La aproape o lună de la protestul mascat al piloților de la TAROM, a avut loc ședința plenului Comisiei de Dialog Social din cadrul Ministerului Transporturilor.
Cu această ocazie, au ieșit la iveală o serie de aspecte care merită menționate astfel încât alte posibile mișcări de protest să aibă o explicație.
Sindicalist Tarom: domnul Grindeanu știe să arunce pisica
Mai multe surse cotidianul.ro susțin că, în timpul ședinței, s-a discutat despre mai multe aspecte printre care: cheltuielile cu personalul de la TAROM, participarea salariaților la profit, evidențiindu-se faptul că reducerea pierderilor a fost făcută aproape exclusiv de către salariați.
Un alt aspect demn de menționat, așa cum a fost el dezvăluit de sursele cotidianul, este acela că venitul mediu lunar pe salariat nu este corect făcut pentru că:
– este global realizat și nu pe categorii de personal
– ascunde veniturile în valută rezultate din diurnele externe
– ascunde veniturile în lei rezultate din diurnele interne
Ha, ha! Problema TAROM-ul’i, ca ș’ problema SNSPA-ul’i trăbă căutată la sediu’ partidelor, al parlametul’i ș’ guvernul’i… Restu-i can-can!
Vor disparea odata cu privatizarea,ca si cfr,ca si… Multe altele!
SANOTAJUL – mai este incriminat de Codul Penal romanesc ?
„Problemele” la Tarom vor dispărea când o cumpără o companie din Vestul „civilizat”. „Problema” Taromului este că e prea românească și regimul fanariot al vânzătorilor de țară de după ’89 lucrează cu zel să rămână în poziția de „frecventabili” pe la Bruxelles & co…
Nu ar trebui prezentate și veniturile realizate per familie ?
si cind se va „privatiza” ????? La calendele grecesti , stiind ca este societate de „familie” pe banii publici. acest TAROM DEFINESTE ECONOMIA DIN RO, ADICA TOTUL ESTE FALIT , INCEPIND CU CETATENII .