Dezbaterile s-au finalizat. Mario Iorgulescu așteaptă sentinţa definitivă


Condamnat în primă instanţă la 15 ani şi opt luni de închisoare pentru omor şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului şi drogurilor, Mario Iorgulescu, fiul lui Gino Iorgulescu – preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, așteaptă sentinţa definitivă. Judecătorii de la Curtea de Apel Bucureşti au finalizat luni dezbaterile în dosarul aflat în faza de apel.

Accidentul auto a fost provocat în 2019 și s-a soldat cu moartea unui bărbat. La acest ultim termen de judecată, avocaţii familiei Iorgulescu au solicitat schimbarea încadrării juridice  din omor în ucidere din culpă. Cererea a fost respinsă de magistraţi.

Mario Iorgulescu se află internat într-o clinică privată din Italia.  Imediat după accident, părinţii săi l-au scos din ţară cu un avion privat. Acestal nu a fost audiat nici de procurori, nici de magistraţi, în timpul urmăririi penale sau desfăşurării procesului în instanţă.

În seara zilei de 8 septembrie 2019, Mario Iorgulescu participa la o petrecere dată de familia unei prietene în satul Gulia, comuna Tărtăşeşti, unde a consumat alcool. La un moment dat, află că fosta sa iubită, de care tocmai se despărţise, se afla într-un club din Parcul Herăstrău. Martorii povestesc că el s-a certat continuu la telefon cu fosta iubită, era nervos şi ţipa, însă i-a promis gazdei că nu se va urca la volan în starea în care se afla.

La terminarea petrecerii, în jurul orei 2,50, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, el s-a urcat în maşina sa, un Aston Martin model DBS, şi a plecat spre Capitală.

A intrat în Bucureşti prin Chitila, circulând cu viteze cuprinse între 140 km/h şi 164 km/h (momente surprinse de camerele video de pe traseu), în intersecţia dintre Şoseaua Chitilei şi strada Teodor Neagoe a pătruns pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h, după care a accelerat până la 162 km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I. Ulterior, a urcat cu maşina pe un scuar, apăsând la maximum pedala de acceleraţie, a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism condus de un bărbat, care a decedat pe loc.

Un martor al accidentului a povestit în instanţă scene oribile de la locul coliziunii, şoferul din cealaltă maşină fiind găsit aruncat pe jos.

La câteva zile după accident, Mario Iorgulescu a fost transferat de către familie în Italia, cu un avion privat, şi internat într-o clinică. A fost trimis în judecată, în lipsă, iar pe 10 februarie 2023, a fost condamnat de Tribunalul Bucureşti la 15 ani şi opt luni de închisoare pentru omor şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului şi drogurilor (cocaină).

Mario Iorgulescu avea discernământ în momentul producerii accidentului, nu a suferit şi nu suferă nici în prezent de afecţiuni psihice care să-l împiedice să fie transferat din Italia pentru a participa la procesul intentat de autorităţile române, se arată în decizia de condamnare. Judecătoarea Manuela Orzaţă de la Tribunalul Bucureşti  mai menţionează că dacă are afecţiuni medicale se poate trata  în sistemul penitenciar din ţara noastră.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 2

13 Comentarii

  1. @ Au mai fost și alți magistrați, că ăștia scriu prin articole îndeosebi de Manuela Orzață, ?

  2. Trebuie adus in tara si la bulau cu el.Ciolacule…ai ceva impotriva ?Abtineri…cumva ?

  3. Babacul, cel care i-a organizat fuga si care orchestreaza aceasta cumplita taraganare, ar trebui sa infude puscaria cot la cot cu odrasla criminala.

  4. @ Zic ăștia că de la Gulia la București nu l-a oprit niciun echipaj , deși era filmat și pe camere de la rutieră, ? De ce nu ar fi avut interese să îl oprească și să îi favorizeze încadrarea la omor , deci cu intenție și nu la ucidere din culpă, ?

  5. @ Parcă în articole mai vechi era și cu ,,favorizarea intenției” , ?

  6. & Deci, avea intenții nestăpânite de conducător auto violent , deși traseul ar fi fost supravegeat de angați la stat, ? Supraveghere ca pe stadion la rutieră, ,,paza veghează dar nu garantează”, ?

  7. În ce p.la mea de țară mai trăim și noi ? Acest biped ( nu se poate spune că este om ), înainte de a produce CRIMA , a fost avertizat ca în s t a r e a lui – băut, drogat – să nu conducă mașina. Cu toate asta s-a urcat la volanul mașinii – Aston Martin DBS ( cât costă o mașină de acest tip ? ) și A UCIS. Este CcRrIiMmIiNnAaLl. Măi șpăgarilor de la Curtea de Apel București, câți EURO ați primit de la tăticuțu Iorgulescu pentru a mai discuta despre O SITUAȚIA DATĂ/CLARĂ ?

  8. @ Unii zic că instituțiile publice nu au acționat pe traseu că funcționa invidia, ?

  9. @ Intituțiile publice acționând pentru ăla care a fost victimă probabil că nu îi interesa , că nu era un idivid important care să prezinte interes pentru ”elite” , ?

  10. Ce titlu.Nu asteapta nimic…poate sa-l mosteneasca pe …babacu.

  11. Asteapta sentinta definitiva ca sa poata decola spre tari de unde nu poate fi extradat.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.