Când vor apărea curse regulate pe Aeroportul Bucureşti Băneasa

Aeroportul Internaţional Bucureşti Băneasa – Aurel Vlaicu este deschis, poate fi operat şi ne aşteptăm ca din luna martie 2023 să apară cursele regulate, a declarat, pentru AGERPRES, purtătorul de cuvânt al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti, Valentin Iordache.

„Încă nu sunt încheiate contracte pentru operarea de curse regulate pe Aeroportul Băneasa. Ne aşteptăm ca acestea să înceapă la începutul anului viitor, cel mai probabil în ianuarie, dar asta nu înseamnă că aeroportul nu poate fi folosit aşa cum a funcţionat şi anul trecut pe perioada EURO 2020. Vom avea şi anul acesta – chiar săptămâna viitoare aşteptăm o serie de curse charter cu suporteri, o echipă de fotbal, care vor trece prin terminalul aeroportului Băneasa. Deci, aeroportul este practic deschis, poate fi operat şi aşteptăm acum ca şi companiile să înceapă operarea de curse regulate”, a spus Iordache.

În opinia sa, cel mai probabil cursele regulate pe Aeroportul Băneasa vor apărea din luna martie 2023.

„Desigur, e mai greu să începi operarea de curse regulate pe sezonul de iarnă, când cererea este mai mică, de aceea cel mai probabil abia începând cu sezonul de vară din 2023 – asta înseamnă din luna martie 2023 – să apară şi cursele regulate pe Băneasa. Există însă posibilitatea ca şi până atunci să apară cerere de operare, atât de curse regulate, cât mai ales de curse charter, atât interne, cât şi externe”, a explicat el.

Reprezentantul CNAB a precizat că în acest proces de operare nu va mai conta ce tip de companie este: low-cost sau de linie.

„Aeroportul este deschis pentru trafic indiferent unde se încadrează respectivele companii aeriene Ştim cu toţii că diferenţa între low-cost şi cea tradiţională a fost aproape ştearsă în ultima perioadă. Sunt companii tradiţionale care nu mai oferă alimente la bord, sunt companii low-cost care uneori oferă, dar oferă de regulă contracost. De asemenea, tipul de servicii asigurat a început să semene tot mai mult într-o companie tradiţională şi o companie low-cost, mai ales pe curse regionale sau pe curse relativ scurte de 3 ore – 3 ore şi jumătate”, a adăugat Valentin Iordache.

CNAB administrează cele două aeroporturi principale ale României: Aeroportul Internaţional Henri Coandă şi Aeroportul Internaţional Aurel Vlaicu, anul trecut acestea fiind tranzitate de peste 6,92 milioane de pasageri.

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti şi-a început activitatea la data de 5 februarie 2010. CNAB a fost înfiinţată prin fuziunea societăţilor care gestionează aeroporturile bucureştene: Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Bucureşti Băneasa Aurel Vlaicu.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

5 Comentarii

  1. Ideal ar fi doar pentru avioane private sau privatizate.

  2. Cum fratilor, sa stricam linistea si somnul celor cu vile de la coada pistei, MRU inclus?

  3. Cand va demisiona pdl-ista Boagiu din functia de director la TAROM.

  4. Baneasa trebuia sa asigure doar traficul low cost si local pentru a elibera Oropeni. Daca incep liniile normale sa opereze in Baneasa ca sa faca ecomomii o sa ne intoarcem la autobuze ca in anii ’70. Si asa sunt unele curse calice cum sunt cei de la British A. care isi mananca de sub unghie si folosec autobuze ca e mai ieftin. Ma astept ca in curand British Airlines sa opereze din Autogara Militari.

Comentariile sunt închise.

Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.