S-au împlinit ieri doi ani de cînd tramvaiele Imperio au început să circule în București. De pe 10 decembrie 2022 și până acum, acestea au transportat 137 de milioane de călători și au parcurs peste 8.500.000 de kilometri.
Momentul a fost marcat și de primarul Nicușor Dan care a postat pe FB că „ Achiziționarea de mijloace de transport public noi (100 de tramvaie, 100 de troleibuze și 100 de autobuze electrice), înființarea benzilor unice și investițiile pe care le facem în reabilitarea liniilor de tramvai au dus la creșterea semnificativă a numărului de călători“. Edilul precizează că măsurile de modernizare a parcului auto STB vor continua și în 2025, astfel încât transportul public să aibă un impact major asupra mobilității urbane și în reducerea aglomerației din trafic.
Și STB a menționat introducerea acestor tramvaie în traficul bucureștean.
Acești doi ani reprezintă un moment de referință în modernizarea transportului public din București, prin investiții care au pus în valoare atât creația românească, cât și soluțiile moderne de mobilitate. Tramvaiele Imperio au stimulat utilizarea transportului public, oferind locuitorilor Capitalei condiții superioare de siguranță, confort și eficiență.
«Sărbătorim acest proiect inovator, care a stabilit noi standarde de excelență în transportul public din București. Tramvaiele Imperio au transformat mobilitatea urbană într-o experiență mai modernă, sigură și accesibilă pentru toți locuitorii Capitalei. Feedback-ul pozitiv din partea cetățenilor ne încurajează să continuăm să ridicăm standardele în acest domeniu» a declarat Daniel Istrate, directorul general al STB.
STB își exprimă recunoștința față de Primăria Municipiului Bucureşti, pentru sprijinul acordat în modernizarea infrastructurii urbane și pentru contribuția semnificativă la creșterea calității transportului public, prin achiziționarea a 300 de vehicule noi. De asemenea, aducem mulțumiri companiei Astra Vagoane, al cărei profesionalism și promptitudine în livrarea tramvaielor au avut un rol esențial în ridicarea standardelor de mobilitate urbană.
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.
Fii primul care comentează
Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.