A tăiat la jumătate promisiunile pentru autostrăzile noi

La finele anului trecut, ministrul interimar al Transporturilor, Rovana Plumb, prelua informațiile date de Narcis Neaga, directorul de atunci al Companiei de Autostrăzi (CNAIR), conform cărora în 2019 România va avea 180 noi kilometri de autostradă. Răzvan Cuc, venit în locul ei, a confirmat cele spuse de Neaga. O jumătate de an mai târziu, Cuc a tăiat la jumătate din promisiuni, după ce Neaga și-a dat demisia la cererea premierului Viorica Dăncilă. „Dumneavoastră, presa, tot timpul vreți sânge. Domnul Neaga nu a plătit cu funcția pentru 180 de kilometri, ci pentru proiectele care nu au fost lansate, și au fost ținute în sertar și nu au fost promovate. Pitești-Sibiu este un obiectiv important care putea fi relansat. Discuțiile vizavi de evaluările pe kilometri se fac cu directorul CNAIR și cu antreprenorii. Dacă mă luam după promisiunile antreprenorilor probabil că aș fi anunțat 140 de kilometri, dar, uitându-mă la ce se poate finaliza, de asta am venit și am anunțat 100 de kilometri. Dacă acești kilometri constat că nu evoluează, deși nu văd motivele, pentru că nu e niciun fel de barieră administrativă, e doar o problemă de mobilizare și atât! Dacă lucrurile nu vor evolua așa cum trebuie, cu siguranță nu aștept să mențin promisiuni deșarte și voi lua măsuri, așa cum trebuie, cu constructorii. În momentul de față acești 100 de kilometri sunt tangibili pentru a fi dați în trafic. Vor fi dați în trafic, mare atenție, nu recepția finală. Eu vă întreb un lucru: dacă de acum înainte trei luni de zile plouă în continuu, ce pot să fac eu? Să-i cer lui Dumnezeu să își pună mandatul pe masă?!”, a declarat Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor.

Duminică, ministrul Cuc a spus că estimările anterioare au fost prostii și că se vor deschide 100 km de autostradă. „În acest an vor fi daţi în trafic circa 100 de kilometri de autostradă, dintre care primii 45 în următoarele două săptămâni, a declarat luni ministrul Transporturilor Răzvan Cuc”, la TVR 1. Ministrul spune că cei 180 de kilometri anunţaţi într-o primă fază erau estimarea fostului director de la CNAIR Narcis Neaga, iar alte estimări care au circulat în spaţiul public, care anticipau 62 sau 98 de kilometri au fost făcute „din birou”, de funţionari care nu au fost pe şantiere.

Specialiștii de la Asociația Pro Infrastructura au fost pe șantiere de unde tot postează imagini și filme. Pro Infrastructura spune că, de fapt în 2019 pot fi inaugurați cu siguranță doar 43 km, adică loturile 3 și 4 ale Autostrăzii A1 Lugoj-Deva (între Holdea și Șoimuș). Sectorul de 17,9 km din Autostrada Transilvania (A3), dintre Iernut și Chețani, ProInfrastructură declară că „are doar șanse teoretice să fie deschis până la sfârșitul lui 2019 din cauza problemelor financiare ale constructorului (Astaldi) și birocrației nerezolvate”.

Recomanda
Cosmin Pam Matei 5221 Articole
Author

5 Comentarii

  1. Poate sa le taie pe toate, ma indoiesc eu ca vreun om normal la cap a crezut minciunile acestor impostori, care de la castigarea alegerilor in 2016 cu acel Program de guvernare, PLIN de minciuni si promisiuni fanteziste, au facut FIX #NIMIC!!!

  2. ar fi bine sa schimbati putin din „fara…” pt ca tot in popor este o vorba „nu-i vinovat cel care cerere ci acela care da”, mai bine v-ati gandi sa fie cat mai putini complexati in functii si mai multi dornici sa faca un lucru bun, nu mai vorbiti de anumite persoane pt ca le ingreunati situatia, romanii si-au pierdut credinta crestina si se hranesc din plin cu ura, invidie si lacomie si-au pierdut Dumnezeul asa ca, nu acuzand alte neamuri veti aduce Romania pe fagasul cel bun ci sperand ca poporul se va trezi la adevaratele valori crestine, iubire, fara minciuna, fara ura, fara a ravni la bunul altuia, numai ca politica se bazeaza pe cuvinte/”adevaruri” care ”trezesc emotii puternice”(citat din presedinte). Adica folosirea efectului de turma. Este trist ca unii oameni nu pot fi oameni si devin entitati controlabile…

  3. Acest cuib de talhari trebuie inchisa , ars tot mobilierul deratizat bine impotriva sobolanului de companie si adusi ingineri noi si personal muncitor , care sa construiasca drumuri nu metode de furt si spalare de bani prin pAradisuri olandeze , cipriote, englezesti etca banilor pentru drumuri . Divizia de drumuri va trebui sa aibe propria societate de constructii rutiere iar procentul dintre personalul TESA si personalul muncitor trebuie sa fie de 1la 10 si nu inver.
    Este curios ca sfanta Keovecsi nu a dat iama in altarul coruptiei si sa multumit cu rolul de scuipatoare in san , si cruci pe marginea drumurilor . Daca un procuror chiar doreste sa vada cum se fura putinele fonduri europene alocate romanilor pentru drumuri , poate vedea unde merg banii si stabilii exact care dintre serviciile externe ne fura mai mult si in ce proportii .

  4. Intr-o tara normala, neocupata de alogeni, de fortele oculte iudeomasonice, in momentul actual, va fi necesare urmatoarele schimbari politice :

    1)Viorica Dancila presedinte !

    2)Eliberarea/gratierea lui Liviu Dragnea din inchisoarea politica !

    3)Liviu Dragnea prim-ministru !

    4)alogenii, tradatorii si vanzatorii de neam, cozile de topor la inchisoare pe viata !

    Dar, cum noi, poporul asuprit umilit si jefuit de straini, de corporatiile si multinationalele occidentale, ne vom lasa inselati in continuare cu „valori” si „civilizatie” occidentala, strainii care au ocupat institutiile statului ca lupii la oi, nu vor lasa sa se intample o asa normalitate, si vom avea de „ales” tot dintre ei(„ajutati” de tastatura sistemului lor digital informatic) : dintre un ungur si un neamt ! Iata anormalitatea !

  5. Cuc,ne-am lamurit cu voi!Nici cloaca aia de securisti si masoni de la CNAIR nici in Minister,habar nu aveti ,vai de mama voastra,mergeti cu autostrazile ca pisatul boului!Va tine Romania pe banii publici de pomana,batutilor de D-zeu!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.