Altă veste bună de Crăciun

Spre disperarea întreglui clan Gabriela Firea- Florin Pandele și a înaintașilor strecurați în Primăria Capitalei, tramvaiele Imperio funcționează fără probleme.

Iar la Arad, miercuri, joi și vineri, pe ultima sută de metri înainte de Sărbătoarea Crăciunului, cînd am descins în hala de montaj de la Fabrica Astra Vagoane Clători, am dat de cîteva echipe de montaj pe unitățile aflate în diverse stadii de finisare.

Am vrut să vedem ce ascunde scandalul tramvielor și n-am găsit decît sute de oameni la muncă. Se pare că se ascund mai multe necunoscute la Gabriela Firea și în dosarul tucilor.

La Arad, în hala mare de la Astra Vagoane Călători, vineri dimineața, 50 de tramvaie în diverse stadii de asamblare și finisare așteptau completările și transferul spre Capitală. Neprofesionit într-ale imagini, am surprins cîteva secvețe cu un telefon.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda 20

18 Comentarii

  1. Asteapta Nenea sa vedem cum urca dealul catre stadionul Steaua cand tramvaiul asta va fi plin cu microbisti.Apoi sa comentam,ca la aspectul fortei motorului din dotare s-a referit Firea ca nu ar fi el corespunzator,probabil ea fiind singurul tovaras care si-a adus aminte ca Bucurestiul are si niste shine de tramvai in panta,iar hardughia este si ea cam mare,acum pe bune.In rest prefer si eu ce este romanesc,chiar daca in ziua de azi este cam rara intelighentia pe aici.

  2. Firea Sarmancur avea intentia sa aduca in premiera mondiala in Bucuresti tramvaie turcesti trase de cai pentru a diversifica transportul eco din Capitala (biciclete,trotinete,cai verzi pe pereti,etc )
    Fereasca D-zeu sa se abata asta iar la Primarie

  3. Si e chiar si frumoase!
    Sincer nu inteleg de ce nu se da o lege de prioritizare a achizitiilor din industria autohtona, ptr ca toate Firele si Pandelii sa nu mai poata smenari cu turcii si alti escroci straini. Sa smenareasca doar cu escrocii romani.

  4. Unde te-ai ascuns? Ai „luminat noaptea minții”! Confuzie mare :câmpie /București = tot una, (dealuri/pante=nix-pix), pentru cei care nu ” au dat bacu'”, la geografie/geometrie/Geo Bogza!!!!! P. S. Crăciun fericit ție și familiei tale!

  5. Ba baiatule, ce au motoarele ? Ce afirma fi rea, nu are legatura cu realitatea. Alea turcesti aveau motoare de 60 kw fata de 100 kw astra. Deci care e problema???

  6. sint excelente tramvaiele. Votez cu Firea numai sa-l vad dus pe plicusor si mafiotii lui care au facut praf Bucurestiul dar tramvaiele astea chiar sint excelente. Zece clase peste tramvaiele turcesti

  7. Oau, ce veste nemaipomenită de Crăciun, credeam că anunțați încheierea războiului din ucraina. Că doar continuați obsesia cu tramvaiele și lupta cu firea, puteați să vă abtineți, nu faceți decât să o agitați inutil pe @doina sârmă-n rât.

  8. Cam devreme sa ne bucuram de tramvaiele frumos vopsite, asteptam sa circule non-stop pe sinele obosite bucurestene. Si, sa-si faca loc de oprire in statiile supra aglomerate ale Capitalei. Mai lovim nemotivat in Firea-Pandele, peste 6 luni de circulatie cu tramvaiele frumos vopsite.

  9. Una ca nu sunt romanesti. In afara de forta de munca. Banii merg la nemtii de la Siemens si chinezi, la patron si o parte la buget. Chestii de nuanta. Istanbulul este cat Romania si chiar merg tramvaiele alea turcesti pe acolo. Turcii sunt carausii Europei si fac ei si multe turcisme dar la transporturi sunt tari. Greseala romaneasca este ura. Ura impotriva Firei face ca sa dam aiurea in turci cand pe noi ar trebui sa ne intereseze altceva. Nea Cornele toate masinile in fabrica sunt frumoase. Ieri am vazut o mazda nou nouta luand foc in mers. E mazda masina proasta? E mazda pe mana cu Firea? Eu chiar nu inteleg ce este in capul concetatenilor mei. Din 32 de ani doar 8 urbea asta a fost condusa de psd in rest de tot felul de chiparosi de dreapta. Si orasul este muci.

  10. Ce ai cu Firea este treaba ta,in rest trebuie să fii echidistant, să-i ții partea lui Nicușor este de noaptea…

  11. Nistorescu este partinitor … tine partea industriei romanesti ! Postacii pesdisti de mai sua ( ha-ha , nelu , xyz , si alti turci ) , nu stiu ce este asta … ei sunt cu vinzarea industriei romanesti , cu comisioanele aferente . Asa au vindut toata Romania … dar va veni si vremea rasplatii , nu se poate altfel !

  12. Desi votez cu astra sunt convins ca firea executa niste ordine.
    In siajul relatiilor de decenii ale lui ponta cu istanbulul.
    Exista o factiune securista sie care incearca structurarea unor relatii regionale, nu ca alternativa ci ca echilibru fata de vest.
    Am mai spus-o, fara o rusie prabusita in anii 90, nu intram in ue in genunchi.
    Turcia e un pol de putere si economiile noastre erau (din pacate NU MAI SUNT, A AVUT DNA UL GRIJA) pe acelasi palier.
    Altfel spus contractul cu turcii era o parghie intr-un algoritm geostrategic mai larg.

  13. nu repet ceea ce mi-ai cenzurat, prefer sa te injur in gand.

  14. Firea: o (editat) mafioata…Nicusor Dan: un autist mafiot..ce vina au bucurestenii? Pe unde mai e Justitia?

  15. Ma bucur ca in sfarsit tramvaiele Siemens, montate
    la Arad, au primit verde la Bucuresti. Cum sa compari tehnica germana cu cea turceasca? Deci, chiar daca mecanica si tractiunea sunt de la Siemens, munca e romaneasca. E un prim pas important, ca sa nu mai luam totul de-a gata, de la altii. Bravo, ASTRA si la mai mare.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.