Pericol la Piața Unirii

Începând de astăzi, 18 ianuarie a.c., circulația rutieră din zona Pieței Unirii va fi restricționată la intersecția dintre strada Halelor și Splaiul Independenței, precum și la intersecția bulevardelor Corneliu Coposu și I.C. Brătianu, anunță autoritățile sect. 4.

Măsura a fost implementată prin semnalizare cu balize în regim de urgență după ce, în urma vizitelor în teren efectuate de specialiști, în zonele mai sus menționate, au fost evidențiate tasări ale sistemului rutier aflat deasupra planșeului Unirii și a pasajului rutier Unirii.

În perioada imediat următoare, ambele zone în care au fost identificate tasările vor fi verificate de experți, care au misiunea de a afla care sunt cauzele ce au generat această situație, precum și de a găsi cele mai potrivite soluții pentru remedierea deficiențelor în cel mai scurt timp posibil.

Având în vedere situația mai sus prezentată precum și ultimele expertize tehnice efectuate anul trecut, care încadrează atât planșeul Unirii, cât și pasajul rutier Unirii, în starea tehnică IV- nesatisfăcător, Sectorul 4 al Municipiului București a solicitat Comisiei Tehnice de Circulație din cadrul Primăriei Municipiului București, restricționarea circulației rutiere în zona aferentă Pieței Unirii, a tuturor vehiculelor cu masa maximă autorizată mai mare de 3,5 tone, cu excepția mijloacelor de transport în comun și a celor de intervenție în situații de urgență.

Precizăm că Studiul de Fezabilitate pentru consolidarea/refacerea planșeului Unirii, respectiv a tavanului pasajului rutier Unirii a fost finalizat. În maximum 30 de zile, aceste lucrări vor fi incluse în cadrul unei proceduri de licitație publică, astfel încât momentul efectiv al începerii execuției să fie în a doua jumătate a anului 2024, așa cum a fost prognozat inițial. mai arată reprezentanții sectorului 4.

 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 1
Author

2 Comentarii

  1. Dacă aveți pasaj subteran în zonă, acum faceți un pasaj suprateran deasupra celui de dedesubt și gata!…

  2. Asta ar fi culmea-culmilor…mai acu’ cateva zile primarul care este pe Capitala se batea cu pumnul-n piept ca a semnat un studiu de fezabilitate ca sa nadeasca capatul de Tramvai 32(ce vine din Rahova) cu Tramvaiul 21 de la piata Sf Gheorghe(ce merge la Bucur Obor), asa, ca sa toace banii primariei si sa se zica despre el ca mai si gandeste si munceste !
    Sa socotim:
    -tramvaiul 32 are o cadenta de 2 sau 3 minute in ora de varf iar celalalt 8 sau 10 minute;
    -se obtureaza(cu semafoare) urmatoarele linii de autobuz ca sa treaca tramvaiele lu’ Nicusor:104,116,117,123,312,313 si 385 plus sirurile de kilometrice de automobilele;
    -si daca mai trec ‘in card’ doua sau trei tramvaie pe cocoasa planseului de la pasajul Unirii ales-bules ‘praf si pulbere’ de centrul Capitalei…cred ca asta se vr’a !
    Chiar nu este nimeni sa-l traga de maneca(macar intr-o emisiune Tv) de ce gandeste asa un om cu doctorat luat la Sorbona din Paris ?

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.