Rabla se pregăteşte de start

Programul Rabla va fi lansat foarte probabil la începutul lunii februarie şi va avea un buget mai mare decât cel de anul trecut, a spus, joi, într-o conferinţă de specialitate, Dan Vardie, preşedintele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).

„Oficial, APIA este implicată în aceste programe. Ministerul ascultă. Dovadă că o bună parte din lucrurile care se întâmplă vin de la noi, în directă discuţie. Adică nu e aşa ca o chestie, că s-a inventat. Şi noi ne ducem pregătiţi. Adică nu ne ducem acolo că hai să vedem ce o mai fi. Nu, ne ducem cu idei şi cu soluţii. Şi, de altfel, şi anul acesta din programul Rabla, care va fi lansat foarte probabil la începutul lunii februarie, veţi vedea că mare majoritate a punctelor să ştiţi că au amprentă APIA. În acest context, discuţia cu Ministerul este ca până la alegeri, pentru că nu putem avea din păcate în România o vizibilitate mai lungă de alegeri, aceste programe vor exista….Noi ne-am dus cu mai multe tipuri de scenarii. Pentru că ministrul ne-a rugat ‘Domnule, hai să explorăm diverse posibilităţi ale acestor programe’. Pentru că în funcţii de scenarii poţi să ai criteriul: 1 – mai multe maşini clasate, asta este fundamental, să scoţi rablele din piaţă, că nu facem asta de dragul prieteniei între popoare, o facem cu scopuri precise şi 2 – să dai acces la mulţi oameni la acest program”, a susţinut Vardie.

Potrivit acestuia, în acest an bugetul Rabla va fi mai mare decât cel din 2022, iar Rabla Plus va creşte mai mult decât Rabla clasic.

Şeful APIA a declarat că nu ar trebui să ne facem griji cu privire la alimentarea cu energie electrică a maşinilor în perspectiva anul 2035, dincolo de care nu se vor mai vinde decât maşini cu zero emisii.

„Nu cădeţi în plasa asta, nu o să fie nimeni şocat. De aceea facem ce aţi văzut azi. Vrem să arătăm oamenilor, guvernului ce urmează să se întâmple, cu ajutorul vostru, al presei. Dacă eşti tălâmb, tu Guvern, tâmpit, nu e cazul, şi vrei să faci nimic, da, o să fie un şoc în 2035. Dar eu nu cred că toate guvernele până în 2035 îşi propun să fie anti-dezvoltare, anti-români. Nu au cum să fie pentru că până la urmă şi ei îşi vor lua maşini electrice. Ei ce vor face cu maşinile acelea? Deci nu e niciun pericol, nu cădeţi în plasa ‘că dacă astăzi toată România ar fi electrificată, România nu ar avea resursă de energie’. Greşit. În primul rând că nu se poate aşa ceva. Asta este o manipulare, îmi cer scuze, ‘golănească’, pentru a servi nişte interese ale petroliştilor. Nu e niciun secret. Asta se face în Europa. Ştie toată lumea. Pute de la o poştă. Nu e cazul oameni buni”, a spus Dan Vardie.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

4 Comentarii

  1. Unde l-ați găsit pe prorocitorul Dan Vardie care știe cum va fi cu emisiile în anul 2035? Polonia a deschis în ultimii ani centrale electrice pe cărbune de două ori puterea instalată totală a României. Apare câte un isteric sau coloană a cincea gen Tánczos Barna cu program de desființare a României prin dependența energetică de străini. Cu mâncarea s-a realizat. Atât i-au băgat la închisoare pe cei ce produceau îngrășăminte, atât au trâmbițat pesta porcină pentru distrugerea fermelor de creștere a porcilor, atât au batjocorit prețul laptelui până am rămas să bem numai lapte din Ungaria, fiind cu mâncarea la mila străinilor. Ca și cu benzina, gazul metan, petrochimia, haine, încălțăminte, săpun, hârtie igienică. Da! mai avem: plagiatori în țară și imbecili din zori și până-n seară…

  2. Vardie e pe locul 95 în „RAPORT SRI.LISTA „NEACTUALIZATA”A MASONILOR DIN ROMANIA!”

  3. Totusi, cine sunt cei care au aprobat importurile de masini super rable? Cati beneficiaza de aceasta resursa uriasa financiar de apasa puternic pe afacere? De ce nu sunt anchetati si pedepsiti acesti infractori care au imbolnavit tara cu super rable masiv? Pentru ca, legislatia e cu dedicatie si favorabila?! Superb! Romania nu e in shengen dar are obligatia sa ramana cu vamile deschise pentru orice transport intracomunitar care se vrea fara controlat la vami! O fi bine, o fi rau, fiecare analizeaza si gandeste cum il duce mintea si capul.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.