Atenție, șoferi: Podul peste Dunăre – închis circulației pe timpul nopții

Foto: Facebook, Pod Suspendat Braila

Circulaţia pe podul suspendat peste Dunăre de la Brăila se va închide în timpul nopţii, de luni până vineri, pentru finalizarea lucrărilor auxiliare. Anunțul a fost făcut vineri, 7 iulie, de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

„Pentru finalizarea lucrărilor auxiliare la podul suspendat, în perioada 17 iulie – 30 noiembrie se va închide traficul pe timpul nopţii, de luni până vineri, inclusiv, în intervalul orar 21:00 – 6:00, exceptând zilele de sărbători legale. Astfel, circulaţia rutieră pe pasaj va fi permisă de sâmbătă, ora 06:00, până luni, ora 21:00”, se arată într-un comunicat al CNAIR.

În perioada închiderii circulaţiei pe timpul nopţii, traficul rutier va fi permis doar prin sensurile giratorii amenajate la intersecţiile cu DJ 221B Vădeni (km 1+180) şi cu DN 22B (km 4+530) şi deviat pe DN 22 către trecere BAC Smârdan – Brăila.

Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila – cel mai mare pod suspendat construit vreodată în România, al treilea ca dimensiune din Europa şi ultimul pod peste Dunăre înainte de vărsarea în Marea Neagră – a fost inaugurat joi, 6 iulie. La ceremonie au participat, printre alţii, preşedintele Klaus Iohannis, preşedintele Senatului, Nicolae Ciucă, premierul Marcel Ciolacu, şi ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Sorin Grindeanu, şi comisarul european pentru transporturi, Adina Vălean.

Valoarea iniţială a proiectului a fost de 1,996 miliarde de lei, fără TVA, fonduri externe nerambursabile, iar constructorul este Asocierea Astaldi S.P.A. – IHI Infrastructure System Co. Ltd.

Circulaţia pe pod a fost deschisă oficial joi, în jurul orei 15:30.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

6 Comentarii

  1. Unii afirma ca podul ar fi facut de japonezi. Doar partea de cabluri apartine constructorului japonez. Sefii au fost
    straini, dar grosul lucrarilor au fost efectuate de romanii din zona: harnici si priceputi. Nu se stie daca Tudose a fost un vizionar, dar marele pod va avea un rol important in marile rute ale viitorului care se prefigureaza cu claritate.Turcia si Rusia vor construi autostrada inelara din jurul Marii Negre iar podul va fi parte a acestei autostrazi cu conectii spre tarile bogate in resurse si care vor avea cea mai mare dezvoltare economica din viitorii ani.

  2. „Circulaţia pe podul suspendat peste Dunăre de la Brăila se va închide în timpul nopţii, de luni până vineri, pentru finalizarea lucrărilor auxiliare.” Dupa aceasta vor incepe lucrarile de reparatii.

  3. România a intrat în zona de zi lumină…aeroportul din Brașov funcționează numai ziua, circulația pe pod numai ziua!…
    S-a trecut din noaptea ca hoții, la ziua că proștii…

  4. Se va mai face si in noiembrie o inaugurare. Ca asa este in Romanica!

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.