică faptul că următorul lor zbor este întârziat. Putem confirma că, pentru majoritatea pasagerilor, aceste notificări au fost trimise dintr-o eroare. Dacă aveți programată o călătorie în zilele următoare, vă recomandăm să verificați situația zborului direct pe site-ul Wizz Air’, se arată într-un punct de vedere al operatorului aerian.

Wizz Air operează o flotă de 230 de aeronave Airbus A320 și A321. Compania este listată la Bursa de Valori din Londra.

Recomanda

2 Comentarii

  1. Ha, ha! Te nghiri? To’deuna ungurele o apelat la to’ feliu di trucur’ ieftine, duar-duar mai obtâne un avantaj necuvenit..,

  2. Ce e mai placut decit sa te dai jos din taxi la aeroport si sa vezi cum decoleaza lin avionul tau ! … Asa ca data viitoare veniti cu o saptamina inainte si dormiti, ca Tom Hanks, in aeroport !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.