Ce le mai trece prin cap bancherilor pentru a atrage clienți tineri

Băncile elvețiene au început să creeze jocuri video pentru a atrage o nouă generație de clienți, scrie Reuters.

Fiecare instituție financiară încearcă să găsească modalități cât mai creative pentru a atrage tineri clienți, pe măsură ce averile trec de la o generație la alta. Sarcina este foarte dificilă pentru că tânăra generație, care a simțit din plin consecințele crizei economice, este puțin interesată de asemenea investiții. Un studiu realizat de Scratch/Viacom Media Networks care s-a întins pe trei ani de zile arată ca 71% dintre tineri ar merge mai degrabă la stomatolog decât să asculte ofertele băncilor.

Analiștii de la Yahoo nu sunt convinși că jocurile video vor atrage clienți, susținând ca este mai degrabă vorba despre un mod ridicol de a trata tinerii.

”A mai fost o inițiativă la începutul anilor 2000, un serviciu care se numea Stock Invaders și care semăna cu jocul Space invaders. Nu cred că va fi ceva care va face ca firmele sa castige sau să piardă”, spune Michael Santoli, un analist de la Yahoo.

Recurgerea la aceasta tactică, spune Santoli arată mai degrabă frustrarea băncilor, care nu sttiu cum sa mai atragă clienții. ”Clienții mai în vârstă nu vor nici măcar clipuri video pe site-urile băncii lor. Ei vor doar o coală albă, în timp ce tinerii nu răspund atât de bine la asta”.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.