Propunerea României în chestiunea avioanelor anulate sau întârziate

Reprezentanții Ministerului Transporturilor vor cere în cadrul dezbaterii Comisiei Europene privind noile reguli referitoare la compensarea și asistența pasagerilor în cazul anulării sau întârzierii zborurilor comerciale ca toate companiile aeriene să desemneze un reprezentant pentru a gestiona relația cu pasagerii și autoritățile pe fiecare aeroport unde operează curse.

Această inițiativă devine crucială în contextul unei creșteri semnificative a turismului după perioada pandemică, când s-au înregistrat numeroase zboruri anulate sau întârziate pe aeroporturile europene, afectând și călătorii români, inclusiv cei de la aeroporturile locale, conform Profit.ro, care citează un document oficial.

Companii precum Wizz Air și TAROM au fost implicate în anulări și întârzieri de zboruri, iar documentul oficial al Ministerului Transporturilor evidențiază importanța ca fiecare transportator aerian să aibă un reprezentant permanent pentru a gestiona comunicarea cu pasagerii și autoritățile în aceste situații.

De asemenea, documentul menționează că Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului are capacitatea de a sancționa companiile aeriene, atât românești, cât și străine, în cazul nerespectării Regulamentului (CE) nr. 261/2004 pentru zborurile cu plecare din România.

Recomanda [votes_up id=777993]
Cosmin Pam Matei 5366 Articole
Author

3 Comentarii

  1. Ha, ha! Nu mai puati Ciordacu&Ciucă di grâja româniluor! S-o cam golit coșu’ cu promisiuni în veci neonorate ș-nciarcă a inventa altile noi… Votaci comasaț’ la “plașinte” ‘nainte, uăi!

  2. Dar, ce pastele mamii voastre ați făcut până acum de nu ați cerut să practicați această acțiune? Am scris despre asta și am pus întrebarea in 2017 când am fost în Cairo-Egipt și am văzut un supervizor elvețian care era în actiune, dar nu are legătură cu întârzierile sau anulările, ăștia aruncă o minciuna pe piata că sa scape de misiunea celor care ajung agenți supervizori in aeroport care, obligatoriu, se ocupa cu relația pasager/turist și autorități aeroportuare în caz că sunt prinși cu măgarii la control vama aeroport, să rezolve urgent problema pentru a nu pierde cursa turistul, nu are nicio legătură cu misiunea zboruri întârziate sau anulate! Sunt minciuni reale propagate cu bună știință de hoiturile din politica românească! E incredibil cu câtă ușurință se aruncă pe piata minciuni ordinare pe care nimeni nu are voie sa le creadă! Așa că, propunerea e buna dar fals interpretată și aruncata pe piata.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.