
Nu au avut ei brașovenii aeroport până acum, dar și când îl deschid se lasă cu spectacol. La propriu. Trei zile va fi sărbătoare în orașul de sub Tâmpa și în apropiere din acest motiv.
Astfel, în 10 şi 11 iunie, braşovenii, dar nu numai ei, sunt aşteptaţi la „Zilele porţilor deschise la Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav”, un eveniment dedicat publicului larg, în care vor fi concerte, spectacole de lumini şi alte surprize. Apoi, în 15 iunie va fi inaugurarea oficială, cu primul zbor programat, la care vor participa oficialităţi locale. Pentru cele două evenimente, bugetul total este estimat la 1.031.816 lei, cu tot cu TVA, scriu jurnaliștii de la Bună ziua, Brașov!
Pe lista vedetelor care vor urca pe scenă fiind Ştefan Bănică Junior, trupele Zdob şi Zdub şi Headaway, Olivia Adams şi Raluk.
Citiți articolul integral pe Bună ziua, Brașov!
In sfarsit se deschide. Poligonul de la Cincu, aproape, aeroportul aproape, distanta scurta, drum si cale ferata relativ bune, toata lumea multumita. Nu mai trebuie sa vada toata tara convoaiele care nu trebuiesc vazute. Cat despre oras turistic le dorec celor incantati de asta sa traiasca si sa lucreze intr-un astfel de oras.
Nu sunt brașovean dar ma bucur ca se finalizeaza aeroportul.Motivele sunt simple și toți dorim sa aderam la o astfel de abordare la cheltuirea banilor tarii.Brașovul oras mare,PIB mare ,o istorie bogata si importanta pentru zona si Romania,zona turistica importanta a tarii iar orasul si zona aduc un aport mare la dezvoltarea României.Sunt multe orașe la nivelul tarii care au condiții asemănătoare dar la conducerea tarii nu primează necesitatea dezvoltării armonioase și nici susținerea dezvoltării zonelor defavorizate.Plecand de la acest subiect și particularizand putem spune ca Brașovul a fost marginalizat prin ne sustinerea Regiunii Brasov în detrimentul Sibiului,a Aeroportului,a construcției de autostrazi etc..Ori din acest domeniu fac parte- distribuția inechitabila din PIB și fonduri europene cu preponderenta de 80% către Ardeal în loc de Regat- autostrăzi,cai ferate,număr de facultăți și studenți,număr de spitale și medici,bani pentru ajutor de înființare societăți în Ardeal,deviație coridor europen auto nr.IV prin Deva și nu cunform hărților europene prin Caransebeș Craiova,Sofia,Atena și Craiova,București Constanța.Din aceeași perspectiva consider ca orașele Brăila și Galati sunt marginalizate.Programul PNRR prevede cu obstinație bani către Ardeal-metrou la Cluj,spitale fără număr la Cluj și Timișoara,autostrăzi,cai ferate duble electrificare ex.Cluj-Oradea în timp ce legătură cu sudul Balcanilor coridor important pentru noi și Europa Craiova-Calafat proiectat și propus nu beneficiaza.Deviere autostrada Cluj -Zalau-Oradea beneficiu oraș Zalău dar Autostrada Pitești Sibiu nu trece prin Vâlcea oraș mare ci trece prin munte ca sa ningă și sa fie greu de circulat.Sunt multe de spus 100000 studenți la Cluj prin comparatie mult intarziata construcție a autostrazii în Moldova.Când România nu este primita în spațiul liber european simt și cei care cheltuiesc banii tarii în mod segregatinist.
Aşteptăm Festivalul Tăierii Panglicilor Tricolore cu întâmpinarea Premierului General Savant Doctor Academician de un grup de şoimii patriei ca pe vremea lui Nicolae Ciucăşescu!