
Ceferiștii cer repunerea în circulație, de la 1 februarie 2025, a trenurilor de călători anulate de CFR Călători și plata contribuției suplimentare pentru condiții de muncă speciale, în caz contrar fiind hotărâți să oprească activitatea, a anunțat, sâmbătă, Federația Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România (FSTFR).
Conform sursei citate, ceferiștii, la mitingul de protest din 24 ianuarie 2025 organizat de FSTFR, SCMD și ROMIL, au tras un semnal de alarmă în legătura cu Ordonanța Trenuleț și au transmis Guvernului României, Ministerului Transporturilor, CFR Călători și CNCF ‘CFR’ SA că sunt hotărâți ‘să oprească spontan lucrul’ dacă nu se repun în circulație de la 1 februarie 2025 toate trenurile de călători anulate de CFR Călători la începutul acestui an.
„Acum la început de an 2025, când se vrea ca la unitățile feroviare de stat să se facă concedieri colective nejustificate prin redimensionarea activității feroviare după anularea trenurilor de călători și când se anulează nejustificat trenuri de călători ale CFR Călători din Mersul de tren pe 2025 încă din prima lună a acestui an, ceferiștii sunt hotărâți să oprească spontan lucrul dacă nu se repun de la 1 februarie 2025 în circulație toate terenurile de călători anulate de CFR Călători, după mai puțin de o lună de la punerea în aplicare a Mersului de tren pe anul 2025 și dacă această repunere în circulație nu se face împreună cu aplicarea art 28.(1) litera l) din Legea nr 360/2023 privind sistemul public de pensii, care prevede de la 1 septembrie 2024 că unitățile feroviare de stat vor plăti contribuția suplimentară pentru condiții de muncă speciale ceferiștilor încadrați la Siguranța Circulației Feroviare”, se arată într-un comunicat al federației sindicale.
Ceferiști, militari în rezervă, polițiști, mineri, silvicultori, siderurgiști și alte categorii profesionale, dar și pensionari au protestat vineri, în Piața Victoriei, timp de trei ore, nemulțumiți de legislația în domeniul pensiilor, al salarizării și de legislația echivalentă pentru sistemul de apărare, siguranță și ordine publică, precum și de măsurile luate prin recenta ‘ordonanță a austerității’.
Privatizarea cfr,tarom si a celorlalte gauri negre!!!fa-te ca muncesti,Marcele!intr-o luna angajati 5900 si,cica dati afara 200!poate!curat,murdar,domne!
DA CINE TREBUIA SĂ„GRIJEASCĂ” DE MENȚINEREA CĂILOR FERATE? CINE A VÂNDUT MIILEE DE TRONSOANE DE TAVERSE CU ȘINĂ CA FIARE VECHI:??? CINE TREBUIA SĂ TAIE COPACII,ARBUȘTII TUFELE ,BURUIENILE DE PE TERASAMENTEȘI CALE? CE AȚI FĂCUT CU MOTORINA -IERBICID ALOCATE PENTRU ȚINEREA FĂRĂ VEGETAȚIE? CU ȘTIREA CUI S-AU FURAT CABLURI,STÂLPI,-ORICE CONȚINEA FIRȘI ARAMĂ ȘI LA „RECUPERATORI CU ELE”. Ș-APOI, DOMNULE SUBIECTIV, CINE AU FOST PRINTRE PRIMII BENEFICIARI A „RIVULUȚIEI COMANDATE DE VEST ȘI EXECUTATE CU SCULELE ESTICE? NU MĂ SUPĂR ! ZI-MI CE VREI!
Pai ce, mai avem CFR-isti?
CFR deraiaza trenuletzul guwernamental
Interesele lor sunt aliniate cu cele ale celorlalți români care au nevoie de mijloace de transport.
Proști mai sunt unii români! Campioni mondiali la prostie. Pagubean ciocanel e numele lui.
Băi, prostule, în loc să eficientizezi activitatea CFR, în loc să investești în CFR infrastructură (aici e marea problemă a vitezei trenurilor), vin primitivii și dau soluții.
În Italia, CFR-ul lor, după Introducerea trenurilor frecia Rosa, a falimentat Alitalia. Dar proștii nu sunt cenzurați, cum probabil se va întâmpla cu mesajul meu, ci lăsați să vomite inepții.
`„ CE BILANȚ CONTABIL-ÎNCHEIE -CFR CĂLĂTORI -PE 2024–ADICĂ MAI PE ÎNȚELESUL NOSTRU :CÂT S-A CHELTUIT ȘI CÂT S-A RECUPERAT ? DE DATA ASTA -PROPUN PRIVATIZAREA TOTALĂ A ACESTEI ÎNGHIȚITOARE DE BANI PUBLICI -NUMITĂ CFR!LA NUMĂRUL DE AUTOBUZE-MICROBUZE -PARTICULARE CE STRĂBAT ȚARA -TOATĂ LUMEA POATE CĂLĂTORI CÂND ȘI UNDE VREA! AUZI CERINȚĂ:REINTRODUCEȚI TRENURILE SUSPENDATE CARE CĂRUȚAU PE MECANIC-NAȘI ȘI EVENTUAL SUPERINSPECTORI ! NU VĂ JENAȚI VOI FOȘTII „A DOUA ARMATĂ”DUPĂ CÂTE ȘANTAJE AȚI REUȘIT???
1933 – 2025.
Istoria se repeta întotdeauna, indiferent de voința omenirii.
Trenurile trebuie sa circule si fara calatori,interesele ceferistilor o cer